Jeetje Anoniempje, het lijkt me een hele stap om naar de HA te gaan, maar wel verstandig. Hopelijk krijg je daar meer duidelijkheid!
Affie, nee snap ik ook niets van :eh:
Anoniempje veel succes bij de HA of eigenlijk beter gezegt. Hoe ging het?
Met mijn zwangerschap gaat het goed hoor. Af en toe wat weeig gevoel, maar niet echt misselijk. Meestal betekend dat gewoon dat ik wat moet gaan eten.
Verder is witlof plotseling ongelooflijk goor :sick:
Maar eigenlijk gaat het wel gewoon zijn gangetje.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Nou ik ben geweest hoor.
Bij mij wordt er nog even niks gedaan.
Eerst moet mijn vriend zijn zwemmertjes laten controleren, als dat goed blijkt te zijn dan kom ik aan de beurt.
Vond het goed dat ik al een paar keer mijn temp bijgehouden had.
Nu afgesproken dat zodra deze ronde voorbij is ik weer even langs kom, moet dan mijn templijstje even laten zien en dan krijgen we ook de uitslag te horen van het zaadonderzoek.
Dus wordt even spannend.
Zonneschijn: fijn dat je een goede zwangerschap hebt hoor en vooral dat je niet heel erg misselijk bent dat lijkt me zo vreselijk maar goed het is voor een goed doel he dus dan willen we wel misselijk zijn toch?
Hopelijk krijgen jullie nieuws waar jullie verder mee kunnen anoniempje! ik voor je!
Hier onduidelijkheid… wel weer een hogere temp (36,9) enverschijnselen die óf mijn eisprong (die geweest is) aanduiden… óf de eerste zwangerschapskwalen die ik overigens ook had de vorige keer (mk)… Zere tepels, echt pijnlijk en een hele hele vette huid en af en toe een soort van brok in mijn keel die niet weggaat…
En veeeeel plassen!
We’ll see, heb geen zin om me elke keer gek te maken…
Hey ik ben er ook een tijdje niet meer geweest
Het tempen lukte me de laatste tijd niet zo goed
Ik vrees dat deze cyclus m’n hele tempkaart een zooitje is geworden. Ik ben namelijk ziekjes geweest. Ik was erg misselijk en moest ook overgeven ( heb ook een test gedaan omdat ik dacht dat ik ondanks mijn ongi toch zwanger was :oops: - wat natuurlijk volkomen belachelijk is )
Momenteel vertoef ik in de vruchtbare periode dus is het hier drukke klustijd :inlove:
Succ6 iedereen en gelukkig vruchtbaar 2007 toegewenst !! :-*
Hey hallo, ik ben net nieuw hier en volgens mij 3, bijna 4 dagen overtijd. Morgen gaan we onze 1e zwangerschapstest doen. We zijn sinds eind juli bezig, waarvan we de 1e maand nog veilig hebben gevreeen om de pil een beetje uit mijn lijf te laten verdwijnen.
Ik had wel gelijk een redelijk regelmatige cyclus zonder tussentijdse bloedingen, nl. 27, 26, 24, 25 en 25 dagen. Ik zit vandaag dus op dag 28. Heb enorm pijnlijke tepels en moet vaak plassen, maar zag al in een reactie van 1 van jullie dat dat ook nog niets hoeft te betekenen :?
Laatste 2 maanden getemperatuurd. In de 1e maand ging de temp. duidelijk op dag 14 omhoog (37.1) met nog een ministijginkje van 0,1 graad op dag 18 (37.2 dus). Afgelopen maand dus flink geklust op dag 9, 10, 12 en 13. Toen een stijgingkje op dag 14 en een iets hogere stijging weer op dag 18 en sinds die tijd blijf ik tussen de 36.9 en 37.2 schommelen.
Door die toch wat hogere stijging op dag 18 twijfel ik een beetje of ik niet nu ook wat later ongesteld zal worden. Maar ach, morgen zullen we het hopenlijk weten.
Herkennen jullie die 2e stijging ook tijdens temperaturen en enig idee wat dat betekent?
En hadden jullie mannen ook wat moeite met het op commando klussen?
ik ben zwanger… zonder temperaturen… want dat was niet wat voor mij, vergat het elke keer… heb wel in deel 1 meegeschreven!
Gefeliciteerd! :**:
Wauw jij kan echt knallend het nieuwe jaar in!
ja echt wel!!! Maar dan ben bubbeltjeschampangne van Jip en Janneke haha!!
Dank je wel!
Fellliiiiiiiii ! :dance:
Ik hoop dat de zwangerschap goed mag verlopen en dat je daarna een mooie gezonde beeb bij jullie thuis kan verwelkomen :kaars: :thumbup:
Hoera, het jaar is bij ons ook erg goed begonnen. Vanochtend de 2e test gedaan, nadat die van 2 dagen geleden niet echt duidelijkheid verschaf. Eerst Predictor gedaan, vanmorgen Clearblue. En… overduidelijk zwanger dus. Jullie ook allemaal veel vruchtbaarheid toegewenst in 2007 ! :thumbup:
WAUW :shock: :mrgreen: Dat is inderdaad een knallend begin van het nieuwe jaar! :: GEFELICITEERD :: Geniet van je zwangerschap!
Jaaaa, wat goed zeg !!
Als je het mij vraagt is een zwangerschap de perfecte manier om het nieuwe jaar in te zetten :mrgreen:
Gefeliciteerd meid !! :dance:
Meiden, van harte gefeliciteerd. Dat wordt écht een gelukkig nieuwjaar als alles goed mag gaan!
Op 1 jan kwamen m’n rode vrienden me gelukkig nieuwjaar wensen, dus beetje verdrietige start…
Hoe gaat met jou, Affie? Hopelijk heb jij meer geluk, meid!
Liefs, Sam
He verdori Sam, balen! :hug:
Hier nog geen :evil: te bekennen maar 6 januari is pas mijn NOD dus nog ff wachten. Heb wel vage klachtjes zoals vlagen misselijk, alles beter ruiken, een weeig gevoel in mijn onderbuik, en een brok in mijn keel… maar voor al die dingen is ook weer een andere oorzaak te bedenken dus ik wacht het rustig af. Het is ook nog eens zo dat ik nog wel eens later ongi zou kunnen worden aangezien zijn eisprong deze maand op dag 23 (!) was! Dus dan zou mijn NOD op 10 januari zijn :eh: :think: …
We zullen zien… tis elke keer opnieuw weer berespannend
madame_m en Spirella!!! :dance: :dance: :dance:
Super nieuws! Gefeliciteerd. :think: eh september mama’s neem ik aan?
Heel veel succes.
Samantha, baal baal. Op naar een nieuwe ronde. 2007 wordt ook vast jou jaar.
En Affie, veel succes, spannend hoor.
En de rest natuurlijk ook!!!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oh nee, Samantha, wat jammer weer die :evil: op bezoek…
Wat rottig toch hé :hug:
Affie, hopelijk zijn die symptomen echt en kunnen we je binnenkort feliciteren :kaars: :thumbup:
Evelien, alles goed met je?
Jeetje Ikke, jullie zijn al erg lang bezig om zwanger te worden. Zijn jullie al bezig met hormonen of IVF ofzo? Of vruchtbaarheidsonderzoeken gehad? Vind je het niet heel frustrerend om al deze verhalen te lezen van meiden waarbij het wel allemaal zo snel lukt? Ik hoop echt dat die rode duivels dit jaar weg blijven en ook voor alle andere meiden uiteraard waarbij het nog niet gelukt is :hug: Linda
Hey Spirella,
ja, we zijn inderdaad al lang bezig om zwanger te worden.
We hebben zo’n jaartje geleden alle vruchtbaarheidsonderzoeken doorstaan. Toen adviseerde de gyn ons clomid in combinatie met iui.
Maar daar waren we helemaal niet klaar voor en we hebben dat idee zo snel mogelijk uit ons hoofd gezet We wilden echt alles geprobeerd hebben vooraleer aan een hormonenbehandeling te beginnen…
Laatst hebben hubbie en ik nog een gesprek gehad waarin we nu toch beslist hebben om binnenkort de gyn op te zoeken. De iui zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Het schrikt me nog teveel af. Maar Clomid wil ik wel proberen… ookal maakt het me wel een beetje bang omdat er toch altijd risico’s en nevenwerkingen zijn. Maar ach, dat neem je er natuurlijk bij hé. Het doet natuurlijk soms wel pijn te lezen dat er telkens dames zwanger worden en dat het bij ons nog steeds niet lukt, maar het geeft ook kracht en hoop om door te zetten en met volle moed te gaan voor ons eerste wonderbeebje.
Ik gun het jullie echt voor 100%, want kan me voorstellen hoe blij je wel niet moet zijn als je zwanger bent en een kindje verwacht :inlove:
hey dames, sorry dat ik jullie zo lang in de steek heb gelaten, heb het heel druk gehad en ook heel moeilijk, maar ga vandaag even het lijstje aanpassen, echt sorry dames