:inlove: Dankje, ik hoop ook zó dat het deze keer wél goed gaat!
Het is je van harte gegunt. :-
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Owwwwwww, wat goed, Affie !!! Ik ben erg blij voor je !! :dance:
Waauw!! Affie!! Van harte gefeliciteerd meid!!
Echt super voor je!! En inderdaad, nou hopen dat het wél goed mag gaan, hé? Heb je gek gedaan?.. Ik zou van gekkigheid niet weten wat ik moest doen: rondjes om de tafel rennen, keihard gaan zingen of de krant opbellen… :mrgreen: :mrgreen:
Heb je het al aan iemand vertelt, of hou je het nog even geheim?
Nou geniet ervan! Kan je toch nog naar de september-mama’s hé?
:lol:
Doei, doei
Liefs, Sam
haha en of ik gek gedaanheb, heb mij mannetje besprongen op de bank en toen heb ik op dde bank gesprongen en heel hard gejuicht en ik kon alleen maar stuiteren! En daarna achter de comp om het jullie te vertellen haha!
Wat een lief kaartje Sam, thanx! :-*
Oh jee, daar gaan mijn temps weer :roll: - ik ben ongi maar mijn temps zijn voorlopig zo: 36,7 - 36,4 - 36,8
Dus het wisselt voortdurend, terwijl ik toch iedere morgen trouw op hetzelfde uur meet. :think:
Vorige cyclus gaf FF zelfs geen eisprong aan ( maar ik heb wel een positieve ovutest gehad )
Ik vrees dat ik deze keer weer een berglandschap zal hebben als tempkaart ZUCHT
Lastig hé ikke, als je temp je niet veel wijzer maakt. Heb je toevallig een onregelmatig leven, dat je bijvoorbeeld 's avonds moet werken, of wel eens nachtdienst hebt, of ga je op veel verschillende tijden naar bed? Dat kan namelijk invloed hebben op je temp. En als je ovulatietest wel positief is, heb je vast wel een eisprong gehad. Ook zonder ene goede temperatuurgrafiek kun je zwanger worden hoor!!
Succes meid.
Liefs, Sam
Hey Ikke,
Slaap je ongeveer even lang?
Niet opstaan voordat je temperatuurt!
Niet oraal temperaturen, maar dat wist je al volgens mij.
En verder weet ik het even niet, waar je nog meer op moet letten.
Bij mij gaat die de afgelopen dagen echt zeer secuur! Let op:
36,38 ; 36,37 ; 36,35 ; 36,33 ; 36,38
Nog geen eisprong gespot nog deze maand.
Wel moeilijk, ik mag niet teveel bezig zijn met zwanger worden, maar toch moet ik tempen! Heb ook wel last van de medicijnen die ik nu van de gyn moet gebruiken.
X Do
Ja, mss is het dat wel: ik ga niet altijd op hetzelfde uur slapen. Vaak is het zo dat ik 's avonds bij het kijken naar het nieuws in slaap val. Dan wordt ik veeeeel later weer wakker en dan slof slof naar de slaapkamer.
Dat zal het wel zijn :roll:
Maar ik heb wel reeds 3 maand nu een positieve ovutest gehad. Dus dat is wel erg positief als je bedenkt dat ik de voorbije jaren ( bijna ) nooit een eisprong had… :dance:
hey ikke das zeker erg positief meis, gelukkig maar.
Dus je krijgt niet echt inzicht in je cycles? Ik moet ook zeggen datik hetniet kreegen toen de gyn mijn lijst zag het wel erg mooi er uit zag zeg maar.
Ik ben beneiuwd meis,
succes :-*
Hallo Dames,
Ik ben Chantal, 26 jaar, en wil graag meedoen met tempen!! :mrgreen:
Vandaag kan ik echt beginnen met dag 1 van mijn cyclus…die hopelijk weer 38 dagen zal duren (want dat betekent dat ik wat regelmatiger ongi word, helaas wel lange cyclus!)
Wij zijn sinds 1 Nov. 2006 weer aan 't klussen!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal, Ik hoop dat je de komende 9 maanden niet meer ongi wordt
Heel veel succes. En anders krijg je hopelijk in elk geval een goed inzicht in je cyclus en is het daarna snel raak :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hey Chantal welkom hier !
Ik had al eerder van je gelezen.
Jij bent het toch die zo’n prachtige beeldjes maakt hé?
Ik vind het echt knap hoor !
Ik duim voor je dat je niet lang hoeft te tempen maar dat je gewoon erg snel zwanger mag worden :kaars:
Hey Ikke:Dankjewel! Ik hoop dat wij allen een super mooi jaar tegemoet gaan komen!!! :mrgreen: :thumbup:
En Evelien: natuurlijk ook bedankt!!
:mrgreen:
Ik zag trouwens echt heel goed dat ik afgelopen ongi zou worden!!!
Van 36,9 ineens naar 36,3!! :shock:
Mijn eerste reactie was natuurlijk… :wall: @#$t!!!
Maar ik was ook blij dat ik wederom een cyclus van 38 dagen had (eindelijk wat meer regelmaat!!) En het betekend iig dat ik een eisprong heb gehad!!
Dus vol goede moed gaan we door met het tempen, want inzicht geeft het zeker!!
Hey Allemaal!
Had ik laatst gepost dat mijn temp zo netjes was (tussen 36.3 en 36.38), nu had ik een sprongetje naar 36.55 (dag ervoor 36.35). Dus denk je mooi eisprong gehad (had ook vruchtbaar slijm).Dag erna 36.18, dat kan, een dip na je eisprong. Maar vanmorgen had ik 36.40… :? Ik snap het niet meer!!
X Do
Hey Dominique: Dan is jouw temp wel heel stabiel. Die van mij zit voor de eisprong tussen de: 36.3 en 36.6
Als je een eisprong hebt gehad moet je temp minstens 0.3-0.5 hoger zijn…toch?!
Na mijn eisprong lag mijn temp ook duidelijk hoger: van 36.4 naar 36.9!
Ik hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad!! En dat het raak is! :thumbup: :mrgreen:
Okay, volgens fertilityfriend heb ik nog geen definitieve eisprong gehad. Dan zou de komende dagen mijn temp toch meer op moeten gaan lopen.
Ik zit echter wel al op cyclusdag 21 of meer! Normaal temp-verhoging op dag 19.
Zou het door de medicijnen komen? (Metformin. Zou eigenlijk mijn cyclus moeten verbeteren, maar daar lijkt het nu niet op!!)
X Do
Wat doet Metformin eigenlijk? :think:
Ben je er pas mee begonnen? Misschien dat het dan even wat uit balans raakt maar dat dat bijv. de volgende cyclus weer helemaal in orde is…
Ik baal ook van mijn banner hoor! AL die dagen zie je dan weer voor je die je moet afwachten!!
Maar ja, door het tempen ben je er toch wel mee bezig. :roll:
ik breek even in met een vraagje:
Ik heb 2 maanden getempt maar temp was schommelend… Nu werk ik onregelmatig dus de meest beste tijd van tempen was 6:00. (voor een vroege dienst) met een late dienst zette ik een wekker, was wel vaak meer moe omdat ik bv die avond ervoor moest werken.
Kan dit van invloed zijn op je temp???
Oei, Lenie, ik zie dat je hier nog steeds geen antwoord hebt gekregen op je vraag.
Ik denk wel dat het invloed kan hebben op je temp.
Ik denk dat je het vooral globaal moet bekijken: een lagere temp voor eisprong en een hogere temp na de eisprong. Verder niet teveel aantrekken van die schommelingen. Heb ik namelijk ook !