TESE mislukt in NL, wat nu verder? België is toch geen optie

Heftig dat het er nu allemaal lichamelijk ook uitkomt :hug: Wat zullen jullie straks genieten van er even lekker tussenuit zijn :thumbup: :hug:

Balen dat alles er nu ook lichamelijk uit komt. Probeer in ieder geval van jullie vakantie te genieten !

:hug: :hug: :hug:

Jeetje meis :hug: :hug: Wist niet wat dat syndroom inhield dus heb het even opgezocht, maar mènnn :? :hug: :hug: :hug: En dan het vooruitzicht dat het wrs niet eens meer ooit echt weggaat :hug: Ik hoop dat jullie echt even allebei bij kunnen tanken in de vakantie straks :pray: Daar zijn jullie hard aan toe en jullie hebben het ook meer dan verdiend :hug: :-* :-* :-*

Ik heb het net ook even opgezocht…heftig zeg :hug: :hug: :hug:

voor hem is het best eng, icm zijn hoge bloeddruk heeft hij steeds het gevoel dat hij een hartaanval krijgt en dat bevordert niet echt zijn toestand

hopelijk gaat het over bij hem :hug: :hug:

Kan me idd voorstellen dat het heel beangstigend is icm een hoge BD :hug: Ik hoop dat hij bij het percentage hoort waar het wel bij over gaat :hug:

@Kimmie1976 wrote:

Kan me idd voorstellen dat het heel beangstigend is icm een hoge BD :hug: Ik hoop dat hij bij het percentage hoort waar het wel bij over gaat :hug:

Ik hoop het mee Sophie :pray: :pray: :hug:

:-*

Kom je even een knuffel brengen! :-*

Ik ook :hug: :hug: :hug: :-*

Ik doe graag mee :hug: :hug:

dank je wel meiden :-* :-* :-*

gelukkig gaat het iets beter met mijn lief

hij is 24 uur aan de monitor geweest om zijn bloeddruk te meten

overdag is hij echt te hoog dus hij heeft nog wat extra pillen ervoor gekregen

nu gaan we echt bijna op vakantie :mrgreen: :mrgreen:

mijn vader komt mooi in ons huisje om voor de katten te zorgen

we zijn er zooooo aan toe en eindelijk is het zover :dance: :dance: :dance: :dance:

Hmmm ik denk dat ik die man van jou vaker mee uit moet nemen, dan ontspant hij wat :wink:

Maar eerst wil ik weer eens lekker met jou op stap als je terug bent van vakantie!!! Lekker eten ergens, bioscoopje, drankje bij de Stee na afloop :smiley:

Dikke tút voor jullie allebei :-*

komt goed meis!!

en altijd goed om mijn vent mee te nemen naar concerten die mij toch niks zeggen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heel veel pleizer op vakantie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*

Fijne vakantie!!! :-*

Fijne vakantie!!

ben alweer terug hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

maar we hebben het heerlijk gehad, als je van rust houdt is dit app. complex echt aan te raden :thumbup:

we zijn heerlijk tot rust gekomen heeft ons goed gedaan

Wat fijn om te lezen dat jullie zo enorm genoten hebben :thumbup: :thumbup: Hadden jullie ook dik verdiend!! :-*

Hoe’st nu, Sophie? Nog steeds lekker uitgerust hoop ik? En met hub, alles goed onder controle?