tempen

Wat denk jij, Bianca?

Of maak ik mezelf gek als ik denk aan een innestelingsbloeding?

ow lieverd ik heb daar totaal geen idee van eig

maar drm hoop ik wel :stuck_out_tongue:

@Zonneschijn wrote:

@Samantha24 wrote:
Hier tempen nog niet echt op de rit. Manlief was al een beetje aan 't mopperen… oei, oei. 't Lijkt er op dat ik vanmmorgen m’n eisprong voelde, en gisteren nog goed geklust, dus zo’n ramp is het niet. Volgende cyclus dan maar (die hopenlijk niet komt :):slight_smile: )

Ik had 2 dagen en 1 dag voordat mijn eisprong (of futiliteits fase, of hoe noem je dat?) begon af en toe een krampje.

Dus nog even door blijven klussen zou ik zeggen :thumbup:

Overigens kon ik het ook merken aan mijn afscheiding. Deze werd toen veel wateriger en na de sprong was het ook gelijk weer erg droog.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goed, hoor, komt voor de bakker. Ik vind het zó grappig, jij roept iedereen altijd op tot ‘klus-acties’…:):):slight_smile:

Ik weet trouwens nog steeds niet goed of je nu elke dag moet klussen, of om de dag.

Bianca, leuk dat je weer een nieuw plaatje hebt. Jij houdt wel van veranderingen, hé? Wat ene mooie tekst staat er onderaan. Helemaal mee eens…

liefs, Sam

hihi, ik heb ook geen idee. Het enige wat ik weet is dat er zaadjes naar een eicel moeten zwemmen :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ze zeggen dat je het beste om de 2 dagen seks kunt hebben want dan heeft de man weer sterk zaad.

weet niet of het waar is maar het klinkt wel logisch

liefs nicole

goede morgen,

ik weet het ook niet juist, maar heb het ook wel altijd gehoord dat dat het besten is, misschien dat we over 14 dagen meer weten he

de meningen ovet het hoe vaak klussen zijn verdeeld… er zijn wetenschappers die beweren elke dag, dan weer anderen die zeggen om de dag en er zijn ook weer mensen die zeggen om de twee dagen. Het gaat er eigenlijk om dat je een regelmatige aanvoer hebt zeg maar, dus dat er gedurende een aantal dagen continu levende zaadcelletjes in de eileiders aankomen… (vooral verse, nog fitte, zeg maar)… zodat als de eicel voorbij komt er nog genoeg animo is…

ben nu niet meer misselijk, denk dat ik een klein griepje onder de leden heb.

Ik had zondag 37,0 maandag 37,0 en vandaag 37.2…

er zit een stijgende lijn in!!

Kussies

goed zo madame m, we zijn op de goede weg he

O o o wat spannend is dat - een stijgende lijn in je tempkaart klinkt veelbelovend :pray:

Ikzelf heb geen idee of ik nu al een eisprong heb gehad. FF geeft het nog niet aan… en mijn temp stijgt ook nog niet spectaculair. Alhoewel ik zaterdag toch een positieve ovutest had :think:

vandaag ook een lichte stijging waargenomen, dus gaat goed

:thumbup: :thumbup: goed zo :smiley:

goede morgen ikke, dankje, nu afwachten maar of het ook raak zal zijn, mij maakt het nog niet zoveel uit, maar ben toch benieuwd hoor

Ja, kan ik me wel voorstellen dat je benieuwd bent, vooral als je zo goed hebt geklust !

Ik ga toch een kaarsje voor je branden :kaars: ( en een klein beetje voor mezelf met de hoop dat ik toch een eisprong heb gehad )

doe maar meer voor jezelf dan voor mij zal er ook eentje laten branden voor jou :kaars:

:-* lief van je !

Ik moet nu vertrekken naar mijn werk

Tot typs

weet dat je het niet meer leest, maar toch tot straks

nou dames, hier gaat niet zo goed. LIg zwaar beroerd in bed, kan totaal niets binnen houden… En dat nog wel terwijl ik a.s. weekend jarig ben!!

Wordt er helemaal gek van!

dat is helemaal niet goed, wens je veel beterschap dat je snel terug genezen mag zijn een dikke :hug:

sterkte meid

O jee, Madame M, ik hoop dat je tegen het weekend toch al wat hersteld bent zodat je alsnog je verjaardag kunt vieren :hug: