Tja ik blijf telkens denken, dat je blijft veranderen en wat niet goed is later wel weer wat beter of goed kan zijn, je leest vaker dat vrouwen geen eisrpong krijgn en jaren later spontaan zwanger :think:
Zo’n soort hoop blijf ik voor jullie houden, de hoop dat t later wel mogelijk kan worden evt in de mmm. Ik wilde t eerst niet zeggen want ben heel bang je verdriet te doen of te kwetsen, maar ik bedoel t heel goed :hug: :hug: :-*
het is wel vaak zo dat mensen je proberen op te beuren door een successtory van een bekende of kennis te vertellen…
het is dan ook altijd fijn voor diegene maar ja zelf zit je in een andere situatie…
wij hopen ook op een wonder en dat ze opschieten met het onderzoek voor de rijping van zaadcellen. Dat zou voor ons een uitkomst zijn om een biologisch kindje van ons samen te krijgen. Maar dat is dus afwachten.
Tot die tijd laten we het gewoon even rusten en gaan we eerst aan ons zelf werken. Mijn hub moet twee rouwprocessen door 1 van onvruchtbaarheid en 1 van zijn moeder. Dat moeten we eerst een plekje geven voordat we over andere mogelijkheden gaan nadenken.
chantal je zal me niet gauw verdriet doen of kwetsen!! het is al fijn dat je reageert…en me steunt waar je kan :-*
:hug:
Nee aan succes verhalen heb je niets, t moet voor jullie gewoon goed komen, maargoed eerst maar eens inderdaad een hoop verdriet en tegenslagen verwerken en hopelijk is aan t eind van jullie herstel veel meer mogelijk :hug: :hug: :-
Gelukkig! :-
Lieve Sophie,
Samen met je partner de tijd nemen om dit een plekje te geven ( ook voor zijn moeder) En dat er in de toekomst onderzoeken komen die jullie kunnen helpen.
Natuurlijk hoop ik voor jullie dat er gewoon een wonder gebeurd en dat het medium gelijk krijgt.
:hug: :hug:
Dan zal het ook echt wel zo gaan gebeuren Sophie, ik geloof daar wel in. Zeker als het een goed medium was!
Ik denk dat de succesverhalen vooral zijn bedoeld om je een hart onder de riem te steken, om je te laten zien dat je niet de hoop op moet geven of iets dergelijks. Goed bedoeld, maar je kunt er zelf zo weinig mee en het is misschien zelfs wel heel confronterend. Zij wel en jij niet…
Nog niet, Sophie, maar ik blijf heel hard met je mee hopen dat het ooit toch echt zo mag zijn!
Moeilijk als 2 rouwprocessen zo door elkaar lopen, voor jullie beiden :hug: :hug:
Ik blijf met je mee hopen (en bidden) om een wonder meis :-*
Hai lieverd,
Hoe is’t nu? Komen jullie weer een beetje aan jezelf toe na alle hectiek van de afgelopen tijd? Hopelijk hebben jullie al een voorzichtig begin kunnen maken met de verwerking van de negatieve gebeurtenissen.
Denk aan je! :-*
he meis bedankt voor je berichtje
we zijn even bezig om tijd voor onszelf te nemen over een paar weekjes lekker op vakantie!! daarna zien wel wel weer
Oh lkker Sophie, geniet ze!! :-* :-*
Lekker vooruitzicht joh! Heerlijk! Hopelijk kunnen jullie dan even alles van je af zetten en helemaal bijtanken. Supergoede zet!
Ik hoop dat jullie even helemaal kunnen bijtanken met z’n tweetjes op vakantie :hug: :thumbup:
kijk dit geeft een mens hoop voor ons ws te laat maar voor straks wanneer de kinderen of kleinkinderen die onvruchtbaar zijn
vr 05 aug 2011, 18:24
Wetenschappelijke doorbraak voor onvruchtbare mensen
AMSTERDAM - Wetenschappers in Japan hebben gezonde muizen verwekt met sperma dat is gemaakt met behulp van stamcellen. Deze technologie kan volgens de onderzoekers in de toekomst ook voor mensen worden gebruikt. Voor het eerst is het gelukt om muizen te verwekken met gekweekte spermacellen zonder dat zij kampen met psychische of genetische afwijkingen. De wetenschappers gebruikten embryonale stamcellen en mengden deze met diverse proteïnes en andere stofjes die de groei moeten opwekken
De spermacellen zijn in de teelballen van onvruchtbare muizen geplaatst, waar de cellen uitgegroeide tot volwassen spermacellen. Deze waren in staat eitjes te bevruchten. De embryo’s die hieruit voortkwamen werden bij vrouwelijke muizen ingebracht. Daar kwamen gezonde jongen uit voort, welke zelf ook weer gezonde muizen verwekten.
De onderzoekers van de Kyoto universiteit verwachten dat in de toekomst ook huidcellen van mensen kunnen worden gebruikt om gezonde eicellen of spermacellen te creëren. Deze gekweekte sperma- en eicellen kunnen worden ingebracht bij mannen en vrouwen die onvruchtbaar zijn.
Wauw, wat een hoopgevend stukje idd Voor jullie zoals gezegd wrs te laat, maar wel mooi dat jij er dan toch hoop uit put voor anderen na jou/jullie :-* :-* Geniet van jullie vakantie meis en ik hoop dat jullie allebei even goed op kunnen laden en vol goede moed weer terug komen :hug: :-* :-*
Sophie,
Mooi dat ze nu zo’n onderzoek hebben gedaan en dat het misschien gaat werken, maar heel jammer dat dit voor jullie te laat is gekomen.
Geniet in ieder geval heel veel van jullie vakantie en van elkaar !
:hug: :hug:
Wat een bijzonder resultaat Sophie! Wat positief van je dat je er zo tegenover staat, terwijl het ws voor jullie te laat zal zijn :hug: :thumbup:
Fijne vakantie gehad Sophie? Beetje tot rust kunnen komen?
hihi we gaan nog :mrgreen:
nog paar weekjes :dance: :dance:
en we zijn er zo aan toe!!
de afgelopen periode komt er nu met lichamelijke klachten uit :? voornamelijk bij mijn lief, slechte nachten, Tietze syndroom en zeer hoge bloeddruk
dus we zijn er echt even aan toe er tussen uit te gaan :thumbup:
:hug:
Enorm balen zeg, maar niet vreemd, want er is de afgelopen maanden zoveel gebeurd bij jullie. Kan me voorstellen dat jullie er helemaal naar toe leven, even lekker weg!
:-*