Tempen Deel 2 Met lijstje

Hier verloopt het tempen niet zo goed. De laatste dagen word ik steeds om 5.30u wakker … klaarwakker en energiek ! :roll:

Dus om dan nog eens 1 uur te blijven liggen om daarna te tempen, nee, dat lukt me niet. Ik vrees dus dat mijn tempkaart niet echt duidelijk zal zijn… :wall:

Wilma, het is een privé sauna waar we naartoe gaan. We hebben alles voor ons tweetjes gereserveerd. Mezelf naakt vertonen met andere mensen erbij, nee, daar zou ik veeeeel te verlegen voor zijn. Dat zou ik echt niet aandurven. :oops:

Stom, maar soms heb ik dat zelfs nog altijd met mijn hubbie ( en dat na 10 jaar samen zijn ) Tja, ik ben gewoon erg onzeker over mezelf :roll:

Ikke, ik zou dan gewoon om 5:30 gelijk tempen. Dan moet het volgens mij toch weinig uitmaken, of niet?

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hey lievee ikke

mijn gyn zei toen dat het niet direkt op een uurtje kwa temp aankomt, als je gewoon maar niet eerst uit bed gaat te plassen of eerst sex hebt of weet ik veel wat buikspieroefeningen fzo gaat doen, :mrgreen:

nee als je maar gelijk gaat tempen en met ene uurtje verschil is dat geen probleem, wel als je ene dag half 6 doet andere morgen 8 uur dan weer 7 uur dan weer half 9.

Zo vele mogelijk beetje zelfde ,

maar temp maar es om half 6 en dan nog enes om half 7 voor je eigen gevoel zul je zien dat het niet scheelt bij mij iig niet.

LIefs en ene megaknuf voor jullie dames

bianca :-*

Inderdaad, een uurtje verschil maakt volgens mij niet uit hoor!! Gebeurt mij ook wel eens omdat ik onregelmatig werk.

Hoeveel dagen voor je NOD gaat je temp eigenlijk omlaag?

Liefs, patricia

He meiden,

Heb je je vriend platgeknuffeld, Wilma? oh, oh, arme jongen :wink:

Als ik jou was zou ik nog even wachten met testen tot je echt over tijd bent. Volgens mij moet je echt eerst een paar dagen goed zwanger zijn voor je genoeg zwangerschaphormonen (HG of hoe heten die dingen ook al weer??) in je urine hebt. Maar ik helpen het je hopen meis…

Nou ikke, gewoon blijven tempen hoor. Doe ik ook, en maakt bij mij echt weinig verschil. Zelfs vijf dagen achter elkaar zelfde temp gehad (36,7).

Hopelijk blijft je temp lekkere hoog, patricia… Spannend, meid.

Hier groot probleem: dit weekend hadden we lekker rustig gepland omdat m’n eisprong eraan komt, is m’n hubbie ziek!!! Echt flinke koorts. Nou wordt het deze maand waarschijnlijk weer niks… snif… Nou ja, 'k ga h’m maar even lekker verwennen, dan is ie maandag misschien wel beter.

Liefs, Sam

Hallo allemaal!

Samantha wat rottig zeg dat ie uitgerekend nu ziek moet worden… aaah neej kan hij natuurlijk ook niets aan doen, maar is wel vervelend!

Ikke ik zou ook niet zomaar naar de sauna durven hoor! Moet er niet aan denken, straks zit de buurvrouw er ook ofzo :shock: … geen behoefte aan!

Hier is mijn temp steeds vrij stabiel, maar vandaag ineens 36,7! Terwijl die gemiddeld steeds 36,4 is! Zo maf, ik zou niet weten waar het aan moet liggen, heb niets “vreemds” gedaan ofzo! Het is pas dag 12 dus het kan onmogelijk mijn eitje geweest zijn. Nou, ik wacht het wel af, vind het wel gek hoor.

Dol Gelukkig: jammer dat bij jou ook de :twisted: weer geweest zijn, op naar de volgende ronde dus ook.

Ikke: heerlijk he, de sauna, ik ben ook niet zo’n blootloper :oops: durf ik ook niet dus ik ga altijd naar een sauna waar af en toe een dag is waar badkleding is toegestaan, goeie oplossing toch? :lol:

Samantha: beterschap met je hubbie, goeie timing :wink:

Ik ben maar gestopt met tempen, heb nu 2 lijstjes die ik mee kan nemen naar de gyn als daarom gevraagd wordt.

Blijf wel nog meelezen hoor als het mag.

Meiden, wat denken jullie van deze foto?? :think: :?

:think: ik zie volgens mij een licht streepje hoor!!! :pray:

Wat ik denk van die foto?

Ik hoopte dat het mijn foto was, want ik zie een streepje !! :clap:

zwanger duidelijk genoegniks niet onduidelijk

gefeliciteerd meis je bent zwanger

::GEFELICITEERD!!! :: Geniet ervan!

Wat leuk zeg, het gaat hier snel met de zwangeren onder ons! LEUK!!

Hier de temp weer normaal en druk bezig met klussen :slight_smile: Hopelijk brengen jullie hormoontjes mij ook geluk!!!

Meiden, bedankt allemaal maar ik denk echt niet at ik zwanger ben hoor :mrgreen: :mrgreen:

Ik voel helemaal niets en ik wil gewoon een dikke vette streep.

Morgen test ik nog eens.

Temp was vandaag wel ineens 37,2. Hoogste van deze maand.

euhm wrm denk je dat je niet zwangerbent als de test pisitief is ?

omdat je geen symptomen hebt ? je bent ook ptil zwanger joh ,

nu ja iig morgen nog eenst esten kan geen kwaad

Ik kan gewoon niet geloven dat het de 2e ronde al raak zou zijn :mrgreen:

En ik vind het lijntje wel wat vaag…

Ik zzie ook gewoon een lijntje op de foto hoor! :clap: nogmaals: GEFELICITEERD

owkee dan ik snap het ook wel

Patricia. Gefeliciteerd :dance: :dance:

enne… morgen zal ik duimen voor een wat vettere streep :lol: (een streep is een streep hoor :wink: )

Ik ben overigens alweer bijna 2 weken verder, en nog steeds eigenlijk geen kwaaltjes. Heb ook de neiging om maar weer eens een test te doen :lol: Beetje kostbaar, dus doe maar niet.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Nou dames, vanmorgen opnieuw getest…

Hé Partricia,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardaag van je vriend!! Fijne dag samen.

Maarre, ik herken deze test niet, maar bij je vorige foto was het streepje toch rose? Ik weet dus even niet of de uitslag positief of negatief is…

Dus vertel maar…

Liefs, Sam