Hihi, heb ik stiekem gespiekt bij contact - belgië :lol:
ja dat is juist, daar had ik het al opgezet
slimme ikke :mrgreen:
he, wat grappig. Ik kwam dat bruidsmeisje (foto van toen ze bruidsmeisje was) zojuist tegen bij even voorstellen
Weet ik ook gelijk wie jou vriendin is. :lol:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
weet ik heb ik met opzet gedaan, is ze niet lief :inlove:
@Dol Gelukkig wrote:
weet ik heb ik met opzet gedaan, is ze niet lief :inlove:Ja, en die andere 2 meiden ook.
En de baby is waarschijnlijk Evelien? Ook een schatje… En wat een prachtige naam :mrgreen:
ja hoor zonneschijn, de andere meiden heten van links naar rechts kirsten en ellen, en dankje je doet me :oops:
vanmorgen temp 36.9, ben volgens mij aan t dalen…???
hellup
ik heb wel veel afscheiding :roll: :drool: :sick: en ben 's ochtends misselijk… een teken???
Sorrie madame m, ik heb echt geen idee.
Ik ben mezelf ook al aan het gek maken met dat soort ideeën.
Ik heb het idee dat mijn borsten een beetje gevoeliger zijn dan normaal.
Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik niet misselijk geweest, maar wel af en toe een wat naar gevoel (misselijk kan ik het niet noemen) Ik heb af en toe nu ook dat gevoel…
Maar denk ik dan, het is ook wel weer tijd om wat te eten bijvoorbeeld.
Nog een paar dagen wachten en dan eindelijk testen. Hopelijk geeft de test dan natuurlijk aan dat we zwanger zijn. En anders maar duimen dat het nog te vroeg is geweest en dat die :evil: wegblijven.
Ondertussen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Worden jullie er ook zo gek van dat je lichaam je zo voor de gek kan houden?
Heb dat nu ook al een paar keer gehad dan dacht ik ja ik merk toch echt dat mijn borsten zwaarder zijn en ik zie mijn aders goed lopen.
Had vorige maand ook meer afscheiding en dan toch weer ongesteld :x
Heb net weer een ovulatietest gedaan, streepje was nog ietsje lichter dan het controlestreepje dus denk niet ik het positief mag noemen :think:
Temp vanochtend 36,5 dus maar afwachten wanneer die stijgt dan in combinatie met de ovulatietest moet er toch iets duidelijk worden he :lol:
Vroeg me alleen af, jullie hadden het wel eens over de lut… fase :oops: weet niet precies hoe het ook weer heet maar zeg maar de periode tussen je eisprong en de 1e dag van je nieuwe menstruatie.
dat moet toch min. een x aantal dagen zijn?
Zat al te denken stel dat de ovulatietest morgen positief is dan zou ik mijn eisprong zeg maar zondag hebben op dag 18 als ik dan op dag 30 ongesteld word is die fase dan niet te kort???
Volgens mij is je luteale fase ( ja, wat een woord hé :mrgreen: ) niet te kort hoor. Als ik goed reken dat kom je op 11 dagen.
Ik geloof dat 10 dagen het minimum is, heb ik ooit eens ergens gelezen
Morgen dames!
Ik heb niet zwanger terug mogen komen van vakantie! Ik heb zelfs een nog kortere cyclus gehad! 26 dagen! Echt niet normaal!
Volgende NOD is 29 december. Mag ik alvast een nieuwjaarswens doen?
Ik ben op dit moment behoorlijk aan het balen en sorry maar ik heb even geen energie om al jullie verhalen te lezen. Zit een beetje in de put. Had ook het idee dat ik deze maand geen eisprong heb gehad (geen draderig slijm opgemerkt). Maar dan is het toch vaag dat ik nu al ongi ben? Meestal blijft die dan toch uit?
Zit met grote vraagtekens, hopelijk weet de gyn daar volgende week raad mee!
X Do
hey dominique, het gebeurd wel meer dat een vrouw geen eisprong heeft, is zeker niet apnormaal, niet wanhopen meid, het komt wel inorde en ook al heb je geen eisprong, dan krijg je nog de rode :evil: op bezoek
ik heb ook niet altijd een eisprong, ik heb maar 1 eileider niet meer, en heb toch elke maand mijn rode :evil: op bezoek hoor.
veel sterkte meid :hug:
Dominique: :hug: Niet de hoop opgeven hoor.
Kennen allemaal dat dipgevoel helaas maar al te goed.
Heb je verder wel een leuke vakantie gehad?
Hier vandaag weer de ovulatietest gedaan, en geen streepje meer te zien dus denk dat het dan toch gisteren positief was, had ook heel de dag tot vanochtend toe steeds een heel drukkend gevoel op mijn onderbuik dus denk dat mijn eisprong wel geweest is.
Temp was steeds 36,3 nu sinds donderdag 36,5 en vandaag 36,6 dus is weer geleidelijk aan het stijgen
Dominique dikke :-* voor jou meid !
Ik hoop dat je dipje snel overgaat zodat jullie er weer met volle moed tegenaan kunnen gaan :hug:
Domique jammer zeg! Vol goede moed deze maand een nieuwe poging op een wondertje. :thumbup: Succes.
En wat betreft dat je lichaam je voor de gek houd. Dat heb ik dus ook. Ik heb wel het idee dat ik er onbewust erg naar zoek omdat ik er zo mee bezig ben.
Als toppunt werd ik vanmorgen wakker en had ik over ooievaars gedroomd (ik weet niet meer precies hoe en wat, maar wel dat er ooievaars invoor kwam). Ik was het eigenlijk allang vergeten, toen we vandaag op de snelweg weer ooievaars tegenkwamen (er zaten er zeker 3 op de lantaarnpalen)
Als dat geen teken is!! (nu maar hopen dat het een teken voor mij was en niet voor iemand anders die daar op de snelweg reed. )
Verder heb ik het idee ( :roll: ) dat mijn borsten anders aanvoelen (zwaarder) en nouja… ik voel me gewoon anders…
Hoe moeilijk het ook is, ik wacht toch echt tot dinsdag met de test.
Laatst was in de klas ( ik ben juf bij kinderen van 6 Ã 7 jaar ) een meisje dat mij had getekend en " In jouw buik zit een baby, juf ! "
Haha, ik kreeg er echt kriebels van in mijn buik :mrgreen:
Die ooievaars zijn misschien een goed teken, Zonneschijn
Ik heb al enkele dagen buikkrampjes. Net alsof ik ongi moet worden.
Maar ach, mijn lichaam maakt me weer helemaal gek. :roll:
@Dominique wrote:
Ik heb nog niet de puf om alle verhalen te lezen, maar even @Mayra: ik heb zelf ook medicijnen voor migraine, maar gebruik ze niet meer omdat in de bijsluiter staat dat je ze niet mag gebruiken als je zwanger bent OF wilt worden. Zijn die van jou wel okay? En zo ja, welke zijn dat dan?
XXX Do
Ik heb medicijnen die ik alleen gebruik als ik een aanval heb, dus niet preventief. Dit is Imigran neusspray. Als ik zou twijfelen of ik zwanger zou zijn zou ik het niet gebruiken hoor, maar meestal heb ik migraine op de tweede dag van mijn menstruatie dus dan vind ik het wel veilig. Misschien toch ook iets voor jou? Bij een flinke aanval word ik krankzinnig zonder medicijnen dus ik neem ze gewoon maar.