TESE mislukt in NL, wat nu verder? België is toch geen optie

Ik heb echt bewondering voor hoe je ermee omgaat :thumbup: :hug:

Toch ook een dikke :hug: hoor voor de moeilijke momenten.

:-*

Heel veel sterkte gewenst…!!! :hug: :hug:

dank jullie wel meiden voor deze steun…

maar we gaan er bewonderingswaardig goed mee om allebei

we hebben al veel gesprekken gehad en dat is fijn…

eigenlijk was de klap groter toen we hoorden de eerste keer dat er geen zaad was gevonden dan nu na de tese…na zoveel teleurstellingen word je samen ook mega sterk

met mijn lief gaat het ook super goed hij blijft mooi deze week nog thuis maar slikt al geen para meer ik vind hem maar stoer en ben super trots op hem :inlove:

verder gaat het leven (gelukkig) gewoon door en we zien wel wat op ons pad komt

Wat heerlijk als je zo in het leven kunt staan!! Dan maak je het jezelf en je omgeving wel een stuk makkelijker :thumbup: Maar je zal evengoed nog wel je mindere momenten hebben… :hug:

jeetje, sophie, ik heb hartstikke veel respect voor je en hoe jullie dit handlen. Ook al ken ik je niet echt… ik ben heel trots op je!

Even een berichtje om te laten weten dat ik met jullie meeleef. 't Laat me maar niet los.

Als je eraan toe bent, kun je dan uitleggen van kid inhoudt?

Ik kan ook niet meer zeggen dan dat ik echt heel veel respect voor jullie kracht heb. Diepe buiging!

En natuurlijk ook heel veel sterkte voor de momenten waarop jullie het moeilijk hebben die kracht te vinden.

:hug: :hug: :hug:

Idd bewonderingswaardig! :thumbup: :hug:

Volgens mij zijn jullie een sterk stel!

@111 wrote:

Even een berichtje om te laten weten dat ik met jullie meeleef. 't Laat me maar niet los.

Als je eraan toe bent, kun je dan uitleggen van kid inhoudt?

Hier oook iemand die veel aan jullie denkt! Vind t erg knap hoe jullie er telkens mee omgaan!

Ik was ook nieuwsgierig, dus moet je maar eens googlen op zwanger en kid, vind je al snel eeen site met duidelijke info :-*

Ook hier diep respect voor jullie kracht :thumbup: :-* :-* En toch wil ik jullie nog even een dikke :hug: :hug: en een hele berg :-* :-* :-* :-* :-* :-* geven.

Gewoon even een dikke knuffel om te laten weten dat ik aan jullie denk.

:hug: :hug: :hug:

Ik vind het zo knap van jullie hoe jullie ermee omgaan :hug: :hug: :hug:

Had ik al gezegd dat ik je een kanjer vind?

NEE?!!

Nou hierbij dan

jee zeg wat zijn jullie lief allemaal

word er haast verlegen van :oops: :oops:

fijn iig dat jullie allemaal zo meeleven hoor

jullie zijn juist kanjers :-* :-* :-*

:-* :-* :-*

dank je schapie

met mijn hub gaat het gelukkig steeds beter

gisteren moest ik werken en toen had ik het wel even moeilijk om hem achter te laten, maar gelukkig is alles goed gegaan…

ben blij dat het weer weekend is lekker weer samen zijn :inlove:

verder hebben we lekker een vakantie geboekt naar Portugal :dance: :dance: is pas in september maar wel leuk om ermee bezig te zijn :mrgreen:

Lekker vooruitzicht Sophie, vakantie naar Portugal !

Gelukkig gaat het met je mannetje weer iets beter …

:hug:

Lekker op vakantie, al duurt het nog even de voorpret is altijd leuk natuurlijk.

Fijn dat het met lief ook weer wat beter gaat,

Wat fijn dat het met je mannetje beter gaat! En die vakantie is dik verdiend :-*