tempen

ikke, dat betekend volgens mij dat FF er niet helemaal zeker van is dat je ei op dat moment is gekomen.

Het klopt inderdaad wat babbel zegt…

Als je op de site gaat kijken, betekend het dat je curve (en dus ovulatie-dag) alleen bepaald is via temperatuur. Wanneer je bijvoorbeeld de dag voor je temp-verhoging invult dat je “cervical fluid” “watery” is, dan veranderd de gestippelde lijn in een vaste rode lijn.

Er is dus geen onzekerheid op zich, maar de site geeft alleen maar aan dat meer info buiten temperaturen meer zekerheid biedt.

X Do

Vandaag ongi geworden, dus ene goed moment om te beginnen met tempen. Op welke site kun je zo’n prachtig kaartje vinden?

succes met het tempen.

groetjes bianca

@Dominique wrote:

Ben bij de gyn geweest:

Hij zegt dat op zich bij ons allebei niets mis is. Maar…dat wij allebei ietsjes beneden normaal vruchtbaar zijn.

Dus het is niet ONmogelijk maar verminderd mogelijk (=het duurt gewoon wat langer dan gemiddeld).

Goed, ik mag deze cyclus de thermometer laten liggen van hem, omdat wij binnenkort (rond en tijdens de vruchtbare periode) op vakantie gaan.

Hij vindt dat wij van elkaar moeten genieten en zwanger terug moeten komen! :wink:

Goed bericht, Do, weet je in elk geval dat je idd niet onvruchtbaar bent. Fijn! Geniet van je vakantie. Als jij de thermometer nu aan mij geeft:) Kan jij h'm laten liggen, en ik vandaag beginnen :) :)
Op welke site maken jullie allemaal trouwens van die prachtige kaarten? Lijkt me erg handig.

jammer Samantha… ik zal je even een pb sturen met het adres van de site.

owkee, dus miss deze cyclus een volle rode lijn als ik ga tempen én ovulatietesten erbij ga gebruiken…

Babbel, ik zie één dag overtijd ! Spannend !! :thumbup:

ja zeker spannend… :pray:

ik ga jullie alweer verlaten (na ruim een week getempt te hebben, wat totaal nergens op sloeg… :oops: :roll: )

maar mijn test was vanochtend positief :inlove:

ik hoop dat jullie me gauw mogen volgen!!! :pray:

He babbel: gefeliciteerd meid!

Wat fijn voor je.

Geniet van je zwangerschap.

Bij mij slaat het tempen ook nergens op kan er niks uit op maken dus wie weet … :wink:

Hey babbel gefeliciteerd!!

Ik heb nu drie dagen getempt:

dag 3 36.4

dag 4 36.5

dag 5 36.5

Ziet er nog niet spannend uit… :zzz:

maar dat kan ook nog niet… hihi

Kuysss

Babbel, gefeliciteerd!!

Ik lees al een tijdje mee, maar heb hier nog niet gereageerd. Ik ben vorige cyclus ook begonnen met tempen, maar kon er ook totaal geen wijs uit worden.

nu op dezelfde site als jullie de gegevens maar eens ingevuld en die komt er iets meer uit dan ik :wink:

Ben benieuwd voor de komende maand. Want ook nu weer met die temperaturen die zo schommelen (en nu ook 1 of 2 tiende hoger dan vorige maand deze tijd) snap ik er weer niets van.

En toch gaat elke ochtend om 6 uur de wekker en hoef ik alleen mijn arm uit te strekken (eventueel nog omdraaien) om de thermometer te pakken. 's nachts er niet uit… Daar kan het dus niet aan liggen.

Hopelijk is het bij mij ook zo snel raak als bij Babbel :mrgreen: :pray: :pray: Nouja, bij ons allemaal natuurlijk

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hè gelukkig

niet alleen mijn temperatuurgrafiek ziet eruit als een berglandschap :lol:

ik heb zelf een grafiekje gemaakt in excel (F11) en ben nu bezig met de 3e ronde. ik ben meteen de eerste ronde begonnen met tempen, zodat ik kon zien of er wat gebeurde na 16 jaar pil.

zoals het nu eruit ziet heb ik een luteale fase van 8 dagen. moet net kunnen hoop ik.

@Babbel wrote:

ik ga jullie alweer verlaten (na ruim een week getempt te hebben, wat totaal nergens op sloeg… :oops: :roll: )

maar mijn test was vanochtend positief :inlove:

ik hoop dat jullie me gauw mogen volgen!!! :pray:

Jiiiiipppiiiiiieeeeeee, gefeliiii wat goed zeg :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik duim voor een vlekkeloze zwangerschap!

(En wel komen showen hoor, als je dik buikje krijgt )

Anoniempje, ik hoop dat die onduidelijke tempen betekenen dat het bij jou ook bingo is !! Ik :thumbup:

Zonneschijn,

ik zie bij jouw kaart dat je ook redelijk laat je eisprong hebt ( net als ik ) en dat je cyclus 35 dagen duurt ( die bij mij 36 dagen )… Onze kaarten lijken wel een beetje op elkaar

Jental,

kun jij jouw kaart ook showen hier? Ben benieuwd hoe jij het in elkaar geknutseld hebt !

Haha, madame m, nee, nog niet echt spannend bij jou :mrgreen:

Maar dat komt nog wel

ik ben het nu maar zelf in een soort schematje aan het bijhouden in Words een grafiekje gemaakt, maar ik ben niet zo handig met de pc :oops: dus zou niet weten hoe ik het hier moet krijgen sorry.

Temp vanochtend 36,9 hoogst tot nu toe de afgelopen dagen 36,7 en 36,8 en nu dus 36,9 dus stijgt geleidelijk :?

tuurlijk kom ik showen als m’n buikje rond begint te worden :mrgreen:

Maar eerst wil ik een heleboel hoge tempjes bij jullie zien, die heeeeel lang hoog blijven!!! :pray:

Hé Babbel!

Fantastisch zég! Leuk, hoor, gefeliciteerd.

Al veel last van misselijkheid? Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, niet zo ééntje waar je negen maanden plat ligt, zeg maar.

geniet ervan, joh.

@ikke wrote:

Zonneschijn,

ik zie bij jouw kaart dat je ook redelijk laat je eisprong hebt ( net als ik ) en dat je cyclus 35 dagen duurt ( die bij mij 36 dagen )… Onze kaarten lijken wel een beetje op elkaar

Ik hoop dat dat idd mijn cyclus is. De cyclus daarvoor was het 32 dagen en die daarvoor 30 dagen.

Voor mijn zwangerschap was ik ook erg onregelmatig op een gegeven moment zat er wel 2 maanden tussen (periode van 56 dagen)

Ik ben dan ook puur aan het tempen geslagen omdat ik erover had gehoord en gelezen en bedacht dat het misschien wel handig was om gewoon wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ik vind het maar een kleine moeite.

:-* Liefs, Evelien :vlinder: