iemand na het slectie mailtje al iets gehoord over het smulpannetje? Ik heb nog geen afhaalmail gehad namelijk!
@mamy wrote:
iemand na het slectie mailtje al iets gehoord over het smulpannetje? Ik heb nog geen afhaalmail gehad namelijk!
Hier ook nog geen afhaalbericht gehad

ik ook nog niet
@Mex wrote:
Dat is zeker niet dezelfde. Het gaat bij The Insiders om de Philips Lumea Precision.
Dat had ik ook gezien. Had dat in mijn vorige bericht ook al gezegd dat ik niet zeker was of het dezelfde was ( Ik had de reclame toen maar even snel gezien, vandaar dat ik nu online gekeken had erna)
@mamy wrote:
Hier ook nog niks. Was me ook al af aan het vragen wanneer dat ging komen.
Ik dacht al dat ik de enige was die nog niks gehoord had :mrgreen: :mrgreen:
Vandaag uitnodiging gehad om kandidaat te worden voor Dolce Gusto.
Ooooooh ik hoop dat ik die mag doen
Maar ik heb ook nog niks gehoord van smulpannetje.
Ik heb hem ook gehad en hoop ook heel erg dat ik hem mag testen. We zijn nl. voor onze nieuwe keuken op zoek naar een nieuw apparaat. Ik wil graag de Dolce Gusto vanwege alle lekkere? lattes maar mijn wederhelft lijkt het niks. Mooie gelegenheid dus
Ik kreeg ook de mail over de Dolce Gusto. Hoop dat ik die mag testen, want mijn senseo mag na 5 jaar wel een keertje vervangen worden.
Wat ik alleen niet begrijp is dat het smulpannetje niet bij mijn lopende campagnes staat, terwijl ik wel een mailtje had gekregen dat ik meedeed :think:
Dat heb ik dus ook, vind het wel heel raar
@Pattycoat wrote:
Ik kreeg ook de mail over de Dolce Gusto. Hoop dat ik die mag testen, want mijn senseo mag na 5 jaar wel een keertje vervangen worden.
Wat ik alleen niet begrijp is dat het smulpannetje niet bij mijn lopende campagnes staat, terwijl ik wel een mailtje had gekregen dat ik meedeed :think:
Hier hebben we beiden de mail gekregen voor de Dolce Gusto te testen.
Hoop dan dat 1 iemand van ons hem mag testen.
Ik heb smulpannetje daar ook niet staan, terwijl ik ook een mailtje had gekregen dat ik mee mocht doen.
We wachten maar even af op die van Smulpannetje. Blijft raar
Hier hetzelfde met het smulpannetje. :think:
Ik heb ook nog nooit iets getest voor Insiders, dus ook geen idee of dit normaal is :think:
Bij insiders is een uitnoding om mee te doen en invullen op internet nog geen garantie dat je mee mag doen he?!
Bij buzzer is de uitnoding plus online invullen en voltooien genoeg om mee te doen, bij insiders volgt daarna dus nog een selectie.
Ik ben nu de creme van Estee lauder aan het testen via insiders, en heb ook een uitnoding voor dolce gusto gehad en ingevuld. Nu dus afwachten of ik daarvoor ook geselecteerd word.
Amaya, we hebben allemaal een mailtje van Insiders gehad dat we uitgekozen zijn voor het smulpannetje. Dan was het wachten op een mailtje van het Kiala punt wanneer het aangeleverd was. Maar tot op heden niks ontvangen en bij onze status van campagnes staat het smulpannetje er helemaal niet bij.
Hm das dan wel heel vreemd ja, ik zou even contact met ze opnemen want dan is er toch wat misgegaan lijkt me.
Ik lees al op Insiders dat er meerdere nog niks hebben gehoord en dat het er niet bijstaat. Gewoon geduld hebben :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
dat zag ik ook :think:
dolce gusto laat ik gaan