tempen

Nou hier inmidels ook alle hoop weer weg.

Vanmiddag weer ongi geworden :cry:

Begin er zo moedeloos van te worden.

Was er al bang voor mijn temp was gezakt van 36,9 naar 36,5 :?

Even een vraagje voor degene die al bij de gyn lopen.

Als 1e onderzoek krijg je toch een echo om naar je baarmoeder en eierstokken enz. te kijken?

Is dat bij de gyn met een inwendige echo of gebeurd dat op de rƃĀ¶ntgenafdeling met een ā€œgewoneā€ echo?

Anoniempje, wat is dat rot hƃĀ©, als die duivels er weer zijn :hug:

Wat betreft je vraag:

ik weet niet of het verschilt van ziekenhuis tot ziekenhuis, maar bij mij was het een controle door middel van een inwendige echo. Helemaal niet vervelend trouwensā€¦

Wilde dat graag even weten want mijn moeder werkt op de rƃĀ¶ntgenafdeling en weet niet dat we bezig zijn dus dan moet ik het sowieso vertellen als het daar moet gebeuren.

Misschien dat ik het toch wel vertel ook als het bij de gyn gedaan wordt maar twijfel nog want heb aan de ene kant zo iets van het is wel fijn als ze het weet dan kun je er toch over praten maar aan de andere kant heb ik ook zo iets van dat ik geen zin heb in steeds die vraag van en voel je al iets??? of steeds van nou volgens mij ā€¦

Weten bij jullie veel mensen dat jullie bezig zijn?

@madame m wrote:

ik wordt er zo moedeloos van, iedereen om me heen wordt maar zwanger./ā€¦ en bij ons duurt het zo langā€¦ Is het eindelijk zo ver wordt het een mk en dat is nu al een aantal maanden geledenā€¦

Pfff, ik ben het zatā€¦

:frowning: :cry:

HƃĀ© Madame_m, wat erg van die miskraam. Wel moed blijven houden hoor, het kan echt elke maand gebeuren.

En leuke dingen blijven doen, dat helpt tegen moedeloosheid.

Sterkte, liefs Sam

anoniempje, bleghhh meid, wat vervelend dat je weer ongi bent. Hoe lang ben je al aan het proberen??

@anoniempje wrote:

Weten bij jullie veel mensen dat jullie bezig zijn?

niemandā€¦ ook weet nog niemand het goede nieuws. We gaan ons geheimpje met oud en nieuw verklappen!!! als we ons niet verspreken voor die tijdā€¦

Anoniempje, jammer joh, dat je weer ongesteld bent geworden. Bah, balen.

Zelf heb ik alleen aan een paar intieme vriendinnen verteld dat we zwanger willen worden. Niet aan ouders of fam. De relatie is op zich prima, maar ik heb er gewoon geen zin in als er elke keer gevraagd wordt : ā€˜ā€™ En, je ben al zwanger?ā€™ of iets dergelijs. Zeker als je net ongesteld bent zijn dat rot-vragen. En ik heb er al helemaal een bloed-hekel aan dat mensen je bijna zielig gaan vinden omdat het telkens maar niet lukt. Nee, hoor, wij houden het lekker voor ons zelf. En je hebt gelijk, dan kun je er ook niet met ze over praten, maar dat vind ik zelf niet zo erg. Dat doe ik dus lekker hier op 't forum.

Maar als jij het wel fijn vindt om er met je moeder over te praten, is dit juist misschien wel een goede gelegenheid. Ik zou zeggen: volg je hart, en doe het niet omdat het praktisch is.

Liefs, Sam

Hallo dames,

ik weet niet of ik hier nu juist zit, maar heb een heel raar probleem. Ik kan er niet echt aan uit.

het zit zo: ik ben pas beginen te tempen en ik gebreuk ook daarbij de ovilatie test van claer bleu, ik ben beginen te tempen op maandag 23 oktober bij het begin van mijn menstuatie, op 2 november heb ik de ovi test gedaan en ja hoor, mijn eisprong was in aantocht, nu vandaag 16 november heb ik veel slijm verlies en is ook rekbaar, dacht kan toch niet, toch maar een ovi test gedaan en nu blijkt dus dat ik weer vruchtbaar ben, dat kan toch niet 2x een eisprong in 1 ciclus?

Trouwens had gisteren mijn rode vrienden op bezoek moeten kijgen, maar heb nog geen bezoek gehad. ik heb altijd een ciclus van 24 dagen. Gister dag 25.

Vandaag dag 26 zijn mijn rode vrienden wel opbezoek, maar mijn temperatuur is wel lager, maar niet zo laag als de eerste dag dat ik ben beginen te tempen.

Kan iemand mij helpen???

Hallo dames,

heb juist wat info ingewonnen inverband met dat ik 2x op 1ciclus positief testen met een ovi test en ook al heb ik nu mijn rode vrienden op bezoek, ze raden mij toch aan om een zwangerschapstest te doen, omdat het wel heel goed zou kunnen dat de ovi test positief uitwijst als je zwanger bent, de homonen lijken heel erg opelkaar hebben ze mij vertelt. hoop dat jullie daar ook iets aan hebben. dus straks het aan mijn ventje vertellen en morgen of in de loop van volgende week maar testen, laat altijd iets weten.

hey dames,

heb juist nog een ovi test gedaan en die was weer positief, er staat een duidelijk lachend gezichtje op, ik heb de digitale test, nu wordt het wel heel spannend hoor, als het zo is dan is het wel een mooi kerst geschenkje voor de grootouders. Laat altijd iets weten als ik een zwangerschapstest gedaan heb.

Nou Anneke, we zijn benieuwd hier. Het klopt inderdaad dat een ovu test posi is als je zwanger bent!!!

Verder geen nieuws hier. Ben alweer vergeten te tempenā€¦ Begin volgende maand wel weer hoor. Die discipline is niet echt wat voor mijā€¦Heb nu ook al weer lekker oorontsteking erbij, t gaat goed allemaal haha!!

Dames, hoest met jullie/??

Anneke, al was het misschien nog niet gelijk al de bedoeling, toch hoop ik voor je op een positieve zwangerschapstest. Wanneer ga je die test doen? Volgende week?

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Nou das ook grappig: mijn volgende NOD is op 5 december! Krijg ik toch nog een cadeautje van de sint???

XX

Bij mij gaat het prima. Vandaag nog even werken en dan een heerlijk weekje vrij.

Morgen wel drukke dag, want dan vieren we onze verjaardagen (Rinse 2,5 week geleden en ik volgende week) En dan maandag naar Parijs 8)

Wat tempen betreft heb ik het idee dat mijn eisprong deze maand toch eerder is dan werd aangegeven op FF. Mijn temp was vanmorgen namelijk 3 tienden lager ten opzichte van gisteren en 2 tienden ten opzichte van de laagste temp deze cyclus. Volgens mij betekend dat er een sprong in zicht is. :smiley:

:pray: :pray: laat het dit keer raak zijn :pray: :pray:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

madama_m: mijn NOD aan de hand van mijn laatste cyclus (35 dagen, daarvoor 32 en 30 dagen) is ook 5 december.

idd een leuk sinterklaascadeautje, al weet ik niet of ik die dag al een test durf te doen. Mijn ervaring met testen is namelijk dat ik kort daarop ongi wordt.

(ff mijn onderschrift weer eens neerzetten)

hey dames,

het was zeker niet de bedoeling, ik moet het eerst nog aan mijn ventje zeggen he, die is op het moment werken, heb heel veel zin om hem op te bellen en het te zeggen, maar dan kan ik hem misschien in het ziekenhuis gaan opzoeken, hij is vrachtwagen chauffeur.

Madame M, volgende maand niet vergeten he, hoop dat je snel zwanger wordt en ja het zou een leuk sinterklaas geschenkje zijn.

ik hoop dat alle dames hier snel zwanger kunnen zijn. ik :thumbup: voor jullie

Ik had effe een kladpapiertje erbij genomen, want man, wat is hier veel getypt !! :mrgreen:

@ Anoniempje,

ik heb ook erg lang gewacht om het aan mijn ouders of aan anderen te vertellen dat we zwanger willen worden. Ik wilde liefst mā€™n ouders verrassen met goed nieuws, maar nu we toch al een aantal jaren vruchteloos proberen en een heleboel onderzoeken achter de rug hebben, vond ik het wel fijn dat ik er met iemand over kon spreken. Het luchtte enorm op toen ik het mā€™n ouders vertelde. Ze leven erg mee en gelukkig blijven ā€˜bemoeienissenā€™ uit. Succes met je beslissing !

@Babbel,

Dat lijkt me moeilijk om nog zo lang niets te verklappen in verband met de zwangerschap ! Ik hoop dat je je niet verspreektā€¦ dan zal de verrassing compleet zijn !!!

@Anneke,

wel vreemd zeg, twee maal positief testen op ƃĀ©ĆƒĀ©n cyclusā€¦ Maar wie weet is het wel BINGO. Ik duim voor je :thumbup:

@Madame M

Misschien beter dat je nu het tempen laat voor wat het is. Als je ziek bent is de temp toch onbetrouwbaar. Veel beterschap gewenst :-*

@Zonneschijn

Leuk, al die feestjes in het vooruitzicht. Een tripje naar Parijs zou ik ook wel zien zitten :smiley:

Ik hoop voor je dat deze keer raak is meid :pray:

Jee wat een groot topic is dit geworden.

Ik heb nu een periode getempt (nouja ik moet nog een weekje tot ik weer ongesteld ben) maar dat tempen bevestigd mijn vermoeden alleen maar. Mijn vruchtbare dag ligt tussen de 11e en 12e dag. Dat dacht ik dus ook al. Ik doe nog een periode tempen en dan maar de gang naar de dokter, volgens mij kunnen ze al een aantal dingen uitsluiten met dit schema (hoophoop). Wel ben ik mijn man zink en vitamine E aan het bijvoeren (in overleg met homeopaat), dit schijnt een gunstige werking op zaad te hebben en in deze doses is het baadt het niet dan schaadt het niet. Peulvruchten schijnen ook goed te zijn dus dames, allemaal aan de bruine bonenā€¦ geeft wel weer andere bijwerkingen maar je moet er wat voor over hebben hahaha!

Hey Mayra,

mijn hubbie neemt ook zink - had ook onze homeopaat voorgeschreven

ik moet het nemen als ik opmerk dat ik witte vlekjes op mijn nagels krijgā€¦ blijkbaar is dat een teken van tekort aan zink.

ik snap er niks van van dat hele tempen niet zoā€¦ Ik begin van de cyclus een beetje getempt. Nu meette ik vanmorgen weer de 36.5. Ik heb wel een keer 36.7 gehadā€¦ en ook een aantal keren vergetenā€¦ Ik zit op 15 dgn heb ik ei al gehad/?

snap t niet meer :wall:

Hey dames,

Hier was het niets hoor, mijn temperatuur is weer laag, dus zal een MA zijn denk ik, maar blijf doorgaan met tempen.

madame m, mijn temp gaat altijd eerst even omhoog en dan weer 1dag naar beneden en de dag daarop heb ik een hoge of iets hogere temperatuur, kan wel zijn dat je vandaag je ei hebt, afwachten wat het morgen zou geven, meer kan je niet doen.