:-*
:hug: :hug: :hug: :-* :-* :hug: :hug: :-*
ben niet zo heel vaak op kok maar kwam je topic weer tegen sophie en heb deze even doorgelezen jee wat een ellende zeg en dan die opmerkingen :twisted:
wil jou en je hub heel veel sterkte toewensen de komende tijd en hopelijk mag er toch nog een klein wondertje bij jullie komen :-*
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk… :hug: :hug: :hug:
afgelopen maand zijn er drie baby´s geboren in onze vriendenkring
dat was drie keer op kraamvisite…
pfff maar ik heb ze stoer doorstaan!!
ondertussen wordt het verlangen naar een eigen kleintje alleen maar groter
mijn allerbeste vriendinnetje is ook bevallen van een prachtig knulletje
onze levens zijn totaal anders nu maar wat ben ik trots op haar hoe ze met het manneke omgaat
vandaag is mijn eisprong…eitjes die bruikbaar zijn maar waar niks mee gedaan kan worden das toch ff slikken weer
precies over twee weken word ik weer ongesteld
ik wil niet meer ongesteld worden
dit wilde ik even kwijt vandaag
Meis, wat een verdriet .
:hug: :hug:
Ahh lieverd :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*
Ach lieverd toch… wat moet dit onvoorstelbaar moeilijk zijn…
Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar meer dan een knuffel geven zit er helaas niet in… :hug:
Weten jullie al wat jullie nu willen gaan doen?
:hug:
Och meis, wat moet dit moeilijk zijn :hug:
Wat ben je ongelofelijk dapper hoe je met die kraambezoekjes om gaat :hug: :-*
En dan ook nog altijd zo lief op mijn kindjes passen, hele dikke tut voor jou :hug: :-*
@ tierr we moeten eerst alles op een rijtje zetten en verwerken dat heeft tijd nodig
@marieke ja mijn oogappeltjes :inlove: :inlove:
ik kan niets anders di=oen dan je een dikke :hug: geven
ik vind het zo naar voor jullie
Oh meis :hug: :hug: :hug: Ik kan me moeilijk voorstellen hoe het moet voelen :hug: :hug: Toen ik 22 was is mijn na mijn 1e ma en wat narigheid wel meegedeeld dat de kans op een natuurlijke en blijvende zwangerschap nihil was, maar 2,5 jaar later was alles ineens anders en ging mijn lijf meewerken. Ik weet nog heel goed hoe destijds de grond onder mijn voeten wegzakte, maar van zo’n situatie is bij jullie geen sprake van helaas
Maar zou ik graag tegen alles in wensen voor je dat alles ineens verandert en dat het wel kan :hug: :hug: :hug: Ik vind je een dappere vrouw en heb diep respect voor je, ook al heb je nu geen andere keuze :hug: :hug: :hug: Dikke :-* van mij.
Dag Lief Sophietje :inlove:
ik moest zomaar ineens aan je denken, en zag dat ik hier al veels te lang niet geweest was, sorry daarvoor :oops:
Wat ben je toch een dapper ding, het zal niet gemakkelijk geweest zijn al die beebjes, terwijl jouw verlangen met de maand maar groter word.
Soms lees of hoor je weleens dat wonderen de wereld nog niet uit zijn, nou als er een wonder bestaat dan wens ik jullie dat wonder toe.
:hug: :-*
Sophie, hoe is het nu meid? Alles een beetje bezonken? Heftig hoor, zo’n grote kinderwens hebben en dan op kraamvisite moeten gaan! Knap van je dat je het hebt gedaan!
Dikke knuffel!
Toen ik een paar jaar geleden naar een medium ben geweest ivm mijn overleden partner heeft hij een boodschap gestuurd naar dat medium dat ik 1 kindje krijg!!
Dat is iets waar ik me aan vast hou. Dat medium zei dat als iemand van de andere wereld dit zegt dat het dan ook echt gebeurt. Zal het dan toch een keer ervan komen?
meiden jullie zijn echt lief
:-* :-* jullie steun doet me echt goed!!
Oh lieverd, ik hoop met heel mijn hart dat het hoe dan ook nog gaat gebeuren voor jullie
Er zijn tegenwoordig mogelijkheden genoeg, maar daar moeten jullie samen over praten en uitkomen natuurlijk :-* :-* :-* Maar het moet gewoon een keer goedkomen als dat gezegd is
:-* :-*