tempen

Nou hier een beetje twijfelachtig over het tempen.

Zit nu op dag 18 en nog steeds temp van 36,6.

Nu heb ik wel op dag 10 eem temp daling gehad van 36,2 en dag 11 en temp van 36,7 dus dat was wel een piekje maar toch erg vroeg?

Heb meestal een cyclus van 28/29 dagen paar keer 32 en 1 keer 35

Heb een aantal maanden geleden een ovulatietest gedaan en die werd op dag 14 positief wat in hield dat ik 1 tot 3 dagen daarna een eisprong had.

Wat denken jullie ervan?

Heb wel ook veel afscheiding :oops: sorry vies praatje

Dominique: spannend bij jou zeg hoop op goed nieuws voor je :pray:

Hoi allemaal,

Ik ben ook begonnen met tempen… :shifty: dus ik kom graag meekletsen als dat mag!

als je kijkt naar m’n banner slaat het eigenlijk nergens op om nu te beginnen. Kan me niet bedwingen :oops: Maar dan kan ik wel alvast oefenen met dat schema op de website van FF en natuurlijk gezellig klessebessen :mrgreen:

Ik heb nu voor de 3e dag mijn temp. opgemeten ik zal ze eens opnoemen:

2 nov: 36.9

3 nov: 37.14

vandaag: 37.12

Maar ik weet dus niet wat normaal is voor mij :think:

Nou het tempen gaat lekker maar niet heus! Ben net ongesteld en had eerste dag temp van 36.7 en nu van 37.0 . Heb helaas pijnstillers moeten slikken en pijn gehad aan een blessure, dus de stress en pijnstillers zullen wel van invloed zijn op de temp. Maarja geeft niet echt een handig beeld denk ik zo?

@Anoniempje: Als je twijfelt, vul dan al je tempwaardes in op http://www.fertilityfriend.com en kijk wat de grafiek daar aangeeft over de hele cyclus?

Schommelingen mogen. Wat was de temp-maximum voor dag 10?

@Babbel: kan allemaal die temps, maar het zegt pas wat zinnigs als je begonnen bent vanaf je eerste ongi-dag.

@Mayra: een 0,3 temp-schommeling kan prima no worries.

Hier gisteren licht bruinverlies, maar temp blijft hoog. Vandaag nog geen bruinverlies. Ik zal het wel afwachten!

Nou Dominigue: jij houdt het wel spnannde hoor

Hier vandaag weer 36,5 :? je vroeg wat mij max temp was voor die stijging op dag 11.

Mijn temp was eigenlijk steeds 36,5 of 36,6 toen dus op dag 10 die daling naar 36,2 en dag 11: 36,7.

Daarna weer steeds 36,5 of 36,6

Die ene site die je noemt heb ik even gekeken maar daar moet je voor inschijven ofzo toch, is dat wel gratis en hoe werkt het precies.

Lijkt me handig als je ergens bij kan houden hoe je temp verloop is aangezien ik geen printer heb moet het dus gewoon iets zijn wat je steeds in kan vullen ofzo, nu schrijf ik alles op

Spannend ‘Dominique’!!! Hou me op de hoogte!!!

Liefs

Ineke

Hey Anoniempje: de site is gratis, ook al registreer je je. Het ziet er naar uit dat je nog geen eisprong hebt gehad. Op welke dag zit je nu? Ik heb mijn temp verhoging nu al 2x op dag 19 gehad.

Hey Ineke, ja spannend he!

Liefs Dominique

De site doet het niet bij mij.

Als ik me wil inloggen gaat het niet :?

Dus jij denkt dat ik mijn eisprong later kan hebben?

Zit vandaag op dag 18 :think:

Had rond dag 14/15 wel wat andere verschijnselen die bij de eisprong horen zoals andere afscheiding dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Is het altijd zo dat je bij iedereen aan de temp kan zien of de eisprong geweest is?

Dus jij denkt ook niet dat het rond die 10/11e dag al geweest is?

Jammer dat de site het niet doet bij je!

Ik denk niet dat je je eisprong al gehad hebt, aangezien voor de 36,2 je temp ook al 36.6 was.

Wacht het nog even af zou ik zeggen!! Sterkte!! En laat weten hoe het morgenochtend is!

Hey allemaal !

@ Anoniempje: ik denk net zoals Dominique dat je eisprong nog moet komen. Volgens mij moet je wachten op een temp die nog hoger is dan 36,6… Maar het valt af te wachten natuurlijk;…

@Babbel: ik denk dat je meer duidelijkheid krijgt als je volgende keer vanaf dag 1 begint te tempen. Maar kan wel begrijpen dat je er nu al mee wilde beginnen.

@ Dominique, wat blijft het spannend bij jou ! Ik lees ook dat je morgen de resultaten van progesteron krijgt. Ik ben benieuwd wat eruit komt…

Hier nog steeds temp hoog en geen bloedverlies - op fertility staat dat ik op 10 november kan testen

Wel jammer op fertility dat ik nog maar 2 dagen gebruik kan maken van mijn online temp lijst.

Hoe doen jullie dat? Inschrijven op een andere naam? Ik ben niet van plan om daarvoor te betalen namelijk

anoniempje, misschien moet je je account nog bevestigen… (ik weet niet meer hoe dat ging toen ik me aanmeldde :think: )

ikke, hoe lang mag je zo’n account gebruiken op fertility dan???

verders weet ik dat het nu totaal geen nut heeft om te tempen… maar als ik meelees, leer ik hoe het allemaal werkt en heb ik voor volgende maand alvast wat meer oog op het eind van m’n cyclus :roll: :wink:

en ik vind het gewoon gezellie :mrgreen:

Vanmorgen temp gekelderd naar 36.3. Ook gelijk flink bloedverlies vanmorgen vroeg. Echt zooooo balen! En ik had zo’n last van mijn buik de afgelopen week! Echt geen idee waar dat dan vandaan komt!

Hier wordt elke keer gezegd dat je moet gaan tellen vanaf eerste keer rood verlies, maar bij fertilityfriend vinden ze dat gisteren dag 1 van de nieuwe cyclus is (omdat ik bij menstruatie licht neer heb gezet. Tja, ik had wat bruinverlies gisteren. Of zou dat dan spotting heten?).

Ikke: geen idee hoe/wat. Bij mij wordt niet gezeurd dat mijn account bijna verloopt ofzo???

Liefs Dominique

je hebt dag 1 als je werkelijk rood bloed verlies de dag van bruinverlies hoort bij spotting en "mag"jeniet meerekenen als dag 1)

succes! liefs en een knuf bianca

Oh meid wat balen zeg!! Kan me zo voorstellen dat je goede hoop had! Bij mij begint het ook altijd met vage afscheiding waardoor je toch hoop blijft houden.

Hoop dat je morgen bij de gyn goede berichten zult krijgen + verder actie.

Liefs

Ineke

Nou hier nog steeds geen duidelijkheid hoor.

Temp. vanochtend 36,7 :? dus wat ik er van moet denken???

Vraag me af: als je geen eisprong zou hebben wordt je dan welke elke maand ongesteld :think: iemand die dit weet?

En als je temp geen duidelijkheid geeft hoe kom je er dan achter of je wel of geen eisprong hebt?

Dominique: balen zeg dat je weer ongesteld geworden bent, succes morgen bij de gyn.

Ikke: bij jou blijft het nog spannend :thumbup:

Dominique, balen joh!!! zo vervelend als je lichaam je voor de gek houd!!

anoniempje, misschien zou je ovu-testen kunnen gebruiken… mss geven die aan of je een eisprong hebt of niet :think:

@Dominique : Bedankt voor je antwoord,maakte me alweer zorgen

Jammer dat je lichaam je zo kan neppen, heb zelf ook al meerdere malen stilletjes hoop gehad omdat ik dacht dat ik wat voelde. Sterkte bij de gyn!

Verder lees ik lekker met iedereen mee en ben erg blij dat er zo’n forum bestaat, waar je lekker over zulk soort dingen kan kletsen zonder alle verwachtingen te wekken bij je omgeving :slight_smile:

Thanks Bianca voor de uitleg! Zal het aanpassen op fertilityfriend!

Thanks iedereen voor het medeleven!!

Ik had de afgelopen dagen voor m’n NOD ook aardag wat stress, misschien had dat wat te maken met m’n rare buik??

@Anoniempje: Nog even geduld hebben. Je zei dat je wel eens een cyclus had van 30+ dagen? Dan zou je bijvoorbeeld met een korte luteale fase (maximaal 10 dagen) en bijvoorbeeld een cyclus van 32 dagen, dan zou je op dag 22-23 pas een verhoogde temp hebben.

Komende ronde precies rond de vruchtbare tijd on holiday, dus duimen dat dit positief voor ons is!! :pray: :pray: :pray:

Liefs Do

Even kort berichtje voor ik ga werken:

vanmorgen temp gezakt tot 36,6 en ongi geworden :frowning:

Maar wel precies 14 dagen luteale fase, net juist zoals ze op fertility hadden voorspeld…

Vandaag of morgen ga ik ovulatietesten halen en dan proberen we deze cyclus nog beter te mikken op het goeie moment :mrgreen: We gaan er weer voor !

ikke, wat jammer!!!

ik gebruik nu voor de 2e ronde ovu-tests… ik vind het erg prettig om te weten dat ik iniedergeval op het juiste moment aan het klussen ben :mrgreen:

nu nog maar afwachten of het snel tot resultaat leid.