Hey ikke, zou er ook gelijk werk van maken hoor,
Gister nog met mijne schat gesproken en hij wil niet meer wachten, ook al ken ik mijn cyclus nog niet, hij wil er nu voor gaan, dus dames, hoop dat het binen het half jaar raak is, dan heeft evelien ook nog wat aan haar broertje of zusje.
jental, ziet er goed uit die grafiek!!! Met nog een extra piek rond dag 8 na je eisprong zoals ik het even vlug zag (kan duiden op een innesteling!!) Wil je geen valse hoop geven natuurlijk maar suc6!!
Gr.
ineke
ik kon me toch niet inhouden :oops: en vanmorgen getest.
we zien allebei 2! streepjes!
(foto bij augustus 2006 stoppers)
Fellliiiii Jental!!!
Ik ga snel even kijken naar de foto :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd jental ben echt blij voor jullie :dance: , heb de foto gezien en ja hoor echt wel heel duidelijk
Nou gefeliciteerd! Klopt mijn reactie dus ook nog!!!
Ben stiekem jaloers…zucht.
Geniet ervan!
Gr.
Ineke
Jental, Gefeliciteerd !!
Ik ben weer terug van een heerlijk weekje weggeweest. Mijn eisprong zou volgens de voorspelling afgelopen vrijdag zijn, maar is volgens mij al zondag of maandag geweest.
Mijn tempcyclus deze maand is mij ook een stuk duidelijker, dan die van de vorige. Toen idd een behoorlijk berglandschap en nu een kabbelende zee. De sprong is dan ook duidelijk te zijn.
Wordt nu toch wel erg spannend hoor. :thumbup: :thumbup:
Met Sinterklaas wil ik gaan testen.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
JENTAL::: GEFELICITEERD!!! Geniet er maar lekker van!! houd je ons wel op de hoogte?
Dol Gelukkig: bedankt voor je reactie… Misschien dat ik nog niet veel snap van mijn cyclus aangezien ik nu pas 1 maand bezig ben ( en erg nonchalant… :oops: )
Evelien: ik moet met Sinterklaas ongesteld worden!! Zou een leuk cadeau zijn als ze wegblijven.
Verder wel last van af en toe buikpijn links en rechts…
spannend weer hoor!!
Liefs,
M
is inderdaad spannend madame m, ben eens benieuwd of dat sinterklaas ook een cadeautje voor jou en je man brengt.
ik kan niet echt weten of ik zwanger ben of niet, bij Ellen heb ik 7 maand mijn rode vienden op bezoek gehad, ik wou een spiraaltje laten steken, zegt de gyn heel leuk tegen mij, madam ik kan geen spiraaltje steken, jij bent 3 maanden zwanger. dus kan het bij mij niet echt zeggen, Dan ben je al zwanger en dan komen die rode dingen nog op bezoek :doh: , als ik beweging voel dan zal ik wel weten of het zover is, voor de rest zien we wel.
Hey dames, heb vandaag ook nog een ovi test gedaan naast het tempen en er was een heel donkere streep tezien naast de controle streep, het controle streepje was zelfs iets of wat lichter, nu maar hopen dat het raak is, we hebben vandaag ook geklust, dus nu nog afwachten he
nou, ik heb nu twee dagen achter elkaar 37.0 C en vanmorgen moest ik overgeven toen ik wakker werd… :drool:
Ook zijn de zijkanten van mijn borsten gevoelig… Zou het??
En zou ik nu al wat kunnen merken>>???
Waaah, wordt weer gek hier.
X M
Madame m, wat vréselijk spannend… Ik hoop het voor je!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hé Zonneschijn, nou maar hopen dat de Parijse lucht goede invloed heeft gehad, hé? :)
Dol Gelukkig, dat lijkt me idd maar lastig en verwarrend, als je tijdens je zwangerschap gewoon ongesteld blijft worden. Je hoort wel eens vaker dat mensen niet weten dat ze zwanger zijn, en dan opeens een kind krijgen. Vond ik altijd een beetje vreemd, maar blijkbaar kan het echt. Kun je wel normaal testen, of moet je dan bloedtest doen?
Hier tempen nog niet echt op de rit. Manlief was al een beetje aan 't mopperen… oei, oei. 't Lijkt er op dat ik vanmmorgen m’n eisprong voelde, en gisteren nog goed geklust, dus zo’n ramp is het niet. Volgende cyclus dan maar (die hopenlijk niet komt :) )
Liefs, Sam
kun je een week voor je NOD al verschijnselen hebben> Want ik ben echt misselijk, ik dacht dat dat niet kon,.
madame_m: sorrie ik heb geen idee.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap pas na een week of 7 of 8 dat ik last begon te krijgen van mijn borsten.
En gelukkig ben ik niet misselijk geweest.
@Samantha24 wrote:
Hier tempen nog niet echt op de rit. Manlief was al een beetje aan 't mopperen… oei, oei. 't Lijkt er op dat ik vanmmorgen m’n eisprong voelde, en gisteren nog goed geklust, dus zo’n ramp is het niet. Volgende cyclus dan maar (die hopenlijk niet komt :) )
Ik had 2 dagen en 1 dag voordat mijn eisprong (of futiliteits fase, of hoe noem je dat?) begon af en toe een krampje.
Dus nog even door blijven klussen zou ik zeggen :thumbup:
Overigens kon ik het ook merken aan mijn afscheiding. Deze werd toen veel wateriger en na de sprong was het ook gelijk weer erg droog.
Hier beetje vreemd, vind ik: zaterdag had ik een positieve ovulatietest, maar vanmorgen was mijn temp nog steeds laag… :think:
Ah, ik zal wel weer te ongeduldig zijn zeker :roll: :mrgreen:
Het kan toch een paar dagen aanhouden? Ik heb geen test gedaan, maar naar wat ik begrijp ben ik 4 dagen vruchtbaar en daarna ging stapsgewijs bij mij de temp omhoog.
:mrgreen: Vooral nog even blijven klussen dus. Je weet maar nooit :mrgreen:
Owkee, dus maken we het deze avond nog maar een keertje gezellig :mrgreen: :inlove:
Heb daarnet bij het afvegen wat lichtroze bloed opgemerkt.
Een heel klein beetje maar hoor…
Maar toch maakt het me onzeker.
Kan het innestelingsbloed zijn? Of is het daarvoor nog te vroeg? :think: