tempen

Jental, ik kom je vergezellen bij de augustus mama’s.

:dance: :dance: :dance: :dance:

Zojuist (half 5, kon niet meer slapen) een test gedaan en tada…

Heel snel stond er Zwanger!!!

Joehoe…!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hey evelien,

gefeliciteerd met je zwangerschap meid, ben dol gelukkig voor jou :dance:

Dol Gelukkig, Ik ben zeker dolgelukkig :wink: En al is het weer vandaag niet al te best. Voor mij schijnt het zonnetje :mrgreen:

En nog even mijn temp staatje met als afsluiter een + :smiley:

Evelien gefeliciteerd!!!

hey dames heb het lijstje wat dat ik al had gemaakt, wil je er nog iets aan toevoegen of wil jij erbij, dat kan allemaal, hier is het dan

ooo wat dom van mij vergeet ikke haar redday erbij te zetten, zo nu niet meer

Dat wordt al een aardig lijstje!

:: Gefeliciteerd Evelien! ::

Wat een geweldig fijn Sinterklaaskado! hihi!

Geniet ervan meid!

hey Affie vindt je het goed, of wil jij er nog iets aan toevoegen???

Hij is toch mooi zo? Ik vind in ieder geval van wel hoor! :slight_smile:

Affie, :hug: Ik zie nu pas dat je ongi bent geworden.

Goed die klusperiode in de gaten houden en je vakantie niet te vol plannen dat je er geen puf meer voor hebt :wink:

:thumbup:

:-* Liefs, Evelien :-*

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag jarig ( 32 ) ben nog niet ongi. Is mijn 30e dag vandaag.

Mijn temp. was vanochtend en gisterochtend 36,7, mijn temp. is in elk geval niet meer gedaald, afgelopen weekend en deze week hoger geworden.

Mijn eisprong zou ik als het goed is waarschijnlijk op dag 19 hebben gehad. Ongi zal dus ook wel een paar dagen later zijn dan ik zou hebben verwacht. Zit meestal tussen 29 en 32 dagen in.

Mijn lichaam heeft me al veel te vaak voor de gek gehouden, en ik vertrouw er niet echt meer op. Maar toch… ik voel vanalles, en ben nog niet ongi. Mijn NOD is a.s. donderdag.

Ik heb wel nog gespannen borsten, een raar gevoel in mijn buik, borrelend of bewegend iets onder de navel. Verder heb ik deze week een paar dagen gehad waarbij ik af en toe een licht misselijk gevoel krijg met vlagen. Vandaag is dat weer weg, maar de rest is er nog.

Het is erg verwarrend, en vind het moeilijk los te laten. Maar ik weet dat ik moet afwachten of ik wel of niet ongi wordt.

Hoop van niet natuurlijk… zou een leuk kerstcadeau zijn!!!

Jullie ook allemaal succes, en Evelien gefeliciteerd.

Groetjes Wilma

Evelien gefeliciteerd!

:dance: :dance:

ik zie je bij de augustusmama’s!

gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een fijne dag van :-* :-* :-*

Evelien!!! Gefellliiii !!! Wat een goed nieuws en leuk dat je ook nog effe je tempkaart hier plaatst. Mooi zo met die plus op het einde :mrgreen:

Ik duim voor een goeie zwangerschap en hoop dat ik je snel mag komen vergezellen bij de augustus - mama’s

Wilma, klinkt spannend al die verschijnselen en symptomen… maar idd wel vervelend dat je niet goed weet of het mss ‘ingebeeld’ is. Ik zit momenteel ook in zo’n onzekere wachtperiode. Ik vrees dat ik mezelf vanalles inbeeld, maar hoop natuurlijk net zoals jij op goed nieuws :pray:

Dolgelukkig, op het lijstje mag ook nog: 1ste kindje en ik ben 27 jaar

Leuk dat je het lijstje wilt bijhouden

Vanmorgen was temp nog steeds hoog en ik verlies nu geen bloed meer. Denk denk… een innestelingsbloeding geweest?

Denk denk… zwanger toch misschien?

Denk denk… ik beeld het me in zeker?

Denk denk… eventjes zoeken naar die knop om het denken op ‘uit’ te zetten want ik maak mezelf helemaal gek :roll:

@Zonneschijn wrote:

En wat betreft dat je lichaam je voor de gek houd. Dat heb ik dus ook. Ik heb wel het idee dat ik er onbewust erg naar zoek omdat ik er zo mee bezig ben.

Als toppunt werd ik vanmorgen wakker en had ik over ooievaars gedroomd (ik weet niet meer precies hoe en wat, maar wel dat er ooievaars invoor kwam). Ik was het eigenlijk allang vergeten, toen we vandaag op de snelweg weer ooievaars tegenkwamen (er zaten er zeker 3 op de lantaarnpalen)

Als dat geen teken is!! (nu maar hopen dat het een teken voor mij was en niet voor iemand anders die daar op de snelweg reed. :wink: )

Hihi, dus waren die ooievaars dan toch een teken !!

( Kun je mij even zeggen waar je ze precies hebt gezien? Ik spring in mijn auto en zoeeeeeef er snel naartoe :mrgreen: )

hey ikke, klinkt als innestelling bloedingen, heb het nooit gehad, kan er niet over mee spreken, maar hoop hoop hoop bij jou van wel :pray: :pray: :pray:

Het is weer over. We moeten naar de volgende ronde. Deze nacht ben ik ongi geworden :frowning: Alle symptomen waren dus ingebeeld - nu verklaar ik mezelf echt gek :roll:

goede morgen

hey ikke, spijtig meid, had gehoopt :hug: , maar jij bent toch tevroeg ongi of vergis ik me daarin, dacht 12 december juist zoals mij???

hier alles nog hetzelfde, alleen heb heel slecht geslapen, ik schrijf ook mij bij februari mama’s en daar is een jongetje dat gister in het ziekenhuis beland is, hij heeft het RS-virus, gister heeft de mama hem zelfs nog even moeten beademen, hij ligt nog aan een monitor, maar heeft gister avond zijn eerste flesje leeg gedronken in 8 of 9 dagen, als het zo door gaat dat mag hij vandaag van de monitor af. hoop het zo :pray: , sooki was toen net als ik op 2 februari uitgeteld, alleen ons evelien kon niet zo lang wachten.

vandaag ook nog sinterklaas bij mijn ouders halen, ben benieuwd hoe ze daar gaan reageren, bart kan er niet bij zijn, hij kreeg geen vrij, dat vinden we wel spijtig :cry: , maar niets aan te doen he

ik heb juist tehoren gekregen dat het niet het RS-virus is maar dat ze nu denken aan kinkhoest, is gevaarlijk en ben blij dat danté nu in goede handen is. leef zo met de ouders mee, is niet normaal, hoop straks op beter nieuws :pray: