Kreeg gisteren een pakket aangeboden.
Maak hem open, zit er de nieuwste Dolce Gusto in!!!
Gewonnen met een mail&win actie :dance: :dance: :dance: :dance:
Zal je altijd zien dat ik hem ook nog eens mag testen :lol:
Dan mogen de buren hem testen :thumbup:
@Greetje14 wrote:
Kreeg gisteren een pakket aangeboden.
Maak hem open, zit er de nieuwste Dolce Gusto in!!!
Gewonnen met een mail&win actie :dance: :dance: :dance: :dance:
Zal je altijd zien dat ik hem ook nog eens mag testen :lol:
Dan mogen de buren hem testen :thumbup:
Oeh das leuk winnen zeg!
Veel plezier ermee!
Ik heb mij pakket opgehaald. alle potjes waren nog heel!
@ilsederooy wrote:
ik vraag me af doordat er geen vacuüm meer op de potten zitten hoelang ze dan nog houdbaar zijn ?
:think: lastig… meestal zijn dat soort potten dan nog een dag of 3 houdbaar, mits in de koelkast bewaard… en ze stonden natuurlijk al open op 't Kiala-punt…
Ik heb ondertussen ook de mail gekregen; ga morgen 'ns kijken of mijn potten nog heel zijn :mrgreen:
Ik ga vanavond de jachtschotel maken, ben benieuwd
Greetje das nog eens leuk winnen :mrgreen:
Heb ;uiteindelijk gisteren ook mail gehad dat ik hetpakket kan ophalen. Denk dat ik dat morgen maar ga doen met de auto. Anders moet ik zo met bus en 2 kids. Niet zo fijn
Wij eten hetzelfde als Natascha :mrgreen: (hoe laat schuif je aan Sterretje? :lol:)
Greta, wat leuk!!
@Krabje wrote:
Ik heb mij pakket opgehaald. alle potjes waren nog heel!
Maar kom er net wel achter dat op twee potjes geen vacuum meer zit. Heb due twee ook maar leeg gegooid.
Wat zonde, al die negatieve ervaringen… terwijl dit me juist 1 van de leukste producten tot nu toe leek.
Ben erg benieuwd wat voor potjes ik morgen mee naar huis krijg (in welke staat ze verkeren dus)
En jawel!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik mag de DG ook nog eens testen, kreeg net een mail!
Nou die schuif ik door naar de buren!!
Wij hadden al een DG(zo’n ronde) maar die ik gewonnen heb is een automatische
Dus onze oude gaat naar pap en mam :thumbup:
Nog even een doosje kopen zo kunnen ze meteen koffie gaan drinken!
Ik mag de Dolce Gusto ook testen. Laat meteen de hele familie mee proeven natuurlijk. Komt goed uit de komende tijd (met veel verjaardagen).
En ben nog steeds super tevreden over de Philips Lumea. Ik zie echt al veel kale plekken op mijn benen en onder mijn oksels. Scheelt echt met scheren. En de 2 maanden zijn nog niet eens om (pas na een maand of 2 merk je het resultaat).
Yeah!! mag hier ook de DG testen, gaat waarschijnlijk mee naar het werk om te proberen, heb thuis een volautomaat en kan mij niet voorstellen dat DG beter is…
Jaaaa hier ook :dance: oeee dat zal hubby geweldig vinden
@jorien wrote:
Yeah!! mag hier ook de DG testen, gaat waarschijnlijk mee naar het werk om te proberen, heb thuis een volautomaat en kan mij niet voorstellen dat DG beter is…
Hier precies zo
Kreeg net ook een mailtje dat ik de Dolce Gusto mag testen :dance: :dance:
Ben benieuwd
alle potjes waren nog heel hier
En heb er gelijk 1 uitgedeeld aan collega om te testen 8)
heb bij insiders nog niet eerder meegedaan.
moet je elke keer als je over het product praat (hier bijvoorbeeld) een rapportje invullen?
hier geen DG.
drink geen koffie dus heb me er ook maar niet voor aangemeld.
Hier vandaag de smulpannetjes testset opgehaald bij ons kialapunt en was verrast door de zware doos.
Gelijk even uitgedeeld op het schoolplein hahaha.
DG mag ik ook testen…ik ben een echte koffie drinker dus ikke is happy :dance: :dance:
@jorien wrote:
Wij hebben een DG en een volautomaat :thumbup:
De DG is niet beter maar anders.
Meerdere soorten koffie, lekker hoor!!!
Maar idd er gaat niks boven goede koffiebonen en een vers kopje koffie :lol:
Maar ik ben dan ook een enorme koffiefan

@Mex wrote:
Wij eten hetzelfde als Natascha :mrgreen: (hoe laat schuif je aan Sterretje? :lol:)
Greta, wat leuk!!
Euhmmm denk dat ik het tot jou niet meer red…dus Natascha heb je nog plaats?? :shifty:
hihi
wacht wel tot de volgende week, als natascha en ik mekaar zien. Kan ik het daarna zelf maken :mrgreen:
Behoor ook tot de gelukkigen van het testen van de dolce gusto!!
Ik heb er ook al eentje maar ik baal er van dat het apparaat niet vanzelf stopt en deze zou dat wel doe, dus ben benieuwd!
Nou wie komt er op de koffie? :mrgreen:
@marjooo wrote:
heb bij insiders nog niet eerder meegedaan.
moet je elke keer als je over het product praat (hier bijvoorbeeld) een rapportje invullen?
hier geen DG.
drink geen koffie dus heb me er ook maar niet voor aangemeld.
Nee dat hoeft niet. Ik deed meestal 1 keer per een berichtje plaatsen op de site van Insiders en dan was dat prima. Vergeet het ook heel vaak :shifty: