TESE mislukt in NL, wat nu verder? België is toch geen optie

Fijn dat het met hub zo goed gaat allemaal :thumbup: :thumbup: En lekker een vakantie geboekt, helemaal goed :dance: Dikke :thumbup: voor jullie en ook een dikke :-* :-*

Even een dikke :-*

:-* :-* :-* :-* :-*

thanks meiden

hier gaat het goed :thumbup: met hubbie gaat het steeds beter, vandaag voor het eerst dat ie normaal kan lopen :mrgreen: :inlove:

is nog wel wat verdikt maar hij is alweer aan het werk…

ben zo trots op hem :inlove: :inlove:

verder genieten we van de kleine dingetjes en kijken we wat we juist wel hebben!!

Respect voor jullie, meid… :-*

Fijn dat het weer wat beter gaat met hub!

Ik kwam hier even kijken hoe het met je is, en nog steeds niet zwanger lees ik. Echt klote zeg! Heel veel sterkte met je engelengeduld!

Leuk je te zien vliegje… hoe gaat ie?

Goed! Waar is het ‘oude’ topic gebleven waar ik vroeger in schreef? Zou ik wat kunnen plaatsen, wil Sophie’s topic niet “vervuilen”:wink:

Sophie fijn dat t beter gaat met je hubbie en met jullie beide, vind nog steeds byzonder om te zien hoe positief jullie er tegenaan blijven kijken :-

En een vakantie geboekt heerlijk!

Vlieg, bedoel je deze? http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=94781&start=300&sid=26e49a171e1e9a04ebcf53c13d456e66 :-

Sophie: gelukkig gaat het met je mannetje weer beter !

hoi sophie,

ik bedacht me net dat jullie de operatie hebben gehad, en dacht ga eens kijken! dit was niet het nieuws waar ik op hoopte!

gelukkig pakken jullie het goed op samen :hug:

moest meteen weer denken aan het moment dat wij hetzelfde nieuws kregen, en zoals je al schreef, de eerste keer dat je hoorde dat er geen zaadcellen waren kwam bij ons ook harder aan, en idd als je al zoveel hebt meegemaakt samen kan je er steeds beter mee omgaan.

nou meis, wil wel ff zeggen, mocht je iets willen weten over evt kid, kan je me pb en!

dikke dikke dikke kus!!!

Wat fijn dat hub weer aan het werk kan. Weer even de zinnen verzetten en niet meer zo met zichzelf bezig hoeven zijn. En voor jou natuurlijk ook wel weer fijn.

Kan niet vaak genoeg zeggen hoe bijzonder positief ik jullie vind en hoe krachtig. Diep respect!

Hey lieffie even in je eigen topicje een dikke knuf voor je, gelukkig ben ik in staat om ze je ook in het eggie te geven.

Nog 2 weekjes dan samen gezellig even naar de film, beetje afleiding is nooit weg toch? En dan binnenkort ook samen naar de gewonnen lachyoga :lol:

Je weet, ik ben trots op je!!!

Dikke tút voor jou en W.

:-* :-* :-*

kaatje bedankt voor je aanbod ik hou het in gedachten :-* :-

111 na alles wat we mee hebben gemaakt kom je wel sterker in je schoenen te staan…

marieke je bent echt een topper en je weet hoe ik geniet van je beauties daar doe je me een enorm plezier mee :-
:-* kan zo van ze genieten heerlijk ben blij dat je mij die kans geeft :-* :-*

Kom even een kusje brengen :-*

Ook van mijn kant weer even een dikke knuf… :hug: :hug: We blijven aan je denken…

pfff dokter had gebeld nog om eea toe te lichten

want de arts die slechte nieuws kwam vertellen zei dat ze onrijpe zaadjes hadden gevonden en wij dachten juist dat dat de bedoeling was van een tese

maar een zaadcel moet 6 fasen doorgaan om te kunnen gaan rijpen en die van mijn lief stopten bij fase 4

zo dichtbij :cry: :cry:

maar ja de aanmaak is er wel dus

Op twee stappen na

:hug: :hug: :hug:

Fijn dat hij nog belde, maar helaas betekent dit voor jullie niets anders. Hoe is het nu thuis?

Ach meid…! Zo dichtbij inderdaad!

Is er niet een middel dat gebruikt kan worden om te zorgen dat de zaadjes ook nog door de laatste twee fasen worden gestimuleerd? Ze kunnen al zo veel tegenwoordig!

Maar dat zul je vast gevraagd hebben denk ik, en anders had de arts het wel gezegd, toch?

Enorm balen zeg…