The Insiders

@Karin1981 wrote:

@Pattycoat wrote:
Ik kreeg ook de mail over de Dolce Gusto. Hoop dat ik die mag testen, want mijn senseo mag na 5 jaar wel een keertje vervangen worden.

Wat ik alleen niet begrijp is dat het smulpannetje niet bij mijn lopende campagnes staat, terwijl ik wel een mailtje had gekregen dat ik meedeed :think:

dat zag ik ook :think:

dolce gusto laat ik gaan

Dat snap ik helemaal :wink:

ik heb het ook maar ingevult we zullen zien of we koffie mogen gaan proberen

@ingemamavan2 wrote:

ik heb het ook maar ingevult we zullen zien of we koffie mogen gaan proberen

hetzelfde

Heb tot nu toe alleen nog maar de tandpasta mogen proberen :eh:

@Pattycoat wrote:

@Karin1981 wrote:
@Pattycoat wrote:
Ik kreeg ook de mail over de Dolce Gusto. Hoop dat ik die mag testen, want mijn senseo mag na 5 jaar wel een keertje vervangen worden.

Wat ik alleen niet begrijp is dat het smulpannetje niet bij mijn lopende campagnes staat, terwijl ik wel een mailtje had gekregen dat ik meedeed :think:

dolce gusto laat ik gaan

hoezo snap je dat? zeg ik iets raars :mrgreen: :mrgreen:

Ik bedoelde dat ik ook niet het smulpannetje bij mijn campagnes had nog steeds niet trouwens

@Karin1981 wrote:

@Pattycoat wrote:
@Karin1981 wrote:
@Pattycoat wrote:

dolce gusto laat ik gaan

hoezo snap je dat? zeg ik iets raars :mrgreen: :mrgreen:

Ik bedoelde dat ik ook niet het smulpannetje bij mijn campagnes had nog steeds niet trouwens

Ik doelde over de Dolce Gusto. Je hebt vast hele andere dingen te doen dan er aan te denken om hem op tijd terug te sturen :wink:

ik ben ook lid maar schrijf me nergens voor in. we hebben hier geen kiala punt en om er nu voor naar een andere stad te gaan rijden zie ik ook niet zitten :?

@Mam van 2 wrote:

ik ben ook lid maar schrijf me nergens voor in. we hebben hier geen kiala punt en om er nu voor naar een andere stad te gaan rijden zie ik ook niet zitten :?

Dat is wel minder dat je nu steeds naar zo’n kiala-punt moet gaan.

Voorheen werd het aan huis gebracht.

net bericht dat de pakketten nog niet klaar zijn maar waarschijnlijk eind deze week naar het kiala punt gaan.

Dus ben benieuwd!

Dat mailtje kreeg ik ook. Ben benieuwd.

Vandaag pakje opgehaald!

en wat zit er allemaal precies in?

6 potten voor Draadjesvlees in Goulashsaus

4 potten voor Hamlapjes in Jachtsaus

Receptkaartjes

Kortingsbonnen (alleen geldig bij C1000)

1 enquete/notitieblokje

Ik las al op de site van Insiders, dat er mensen waren die heel veel potjes kapot hadden.

ah dan ben ik benieuwd. kan donderdag pas gaan halen :cry: maar dan ook maar meteen donderdag testen denk ik :slight_smile:

@ingelke wrote:

Ik las al op de site van Insiders, dat er mensen waren die heel veel potjes kapot hadden.

Dat kan ik me voorstellen… Het paste ook eigenlijk niet in de doos, de bovenkant stond gewoon bol!

Heb nog helemaal geen melding gehad dat ik het pakket kan ophalen.

Ik heb t pakket gister al kunnen ophalen, geen potten kapot maar wel 1 zelf laten vallen lol.

Ik heb ook vandaag bericht gehad.

Ik ga morgen mijn pakket afhalen, in de dierenwinkel, lol :lol:

En bij wie kan ik komen eten? :lol:

Ik kan je wel wat potjes geven hoor :mrgreen: Heb er toch genoeg :mrgreen: