Madame M, beterschap!
Blijf nu maar lekker in je bedje. Hopelijk blijft een beschuitje wel een beetje zitten (helpt bij mij meestal wel, alhoewel ik al in geen tijden hier last van heb gehad) En drink vooral voldoende. Je verliest nu namelijk erg veel vocht.
:hug:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
madame m beterschap!
He bah, Madame M, vandaar je temp stijging…
Ik heb ook iets vreemds.
Ik temp nu voor de tweede periode. Mijn temp ligt voor de eisprong tussen de 36.5 en de 36.7. Na de eisprong is dat 36.9 of 37.0. Vind het persoonlijk erg duidelijk, maar er is iets anders.
Ik heb vaak op de tweede dag van de menstruatie migraine en neem daar bloedvatverwijdende medicijnen voor. Nu heb ik eerste dag van de menstruatie 36.7 ofzo en dan schiet de tweede dag ineens naar 37.0
Afgelopen dagen was het dus ineens na 36.7 een sprong naar 37.5, waarna ik weer braaf terug zak naar 36.7 ofzo.
Zou die temp stijging te maken hebben met de medicijnen? Dat moet toch wel? Anders zit ik wel erg raar in elkaar vind ik zelf :think: …
groetjes weer iedereen (p.s. zien jullie stiekem ook een beetje op tegen die ohzo gezellige familiebijeenkomsten met Sint en Kerst waarbij je heel de tijd denkt : Ik wil zo graag…)
Even plakken wat ik ook bij topic ‘gebruik ovulatietesten’ heb gepost :oops:
Hier deze morgen een hoge temp.
De vorige twee dagen had de wekker een half uur vroeger afgelopen, dus die twee temps waren niet echt betrouwbaar. ( Hubbie had vroege dienst gehad en vergeten het alarm opnieuw in te geven )
Dat heb ik aangepast op FF en nu geeft ie daar toch een eisprong aan op dag 22 ( toen ik klein beetje rozig bloed verloor - dat zal dus ovulatiebloeding geweest zijn ). Mijn positieve ovutest had ik op dag 20. En dan hebben we ook geklust. Zou dus toch raak kunnen zijn deze keer :dance:
goede morgen ikke, hoop dat je volgende maand een positieve test hebt meid, gun het je van harte, zal in ieder geval al voor je
zal ik ook maar knippen en plakken :mrgreen:
Hey allemaal,
Ben weer terug van vakantie! Maar ik vrees dat het er nu op lijkt dat de :evil: :evil: :evil: er aan zitten te komen…
Volgende week naar de gyn voor verdere stappenplan. En dan afwachten of ik ook weer moet beginnen met tempen.
Ik heb nog niet de puf om alle verhalen te lezen, maar even @Mayra: ik heb zelf ook medicijnen voor migraine, maar gebruik ze niet meer omdat in de bijsluiter staat dat je ze niet mag gebruiken als je zwanger bent OF wilt worden. Zijn die van jou wel okay? En zo ja, welke zijn dat dan?
XXX Do
Ikke: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En nu wachten en wachten tot je kunt gaan testen, tenzij die :evil: langs is gekomen.
Wanneer kun je testen of ga je testen?
Ikzelf (en Rinse want die wil er ook bij zijn) op 5 december. :thumbup: :thumbup: :kaars:
Ik begin mij haast ook al zwanger te voelen :lol: Maar goed, ik kan mezelf natuurlijk ook voor de gek houden.
Ik zal mijn keurige (vind ik zelf, zeker na het berglandschap de vorige cyclus) staatje ook nog eens plaatsen.
ik ben weer beter hoor!
vanmorgen temp van 37
het blijft nog redelijk hoog… maar nog 5 dagen… o o o wat spannend weer
Ik duim voor iedereen!
En bedankt voor de lieve berichtjes!!
:-* :-*
zonneschijn, we gaan gelijk op!
ik ga oook 5 dec testen!!
madame m: Voor jou ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Spannend hé?
ben heel blij, en nee ben nog niet zwanger, rarara wat zou er nu toch zijn??? :mrgreen:
hey dominique, ken je nog wel niet, maar blij dat je terug bent, kan je weer gezellig met ons mee babbelen :thumbup:
nee dat was het niet waar dat ik nog blij voor ben.
Vertel vertel :mrgreen:
ben je nieuwschierig, ikke, ik niet ik weet het al
Zonneschijn, ik heb op 11/12 mijn NOD
Dus moet nog wat langer wachten dan jullie.
Maar dan heb ik natuurlijk de tijd om voor jullie mijn duimen te laten draaien op volle toeren :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Blij te horen dat het weer beter met je gaat, Madame M !
Jaaaa, ik wil het weten !!!
Ben je al getrouwd? Heeft vriendlief een aanzoek gedaan?
ben al getrouwd op 15 september dus dat is het ook niet
Ow ja, das waar :oops:
Maar blij mss omdat je vriendin zich ook op KOK heeft aangemeld omdat ze ook voor een 2e kindje gaan?
ja hoor je hebt hem door, hopenlijk dat we samen zwanger zijn, kunnen we misschien ook samen naar het ziekenhuis
tis mijn beste vriendin, haar dochter was op onze trouw ook bruidsmeisje