Hallo Allemaal
Weet niet of ik me hier al eens eerder had laten zien, maar ik temp ook en loop precies gelijk met Evelien (Zonneschijn). Had gister nog een negatieve test maar die kan te vroeg geweest zijn… Zo spannend!
Door mijn MK is mijn temp deze cyclus heel onregelmatig, maar kan ik toch een stijging vinden, hij is alleen niet zo overduidelijk als vorige maand, waardoor ik niet precies weet wanneer ik nou kan testen.
Nog even geduld dus…
Iedereen ook veel succes hier! :**:
Hoi Affie, Ik zag gisteren je PB al.
Inderdaad spannend he?
Ik heb mij nog steeds in kunnen houden en ga dinsdag testen.
Wanneer test jij weer? Er staat B-day. Maar ik weet natuurlijk niet wanneer je jarig bent.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hihi, vrijdag ben ik jarig, maar of ik zo lang wachten kan…
Het is echt erg, ik voel me gewoon zwanger, en ben daarom des te meer bang voor een grote teleurstelling volgende week!
Ik laat het zeker weten!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:kaars:
:lol: Thanks!
Spannend hier zeg !
Ik zal voor jullie een kaarsje branden :kaars:
Ik heb vandaag wat spotting gehad.
Vandaag is dag 6 na ovulatie en mijn temp is nog hoog.
Ik ben benieuwd. Heb ook wel vage pijn in mijn onderbuik.
Spannend ikke!! De duimen draaien overuren!
Hier nog sipjes, maar misschien als ik van de week bij de gyn geweest ben dat het wat beter gaat.
Normaal gesproken heb ik op dag 19 mijn eisprong (of in ieder geval verhoging temp, dus 1 of 2 dagen ervoor eisprong). Als dat nu weer het geval is geweest, was dit keer echt mijn luteale fase te kort! (7-9 dagen).
X Do
hey dames, ik :thumbup: voor jullie allemaal, hoop dat het tempen iets uitgehaald heeft, nog even geduld he
Ikke, laten we :thumbup: :thumbup: dat het hele mooie innestelings bloedinkjes zijn. (eh, is, eh :think: )
Deze nacht wakker geworden door buikpijn en gemerkt dat ik wat bloedverlies had. Deze morgen was mijn temp nog met 0,2 gestegen.
FF geeft dit aan als het begin van een nieuwe cyclus. Maar ik zit nog maar op dag 28 vandaag, terwijl ik anders steeds een cyclus heb van 36 :eh:
Ik ben benieuwd hoe lang het bloeden duurt.
Maar ik ga er dus maar van uit dat het mijn duivels zijn
we blijven duimen ikke,
kop op meis,
je weet het ik hoop ontzetend mee voor je .
:-*
hey ikke, ik blijf :thumbup: voor jou, hoop dat het innestellings bloedingen zijn, maar het is goed dat je ervan uit gaat dat het je duivels zijn, dan is er nog een teleurstelling dat weet ik, en echt ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jou
Ik hoop ook voor je dat het innestelingsbloeding is! Ik zal voor je :thumbup: :thumbup:
Ik ben ongi geworden vannacht… balen! Maar ja, gewoon rustig verder, komende klusperiode valt midden in mijn vakantie ghehehe…!
Succes allemaal!
ben je wat meer ontspannen, wie weet lukt het dan wel, zal voor jou ook :thumbup: , ik moet pas over 7 tot 8 dagen ongesteld worden, zal nog even moeten afwachten
madame m: hoe gaat het met de temp? nog steeds niets in aantocht?
Enne. Nog gefelelicteerd met je verjaardag! :-
Ikke: Ojee, ik ben bang dat je toch ongi bent geworden. :?
Mijn temp is nog steeds hoog. FF gaf bij mij vanmorgen aan dat ik over 5 dagen mag gaan testen.
Nou sorrie, maar dat ga ik echt morgen alvast doen
En als het toch nog te vroeg is, dan kan ik altijd natuurlijk nog later in de week een test doen.
Tot nu toe, ziet het er in elk geval erg goed uit en wordt het steeds spannender. :thumbup: :kaars:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Hoi,
Ik wilde jullie graag mijn temp. laten zien vanaf 15 november. Kunnen jullie hierin een eisprong herkennen??? Het wisselt heel erg.
6-11 was de 1e dag van mijn menstruatie. Ik ben pas op 15-11 gaan tempen. de 10e dag van mijn cyclus.
Hier de temperaturen tot vandaag:
15-11 (dag 10 ) : 34,0
16-11 ( dag 11 ): 35,3
17-11 ( dag 12 ): 35,0
18-11 ( dag 13) : 35,7
19-11 ( dag 14) : 35,4
20-11 ( dag 15) : 36,0
21-11 ( dag 16) : 36,3
22-11 ( dag 17) : 35,6
23-11 ( dag 1 : 36,1
24-11 ( dag 19) : 36,9
25-11 ( dag 20) : 36,2
26-11 ( dag 21) : 36,5
27-11 ( dag 22) : 36,4
28-11 ( dag 23) : 36,6
29-11 ( dag 24) : 37,0
30-11 ( dag 25) : 36,3
1-12 ( dag 26) : 35,9
2-12 ( dag 27) : 36,5
3-12 ( dag 2 : 36,3
4-12 ( dag 29) : 36,7
Mijn NOD verwacht ik tussen de 28e en 31e dag!!!
Ben nog niet ongi, mijn temp is wat hoger dan 3 dagen geleden. Heb soms wat last van mijn buik, opstoten, boeren, gapen, en sinds vanmorgen flink last van mijn borsten. Met BH gaat het wel weer.
Kunnen jullie hier een eisprong uit opmaken, of zien of ik zwanger kan zijn???
Ik vind het erg verwarrend en wisselend, maar hoop dat iemand van jullie wat meer kijk er op heeft of al langer tempt.
Ben morgen jarig, zou de mooiste surprise zijn!!!
Groetjes Wilma
Beetje lastig Wilma, omdat je pas op dag 10 begonnen bent.
Maar ik zal het eens in een grafiek proppen en dan hier zetten.
het grafiekje
die eerste meting heb ik laten vallen
35,0=0
36,0=10
37,0=20
omdat je pas zo laat begonnen bent met tempen kan ik niet zeggen wat je basaal temperatuur is
maar het zou kunnen dat je op 22 of 23 november je eisprong hebt gehad
aan je temperatuur kun je niet zien of je zwanger bent, alleen of je progesteron maakt.
Maar ik zou zeggen als je op dag 32 nog geen :evil: :twisted: hebt gezien, testen!