we zijn weer heerlijk thuis zitten beiden aan een cola beerenburg en hub heeft een heerlijk pakje sigaretten gekocht en overheerlijk snacks gegeten :drool: :drool: :drool:
we zijn over de eerste schrik heen, tuurlijk het blijft kt en wij zijn ontroostbaar, maar ook deze teleurstelling komen we samen wel weer te boven. We hebben al heel goed erover gesproken over wat we willen met een lach en een traan.
Komende dagen ga ik mijn liefje heerlijk verzorgen en verwennen.
Bedankt voor al jullie steun :- :-* :-
Jeetje Sophie, wat ben je toch een kanjer.
Na alles en nu weer zo’n grote teleurstelling blijf je zo positief.
Echt waar ik heb grote bewondering voor jullie.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie wens toch nog op een of andere amnier werkelijkheid kan gaan worden.
Bikkels zijn jullie! Kracht voor morgen is altijd goed en er zullen al zoveel scenario’s door jullie hoofden gegaan zijn. Wat er ook gebeurd jullie komen er. :-*
Je bent een kanjer meis en je man ook :thumbup: Al was je dat liever niet geweest, liever dat het niet nodig was om een kanjer en een bikkel te zijn :hug: :hug: :hug: Goed in ieder geval om te lezen dat jullie er samen zo goed over kunnen praten, want wat er ook gebeurt jullie moeten het samen doen :hug: :hug: Ook al zijn jullie samen sterk, ik denk aan jullie :hug: :-* :-*
Haha we zitten nu allebei op de bank wakker te zijn :mrgreen:
weet je je leeft er toch op een bepaalde manier naar toe krijgt teleurstelling na teleurstelling. Er is nu gewoon een bepaalde rust over ons heen gekomen. We zitten niet in onzekerheid en leven niet in constante spanningen en dat is een fijn gevoel. Wij redden het wel met of zonder kindjes. Nogmaals bedankt voor jullie steun liefs sophie :-*
Haha we zitten nu allebei op de bank wakker te zijn :mrgreen:
Misschien iets teveel Beerenburgjes op?? :mrgreen: Je klinkt bijna opgewekt!!
Petje af hoor, vind het erg knap dat jullie alweer vooruit kijken! En natuurlijk is er ook een leuk leven zonder kindjes en zijn er ook nog andere mogelijkheden. Ben erg benieuwd hoe jullie dit verder op gaan pakken. Die berusting kan ik me ergens wel iets bij voorstellen, meer duidelijkheid kan je niet krijgen (hoe hard dat ook is).
Beerinnenburg ken ik niet vast te weinig alcohol :think:
We hebben dus gisteravond/nacht die hele fles leeg gedrinken :bloos:
na een gebroken nacht dus voelen we ons eigenlijk best goed. Alsof we zitten te wachten van wanneer komt de klap. We hebben 4 april een eindgesprek en gelukkig mochten we dat hier in leeuwarden doen. Dan hebben we nog alle tijd om na te denken of we door willen voor kid. Moet wel zeggen dat hub er meer open voor staat dan ik. Maar daar moeten we gewoon nog goed over praten. Alles op zijn tijd eerst maar lekker mijn hub verzorgen al wil hij dat niet want hij voelt zich heel goed
Klinkt lekker Sophie, saampjes in de nacht zoepen :lol: :-* En ik kan me je berusting heel erg goed voorstellen. Ook al is de zekerheid allerminst leuk, je hebt wel zekerheid nu en dat scheelt zo ontzettend veel :thumbup: Nog even geduld, maar ook tijd om te bespreken hoe of wat nu tot 4 april :hug: Sterkte met verzorgen van een fitte hub :lol: En een hele dikke :hug: en :-* :-* :-*