Die andere was van een ander merk… Dus volgens mij is deze hartstikke positief! :mrgreen:
Waaaaaaaaauw! Super, meid!! Van harte gefeliciteerd!! Da’s nog eens een leuk cadeau hé? Geniet ervan!
Liefs, Sam
Jaaaaah!! Dus toch
Nogmaals gefeliciteerd en ik zie je bij de augustus mama’s
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hallo dames,
Mijn vriend is weer thuis. Gelukkig. Heb vrijdagavond nog wat last gehad van buikpijn en misselijkheid.
Vanaf zaterdag ging het al een stuk beter, dus het zal inderdaad wel van de spanningen zijn geweest. Ik zat echt niet lekker in mijn vel en heb hem ontzettend gemist.
Hij heeft me een heel mooi en duur lingerieset gekocht. Heel erg mooi, waarop ik tegen hem zei dat een goedkoper setje ook heel leuk zou zijn geweest. Maar hij wilde me eens verwennen en wist hoe erg ik hem gemist had, en zei dat ik het waard was.
Snik…stukje onzekerheid van mezelf.
In elk geval ben ik gewoon doorgegaan met tempen. Mijn temp. was vanochtend 36,6.
Het wisselt zo tussen 36,6 en 36,8, heb ook een keer 37 gehad vorige week.
Het is nu mijn 13e dag vandaag, zou nu ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Klussen hebben we in het weekend uiteraard uitgebreid gedaan, maar vanavond en/of morgenavond gaan we ook klussen. Ben benieuwd of ik deze week een stijging in mijn temp. ga zien. Zo dat ik weet wanneer mijn eisprong moet zijn geweest.
Ik heb idd zwangerschapstesten gehaald afgelopen vrijdag. Wilde toch voor de zekerheid testen. Wat ik eigenlijk al wist, is dat de test negatief was. Test heeft gewerkt, maar geen streepje waar het zou moeten.
Niet zwanger dus!!! Ik heb de andere test maar laten liggen, gebruik ik die wel een andere keer. Hopelijk in januari!!!
Groetjes Wilma32
Patricia,
GEFELICITEERD!!! ik hoop dat k je snel zie bij de augustus mama’s!!
Voor de rest: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove:
Hallo dames,
Patricia, van harte gefeliciteerd, meid!!! Wat heerlijk!!!
Gisteravond flink geklust met mijn vriend. Is vandaag mijn 14e dag.
Ik heb het idee dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit. Mijn temp. is nog niet gestegen, had 36,7 vanochtend, zelfde als gisteren.
Ik heb nu wel last van een ander soort slijm, dan vorige week. Vorige week was het glibberig bijv. op wc-papier.
Sinds gisteren heb ik veel wittig en dikker slijm, dat ook in je onderbroek blijft plakken. Kan ik dit rekenen als vruchtbare periode??
Ben benieuwd wanneer mijn temp. zal stijgen. Ik ga in elk geval zeker door tot dag 21. Wil geen kans missen. Maar ja, we klussen ook buiten de vruchtbare periode, maar dit is dan met een ander doel, hihi.
In de vruchtbare periode zijn er 2 factoren die meespelen, nl. voor een kindje van ons twee, en omdat het lekker is en we zoveel van elkaar houden.
Ik hoop dat het deze cyclus eens raak is. Maar ja, dat is weer afwachten.
Alhoewel ik de hoop af en toe flink kwijt raak.
Na de negatieve zwangerschapstest ben ik toch heel even down geweest, maar ik heb tegen mezelf gezegd, kom op, je wist eigenlijk best dat je niet zwanger zou zijn, want ik was gewoon ongi geweest.
Een volgende keer wacht ik maar gewoon mijn volgende ongi af, en pas testen na de NOD dag om zekerheid te hebben.
Als het deze cyclus niet lukt, wordt het 24 januari een afspraak bij de gyn.
Hopelijk komen we daar dan verder mee.
Tegen die tijd zijn we al bijna 2 jaar bezig, lijkt me toch dat ze je niet zomaar weer een half jaar laten proberen zonder iets te doen, of zie ik dat verkeerd???
Groetjes Wilma32
Hé Wilma, hier ook flink aan het klussen. Ik zit nu op dag 15, maar temp was vanmorgen nog steeds laag, 36,6. Idd, gewoon doorgaan, en dan maar hopen dat het raak is.
Meiden, hoe zit het ook al weer? Krijg je eerst je eisprong, en gaat dan je temp omhoog, of andersom?
Liefs, Sam
Zie je nou wel patricia! :dance:
Volgens mij eerst een eisprong en een dag of 2 later temp omhoog… bij mij ook een dezer dagen…
Ik klus me een ongeluk :lol: ik wil zwanger het nieuwe jaar in, als het goed is, is dat nog haalbaar!
Hoi,
Affie, mijn NOD is ook op 6 januari a.s., net als bij jou.
Ik heb een banner proberen te maken, maar ik krijg steeds een ander onderschrift bij mijn teksten.
Ik krijg hem er niet op, of hij telt niet door.
Vandaag is mijn 15e cyclusdag, en mijn temp. was vanmorgen 0,2 graden hoger dan de afgelopen dagen.
36,9 had ik vanmorgen, gisteren en eergisteren 36,7, daarvoor 36,6 en 36,8 en vorige week op mijn 6e dag 37.
Zou dit betekenen dat mijn eisprong geweest is??? Ben erg nieuwsgierig.
Maar als het goed is moet mijn temp. nu ook zo hoog blijven tot ongi komt, toch???
We hebben in elk geval dan wel goed geklust, vrijdagavond, zaterdagmorgen, zondagavond, maandag en dinsdagavond.
Kan toch bijna niet missen he??? Maar ja, dat doen we al bijna 2 jaar zo. En tot nu toe heeft het niks uitgehaald tot onze grote teleurstelling.
Mijn vriend vindt het ook heel vervelend en wil overal aan meewerken als het nodig is. Hij is ook zo dol op kinderen, en ik weet dat hij best een groot gezin zou willen. Zelf komt hij ook uit een gezellig groot gezin.
Ze zijn met vieren thuis, en daarbij hebben ze nog een 1 pleegzus. Eigenlijk 5 dus.
Maar ja, ik ben al blij als ik er 1 kan krijgen, we streven naar 2 kindjes.
Groetjes Wilma
Tjee, dat was echt wel genieten in de sauna !
Dat is zeker voor herhaling vatbaar :dance:
Vooral het turks stoombad was zaaaalig met lekkere geurolie en zo.
Ik kan het iedereen aanraden !
Hier nog niet getempt. Ik lijk het iedere keer te vergeten :oops:
Bij mij deze week een héél duidelijke stijging!
dag 1 t/m 16 gemiddeld 36.5
dag 17 = 36.7
dag 18 = 37.1
dag 19 = 37
Eisprong is geweest dus, eerder dan anders maar geklust op de goede dagen en zelfs een keertje extra … Nu dus duimen maar! Hopelijk op 6 januari een postitieve test, misschien wel samen met Wilma haha!
Hé Affie, dat is inderdaad een sprong omhoog zeg… prettig idee hé, dat er ergens in de je buik een eitje rondzwemt. Nou maar hopen dat ie een visje aan de haak slaat… :mrgreen:
Hier ook eindelijk een stijging. Maar 'k moest wel geduld hebben, want het ging in kleine stapjes. Volgens de grafiek was mijn eisprong op dag 15. Zo te zien dus toch wel eerst eisprong, daarna temp omhoog. Precies de dag ervoor en erna met veel liefde geklust, dus als daar geen lief kindje uitkomt weet ik het ook niet meer… :lol:
Mijn NOD is 3 januari, dus op naar het nieuwe jaar.
Allemaal hele goede kerstdagen en een héél gelukkig nieuw jaar!!
Liefs, Sam
Ja, heb nog nooit zo’n duidelijke stijging gehad hoor! Wel een fijn idee dat ik in ieder geval wel een eitje heb deze maand!
Samantha onze NOD’s verschillen met 3 dagen dus wel spannend he!
Ook ik wens iedereen hele fijne dagen! :-*
Eerst was ik zó blij dat ik zo’n duidelijke tempverhoging had… nu is mijn temp op dag 21 ineens weer terug naar 36.5 :shock: (mijn temp van vóór de eisprong!)
Hoe kan dat nou?! De ongi verwacht ik nog lang niet, maar een innesteling kan het toch niet zijn? Dan gaat je temp toch juist omhoog?! :eh:
Help! :shifty:
Affie!!! Je steekt me aan!!! Hier temp vanmorgen opeens ook weer terug naar 36,9… Vanmorgen ook opeens menstrutiepijn in m’n buik en onderrug, dat heb ik echt nooit zo vroeg. Maar het gekste is dat het nu weer weg is. Ook nog nooit gehad. Stiekem hoop ik dus dat het bandenpijn is. Wat een fantasie hé? Zucht, ik snap het ook allemaal niet zo goed meer. Ik dacht ook dat bij inesteling en zwangerschap temp hoog blijft. Zwangeren, hoe ging dat bij jullie?
Liefs, Sam
Nou, als ik naar mijn temp lijstje kijk (ff opsporen…)
Bij mij zat 8 dagen na de eisprong ook een dipje.
Dus… :thumbup: :thumbup: :thumbup: ik duim voor jullie
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
FFFFFFFfuuhhh. Thanks, Evelien. Klinkt misschien raar, maar 'k voel me echt een beetje opgelucht dat die lage temp niet gelijk einde van cyclus hoeft te betekenen.
Nou Affie, nog effe volhouden tot onze NOD…
Opgeluchte knuffel, Sam :lol:
P.S. Evelien, hoe gaat het met je zwangerschap?
bij mij was de eerste tempstijging waarschijnlijk doordat ik ziek was :roll: , inmiddels issie weer hoog, maar dan is mijn eisprong wel later geweest :eh: … ik snap deze ronde werkelijk geen bal meer van mijn temp hoor, zal even kijken of ik mijn grafiekje zo hier kan neer planten
Dit is mijn grafiekje tot nu toe… Op zich mooi, maar die lage temp van dag 21 t/m 23 is wel een beetje vreemd toch?
Snapt een van jullie hier iets van?
Sorry dat ik al even niet meer geweest ben.
Ben deze ronde ook niet meer aan het tempen maar lees nog wel steeds met jullie mee hoor.
Heb heel lang zitten twijfelen maar uiteindelijk toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts, kan morgen al om 9.15 dus vind het zo eng wat er uit gaat komen.
Zal waarschijnlijk wel doorgestuurd worden naar de gyn. aangezien we inmiddels al een poos bezig zijn ( okt. 2005) dus ben heel zenuwachtig.