Hey Anneke !
Blij nog eens iets van je te horen ! Ik miste je al
Hoe gaat het met je? Blij dat die drukke dagen voorbij zijn?
Fijn dat je er weer bent Anneke :thumbup: druk gehad?
Mijn temp is me nu duidelijker, ik heb mijn eisprong op de 23ste dag gehad, en sinds vandaag een tweede stijging :dance: hopelijk blijft dit zo, dit had ik namelijk vorige keer ook en toen was het raak!
@Dol Gelukkig wrote:
hey dames, sorry dat ik jullie zo lang in de steek heb gelaten, heb het heel druk gehad en ook heel moeilijk, maar ga vandaag even het lijstje aanpassen, echt sorry dames
Hé anneke, fijn weer even wat van je te horen. Maar je hoeft geen sorry te zeggen, hoor, als je even geen tijd hebt is dat prima hoor. Wel vind ik het altijd heel erg leuk als mensen het in de gaten hebben zo van ‘hé, die en die hebben we al een poosje niet meer gezien…’ Dat geeft je echt het gevoel dat he een persoon bent, en geen nummer.
Sterkte in de dingen die moeilijk voor je zijn!
Affie!! Spannend meid! Ik hoop echt dat het raak mag zijn! Nog twee dagen, hé? Dikke :thumbup: voor jou!
Ik vind je dapper, ikke!! Schouderklopje voor jou!
Nou, hier weer keurig begonnen aan een nieuwe grafiek…
Hopelijk de laatste… :lol:
Liefs, Sam
Nou ja zeg fertilityfriend doet het ineens niet meer! :eh:
Update 10 minuten later weer bereikbaar… hoezo miss ongeduld!
Hé miss ongeduld… :mrgreen:
Wanneer ga je testen? Liever gisteren dan vandaag zeker…
:lol:
Affie: wordt spannend voor jou he, ik voor je hoor.
Samantha: balen meid dat het deze ronde niet gelukt is
Woensdag heeft mijn vriend zijn potje weggebracht dus even spannend wat daar uit gaat komen.
Ik ben nu ziek thuis, beetje grieperig maar gaat inmiddels al weet beter alleen nog erg moe.
Moet dus als ik ongi word terug komen bij de huisarts met mijn temp lijstje van de vorige keer, en dan hoor ik ook de uitslag van het spermaonderzoek.
Hoop zo dat het niet nodig is om terug te gaan maar dat ik kan bellen dat ik al de bevestiging heb dat ze goed genoeg zwemmen want dat ik volgende week een positieve test heb
Net belde er een vriendin om te vertellen dat ze zwanger is van de 2e, was met 3 maanden al raak, ik gun het hun van harte en vind het hardstikke leuk maar op zo’n moment heb ik eerlijk gezegd wel weer even een dipje
morgen ga ik testen Sam ieieieiehh! :lol:
Affie. Wat spannend meid! Heel veel succes Hopelijk is het nog niet te vroeg om te testen.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Affie :kaars:
Test was negatief…
Maar zoals Zonneschijn al zei: Het kan te vroeg geweest zijn… Als er over een week nog geen ongi is test ik opnieuw.
:roll:
Ja, mss wel te vroeg getest idd !
Ik blijf voor je meehopen :kaars:
:thumbup: :thumbup:
Lief van jullie! :-*
Anoniempje, ben je al weer wat opgeknapt? Ik heb echt dat je niet terug hoeft!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ben je weer een beetje over de dip heen? Dat is echt even slikken hé, als er wééér iemand zwanger is… 'k Weet hoe dat voelt… Vooral als het wat dicher bij is, want dan kun je er gewoon niet omheen… Maar wie weet, ben jij wel de volgendemet zulk nieuws! Spannende dagen voor je.
Affie, zolang er geen rode vrienden zijn, is er hoop!!! Succes meid!
Liefs, Sam
Samantha: bedankt hoor, lief dat je vraagt hoe het gaat.
Het gaat vandaag weer stukken beter gelukig.
In ieder geval weer aan het opknappen alleen nog erg moe.
En wat betreft dat dipje gaat het ook weer beter, gister even lekker dus dat lucht wel eens op.
Idd spannende dagen want je denkt gelijk weer van alles te voelen.
Affie: balen dat je test negatief was, hoop dat je gewoon nog te vroeg was
Ik doe weer mee met tempen!
X Do
Gezellig!
Ik start morgen ook weer met een nieuwe tempkaart… Ik hoop dat die wat duidelijker wordt dan de vorige, want ik was ziek geweest en ik kan er helemaal niets mee… ( Ik had in de vakantie ook erg wisselende tijdstippen om te tempen dus dat was al helemaal niet goed :roll: )
Affie… nog geen :twisted: te zien? :kaars: :kaars: :kaars:
Ik benZWANGERRR :inlove: Mijn temp bleef hoog, en kon me niet meer inhouden!!! YESS!!! ik ben zo gelukkig!
Affie :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd. :thumbup: :thumbup:
Spannend hoor!, Ik :thumbup: duim voor dat je over een maand of 8 (waarschijnlijk zit je nu tenslotte al op een week of 4) een beebje in je armen hebt :thumbup: