Ikke: balen zeg dat ook jij weer ongi geworden bent.
Dominique: zo had ik het idd nog niet bekeken :think: zou nog kunnen dus.
Idd 2x een cyclus gehad van 32 dagen en 1x zelfs 35 maar de laatste maanden steeds 29 dagen.
Vanochtend weer iets omhoog, nu 36,8 dus hij gaat wel omhoog maar elke dag met 0,1 gr. de laatste 3 metingen :lol:
Wel al zeker een week last van mijn onderbuik, constant een soort drukkend gevoel en gevoelige borsten maar ja … wachten maar af.
Klussen nog maar even goed door he! :inlove: blijven oefenen
ikke succes met de komende cyclus dan meid. :thumbup:
Net even rondgekeken en kwam op de site ivf.nl het volgende tegen:
Daar werd een plaatje afgebeeld met een tempcurve waarop een duidelijke piek te zien was rond de eisprong.
Maar er werd dus gezegd dat het meestel niet zo verloopt zoals op het plaatje te zien is.
De temp stijging werd te abrupt genoemd.
Ze zeiden het 1e gedeelte van de cyclus is de temp laag, het 2e gedeelte hoger.
De tempstijging gaat gelijk op met het progesterongehalte en dat stijgt geleidelijk en niet van de 1 op de andere dag opeens dus dan is er geen piek te zien maar gaat de temp lijn geleidelijk omhoog.
Dus zodra de temp begint met stijgen begint dus ook de eisprong
Dacht zal het even met jullie delen, wie weet klopt het
Hey Anoniempje,
Bij mij is het wel altijd een duidelijke temp-stijging (minimaal 0,2 boven het maximum van de periode voor de eisprong.).
Heb je ondertussen al kunnen inloggen op fertilityfriend.com?
Groetjes Do
:lol: heb jij tenminste een lichaam wat duidelijk voor je is
Ja je leest ook zoveel dingen weet ook niet wat er nu wel of niet van klopt hoor.
Heb eigenlijk niet meer geprobeerd om in te loggen, hou het nu voor mezelf wel bij
Hey Allemaal!
Ben bij de gyn geweest:
Hij zegt dat op zich bij ons allebei niets mis is. Maar…dat wij allebei ietsjes beneden normaal vruchtbaar zijn.
Dus het is niet ONmogelijk maar verminderd mogelijk (=het duurt gewoon wat langer dan gemiddeld).
Ik heb een krappe luteale fase en mijn hubbie heeft ietsjes minder aantal zaadcellen (maar niet schrikbarend) en een deel onbeweeglijk. Toch noemde hij het een paar weken geleden goed. Hij zegt ook dat het goed is, mits de vrouw goed vruchtbaar is en dat ben ik niet helemaal (door de korte luteale fase).
Goed, ik mag deze cyclus de thermometer laten liggen van hem, omdat wij binnenkort (rond en tijdens de vruchtbare periode) op vakantie gaan.
Hij vindt dat wij van elkaar moeten genieten en zwanger terug moeten komen!
Begin december moet ik naar hem terug. Als ik dan nog niet zwanger ben, dan brengt hij zaad van mijn man (voor de duidelijkheid: uit een potje) onder de microscoop samen met mijn baarmoederslijmvlies. Als daar niets uit komt, waarschijnlijk clomid om zo hopelijk mij iets vruchtbaarder te maken!
Liefs Do
Hey Dominique
al bij al toch nog wel positief nieuws, lijkt mij !
Vooral dat de kans toch bestaat dat je ‘normaal’ of zelf zwanger kunt worden vind ik hoopgevend en geruststellend.
Ik hoop dan ook dat jullie volop van de reis en van elkaar kunnen genieten… en wie weet is de clomid dan wel niet nodig
dominque succes en idd een vooruitzicht waarin je positieve kanten kunt zien en vooruitgang,
heel veel succes en sterkte met de komende tijd en heel vele hoop en duimen je gegunt
hey ladies,
ik ben nieuw bij dit onderwerp. En ik ga vanaf morgenochtend tempen. Ik ben een jaar bezig met zwanger worden, en heb een mk in augustus gehad.
Nu proberen of dit helpt…
Ben wel benieuwd of er ook succes temp verhalen zijn… even nieuw topic openen!
|Dikke kus
Dominique: gelukkig toch positieve berichten voor jullie.
Fijn om te weten dat het gewoon mogelijk is om zwanger te raken.
Veel plezier op vakantie waar ga je naartoe en wanneer?
Madame M: welkom hier, ik ben idd ook wel benieuwd of er succes verhalen zijn met tempen aangezien ik er voorlopig bij mezelf nog niet veel van snap.
Gisteren temp weer iest gezakt, van 36,8 naar 36,6 en nu vanochtend weer 36,8 :?
Kunnen we hier ook onze temp kaart showen, zodat we ervaringen kunnen uitwisselen?
Bianc, het zou idd wel makkelijker zijn om de tempkaart hier te showen in plaats van telkens de temp hier neer te zetten. Op een kaart is het gewoon veel duidelijker te volgen en te zien allemaal…
Even vragen aan de modies mss? ( Of eventueel op de tempkaart de naam van de site wegdoen met paint ? )
Ik heb een pb gedaan aan Hedwich. Benieuwd of het mag…
Gisteren ben ik alvast ovulatietesten gaan kopen. Ik heb die van cb.
Ik vind het wel spannend allemaal hoor !
Ja dat is wel een goed idee
Zo maken we geen reclame
Vraag jij het of vraag ik het?
ow, ik was net mijn berichtje hierboven even aan het aanpassen
ik heb het dus al gevraagd in een pb aan Hedwich…
Ik heb al snel antwoord: we moeten de naam van de site verwijderen.
Zal ik effe proberen met de kaart van mijn eerste temp - cyclus…
Hey die is goed gelukt zeg!
Ik zal ook eens een oude kaart neerzetten. Kijken
of het lukt!
Ik ga vanaf morgen weer tempen…
Hey Dames,
Dan zal ik mijn twee volledig getempte cycli ook neerzetten hier. Hopen dat het lukt omdat voor elkaar te krijgen!
We gaan over 1,5 week op vakantie naar de ander kant van de oceaan. Heb er helemaal zin in!!
Liefs Do
Krijg mijn kaartje er niet op?? :think:
Even zo proberen
He, blijkbaar houden we onze lijst allemaal bij op dezelfde site :mrgreen:
Mss weten jullie dan wel waarom die rode lijn ( basislijn ) bij mij en bij Dominique cyclus 1 een stippellijn is en bij de rest een volle rode lijn? :think: