Ik mag ook mee doen! Ben erg benieuwd!
Ik mag ook mee doen! Ben erg benieuwd!
Ik helaas niet, had het ook wel lekker gevonden.
Ik mag ook meedoen!
ook ik test weer mee deze keer, en toevallig mijn man ook, dat wordt heel veel pannentjes smullen denk ik!
@Jiska wrote:
:dance: wij mogen Maggi smulpannetje gaan testen; krijg nog een mail wanneer ik het pakket op mag halen. Ben erg benieuwd, m’n ouders hebben 1 smaak al een keer geprobeerd en zij waren erg enthousiast…
Ja ik mag ook meedoen

Ik mag ook testen en heb ook de Philips Lumea Precision ( maar heb hem nog niet uitgeprobeerd)
Ik mag ook testen. Voor het eerst :mrgreen:
@ingelke wrote:
Ik mag ook testen en heb ook de Philips Lumea Precision ( maar heb hem nog niet uitgeprobeerd)
Daar kon ik me ook voor aanmelden, maar heb het niet gedaan. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Wij mogen ook :drool: (hoop ik!)
@zonnetje01 wrote:
@ingelke wrote:Ik mag ook testen en heb ook de Philips Lumea Precision ( maar heb hem nog niet uitgeprobeerd)
Daar kon ik me ook voor aanmelden, maar heb het niet gedaan. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Die had me ook wel wat geleken! Helaas blijkt het apparaat geen goede combi met zwangerschap, dus ik heb de inschrijving afgebroken.
Smulpannetje komt ook hier! We zijn eigenlijk niet zo van de pakjes en potjes :shifty:, maar ik neem aan dat de omgeving er wel blij mee zal zijn

ik ook, heb de wake up light ook al gehad.
Ik mag de Lumea Precision testen en vind het geweldig. Was al aan het twijfelen om hem te kopen en nu kan ik hem eerst 3 maanden uittesten. Afgelopen weekend voor het eerst gebruikt. Het duurt wel even voordat je je onderbenen hebt gedaan, maar ik lijk al minder haartjes te hebben. Onder de oksels zie ik nog geen effect. Maar het zou ook een maand of 2 duren voordat je effect ziet.
Ik mag ook het smulpannetje testen!
Mijn allereerste keer voor Insiders. ben benieuwd!!
ikke ook en ik heb er al zin in.
Ben benieuwd wanneer het start.
@Paikea wrote:
Ik mag de Lumea Precision testen en vind het geweldig. Was al aan het twijfelen om hem te kopen en nu kan ik hem eerst 3 maanden uittesten. Afgelopen weekend voor het eerst gebruikt. Het duurt wel even voordat je je onderbenen hebt gedaan, maar ik lijk al minder haartjes te hebben. Onder de oksels zie ik nog geen effect. Maar het zou ook een maand of 2 duren voordat je effect ziet.
Nu weet ik niet of dat het dezelfde was, maar gisteren in de reclame stond er een voor 199 Euro en Insiders vraagt voor deze 300 Euro.
Is zeker niet dezelfde. Wij (mijn zus en ik) wilden hem vantevoren ook al aanschaffen en hebben rond gekeken. Deze kostte toch echt toen 600 euro en nu 500 zie ik op de site. Dus als we tevreden zijn, willen we deze voor de speciale prijs zeker overkopen.
Ik heb even gekeken waar dat hij te koop was.
Is bij Kijkshop, deze kost 199 euro.
Dat is zeker niet dezelfde. Het gaat bij The Insiders om de Philips Lumea Precision.