tempen

Vandaag zijn de kleine bloedingen gestopt. Temp was nog steeds hoog vanmorgen. Dag 9 na ovulatie dus…

spannunt meis, laat ze maar es wegblijven oom een juiste reden

Nee, denk niet dat ongi weg zal blijven want volgens mij hebben we niet op de juiste dagen geklust. Ik ben al blij dat ongi uitblijft omdat dan luteale fase tenminste wat langer is…

Maar je weet natuurlijk nooit ( 1 kans op 100000000 mss? hihi )

nee nu ja we duimen verder wrm ook niet kleine moeite toch,

dank je !!

en wat denk jij, jullie op het goeie moment geklust of is dat een vervelende vraag? :oops:

nee wijniet al maanden niet met die man van mij ,

dus die banner zegt niks ik baal ook ontzettend maar sex en andré nee gaat niet momenteel ja op de momenten dat hij weet dat ik niet vruchtbar ben zo lijkjt het tenminste hihhi

ow, sorry dat ik er om vroeg dan :-*

niet prettig zo natuurlijk

mss komt het wel door de druk en de stress van de onderzoeken?

of het moet puur toeval zijn

toen ik dus tempte zei andré dat ik er om zeurde dat hij daarom geen zin meer er in had dat het zo verplicht was, dat ik alleen wou als ik ruchtbaar was blablabla maar ik wou dan om de 2 dgn ofzo weet je dus leek vele voor hem ,

ik zei nu ja dan geef je maar aan,das dus heeeeel af en toe en nét als ik niet vruchtbaar ben dus we doen wel,maar ik mocht van hem dus niet meer zeggen als ik vruchtbaar ben dus doe ik niet meer, dus dcht dan zorg ik dat ik toch doe zeg maar als ik wel vruchtbaar ben, geen idee maar op de een of andere manier heeft hij dan geen zin, heel gek,en juist als ik vruchtbaar ben heb ik ook meer zin ( ws hormonen? ) en daarna niet dan bbegint de cyste en is de pijn er, dus voor mij gene hol aan dan , op de een of andere manier heb ik nu al tegen andre gezegt dat ik bijna op punt ben dat niks meer hoeft zelfs het zwanger willen zijn hoeft niet meer, stom hé?

Ik wil alleen zkh nog afwachten zien wat zei zeggen. dan weet ik iig meer van hoe of wat.

Moeilijk hoor

Maar ik begrijp je wel als je zegt dat je zin hebt om alles en ook het zwanger worden aan de kant te schuiven.

Heb ik ook soms.

Vaak is het moeilijk om sterk te blijven en om toch weer door te gaan ondanks alle moeilijkheden en frustraties…

even verder op msn

Hoi Meiden.

Ik ben deze ronde voor de eerste keer aan het tempen en vind het wel leuk om af en toe even mee te kletsen, als het mag tenminste :oops: ?

Ben vorig jaar oktober met de pil gestopt en begin dus eigenlijk wel een beetje ongeduldig te worden en wil daarom alvast mijn tempverloop weten omdat de gyn. daar ook als eerste mee schijnt te beginnen.

Zit nu inmiddels op dag 14, steeds temp rond 36,5 , 36,6 dus verwacht eigenlijk morgen mijn eisprong te hebben.

Wanneer moet mijn temp dan hoger worden, dag na je eisprong toch heb ik begrepen???

haha natuurlijk mag je mee kletsen , je bent welkom hoor, en je vraagt maar raak, zelfben ik inmiddels gestopt met tempen maar heb al wat ervaring zo hier en daar,

k ben gewoon alleen een meekletser :shifty: :mrgreen:

Bianca: je kletste toch ook wel eens mee bij de sept-okt klussers of vergis ik me nu?

Alle tips over het tempen zijn welkom hoor

mwahah ja ook wel es idd ik klets eig overal mee kom overal zo binnenwippen mwahah errug hé?

Maar klopt wel , dat je dat nog weet is toch al poosje terug meen ik.

Ja idd al een poosje geleden maar je ziet het was je nog niet vergeten :wink:

Alles goed met je?

haha nu jamet ups en downs he maar over algemeen super hoor,

dus bij jullienog geen zwangerschap tot nu? vervelend he dat wachten,

hoelang zijn julie nu met de kinderwens bezig ?

( k vind de vrag altijd zo gek, maar vanaf sept/okt 05 ? )

goeiemorgen allemaal samen :mrgreen:

Hey anoniempje! Tuurlijk mag je hier meekletsen!!

Vanmorgen temp een beetje gedaald. Volgens mij zit mijn ongi eraan te komen. Maar vandaag toch dag 10 van de luteale fase.

Volgens mij had één van jullie gezegd dat dit het minimum was om een goeie innesteling te kunnen hebben :think:

Binnenkort wil ik ovulatietesten kopen… ik ben benieuwd of ik er mee overweg zal kunnen tijdens mijn volgende cyclus

Bianca: idd ben ik in okt. 2005 gestopt met de pil en tot nog toe helaas zonder resultaat.

Bij ons klussers clubje sept-okt. klussers gaat de laatste zwangere over 2 weken bevallen en zijn we nu met ik dacht 6 mensen over die nog niet zwanger zijn.

Ben een paar maanden geleden al eens bij de huisars geweest omdat ik toen veel last had van mijn buik, onderzocht en alles voelde normaal, eierstokken enz. voor zover ze dat kunnen voelen :? alleen ligt mijn baarmoeder iets naar achteren gekanteld maar dat schijnt vaak zo te zijn en hoeft geen probleem te geven alleen met houdingen varieren :oops: zei hij omdat met de " gewone " houding de kans wat kleiner is als je baarnoeder achterover gekanteld ligt.

Maar goed hij zei toen dus dat ik eind van het jaar terug mocht komen als het nog niet gelukt was.

Blijf het toch wel moeilijk vinden hoor want wanneer begin je met alle onderzoeken, is ook heel dubbel want je wil niet te ongeduldig zijn maar toch ook wel weten of er niks mis is

Vanochtend temp. 36,5 verwacht vandaag mijn eisprong weet iemand van jullie wanneer ik dat dan aan mijn temp kan zien, dacht zelf dan morgen

Hey Anoniempje,

zoals je zelf al zei: volgens mij kun je morgen aan je temp merken dat je vandaag je eisprong gehad hebt.

Succes ermee :thumbup:

Even een snelle post, ik zit op m’n werk:

Nog steeds temp hoog! Spannend hier dus, maar ik reken nergens op!

Hoe staat het met jou ikke? Temp nog verder gezakt?

Liefs Dominique

Hey Dominique

leuk dat je tussen het werk door toch nog effe de tijd neemt om snel een berichtje te typen

spannend hoor, nog steeds een hoge temp :thumbup:

hier is temp vanmorgen opnieuw 0.1 omhoog dus 36,9… en bloedverlies ( bruinverlies ) is gestopt :think:

Nu we zien wel!

Ik hoop goed nieuws voor jou :pray: