Tempen Deel 2 Met lijstje

Ik wil alleen even zeggen…

:pray: :pray: :pray: :pray:

Anoniempje, dat je menstruatie uit blijft

madame m , dat het idd een innesteling is

en… voor iedereen uiteraard dat het binnenkort raak blijkt te zijn :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ha Evelien, gaat het al wat beter met de verkoudheid? Het voordeel van zo’n ziek dagje is dat je wel lekker de hele dag op KoK kan rondstruinen :wink:

Spannend anoniempje, nou maar hopen dat het raak is.

Wilma, na 5 dagen moet dat zaad vast super-kwaliteit zijn :lol:

Geniet maar lekker van elkaar aankomend weekend. Hopelijk hoeft Gerard niet zo vaak zo lang weg?

Madam m, er zijn wel meer meiden die dat hebben. Ik :thumbup: :thumbup: voor je dat het een innesteling is.

Liefs, Sam

Hoi allemaal,

Mijn temp. was vanochtend 36,7, hetzelfde als gisteren. Het is mijn 9e cyclusdag vandaag. Morgen komt mijn schatje gelukkig thuis. Ik mis die jongen zo. Gisteravond een half uur gebeld met elkaar.

Ik voel me al de hele week niet zo heel lekker, kan het moeilijk benoemen. Buik en maag voelen wat weeïg aan, borrelend en af en toe beweegt er wat. Heb soms het gevoel alsof er een bal of ballon in mijn buik zit. Verder af en toe licht misselijk. Eetlust is minder, alleen lekkere dingen zoals chocolade eet ik wel. Het slijm is er ook nog steeds bij mij.

Zouden dit allemaal spanningen zijn, of kan het ook wat anders zijn???

Groetjes Wilma32

O ja, ik kreeg gisteravond een paar keer flinke steken in mijn borsten.

Groetjes Wilma32

Nou gisteravond weer ongi geworden :cry:

Heb er flink de pest in zullen we maar zeggen weer even de bekende dipdag als het weer niet zo blijkt te zijn.

Ga straks mijn banner weer aanpassen

Balen van je ongi anoniempje :hug:

Wanneer gaat je temp eigenlijk omlaag?? Pas op de dag dat je ongesteld wordt of al enkele dagen ervoor??

Liefs, patricia

Wilma, ik zou het niet weten. Ik zou mezelf er in elk geval niet gek mee maken en mij erbij af te vragen of het iets te betekenen heeft, of ik zwanger zou kunnen zijn.

Ik had ook een paar kleine dingetjes waarbij ik mij ging afvragen of het zou kunnen dat ik zwanger was.

Nu ben ik toevallig ook nog zwanger, maar eigenlijk voel ik nog niets meer, misschien zelfs wat minder. Ook daar maak ik mij niet druk om, want bij Jelte was ik verder voordat ik pas verschijnselen kreeg.

Anoniempje :hug: Balen zeg!

Ik heb eigenlijk al een paar dagen niets gezien van Dol Gelukkig?

Zou ze Dol Gelukkig zijn? Of juist niet? Ik zie aan haar banner dat ze 2 dagen overtijd is.

hoi,

ik ga er vanuit dat het spanningen zijn nu mijn knuffelprins niet thuis is.

Slijm is wel nog aanwezig, vrij dik en wit.

Het zal wel niks zijn.

Anoniempje, wat jammer dat je ongi bent geworden. Wat een frustratie telkens weer. Hoop dat het de volgende ronde voor jou wel raak is.

Ben eens benieuwd of dat zaad van mijn vriend na 5 dagen op top-kwaliteit is. Wie weet, misschien hebben we het wel veek te vaak gedaan.

We hebben een hele lange periode gehad dat we elke dag klusten, soms vaker op een dag.

Nu proberen we echt om de dag aan te houden, omdat dit beter zou zijn i.v.m. zaadcellen. Uiteraard gebeurt het toch nog wel dat we toch een paar dagen achter elkaar hebben geklust. Soms kunnen we gewoon niet van elkaar afblijven. We voelen ons gewoon ontzettend tot elkaar aangetrokken en we houden veel van elkaar.

We hebben allebei genoeg meegemaakt uit onze vorige relatie, die de laatste jaren niet meer leuk waren.

We zijn allebei opgebloeid sinds we ons hebben leren kennen.

We weten wat we aan elkaar hebben, we begrijpen elkaar, kunnen alles bespreken samen. Maar we hebben ook beiden genoeg levenservaring opgedaan uit onze vorige relatie.

Daarom waarderen wij het zo dat we het met elkaar zo getroffen hebben.

Voor ons is het niet allemaal vanzelfsprekend, maar we zijn ons heel bewust hoe ongelukkig je kunt zijn of worden in relaties. We hebben genoeg nare dingen meegemaakt.

Groetjes Wilma32

Goed zo Samantha, nu het tempen volhouden hé meid !

Madame M, geen idee wat het bruin en rozeverlies te betekenen heeft. Ik hoop voor jou dat het positief is :thumbup:

Leuk Wilma, dat jullie zo goed voelen bij elkaar ! Wij gaan volgende dinsdag ook voor het eerst naar de sauna. We kunnen er ook gebruik maken van een jaccuzi en een turks stoombad. Het is de eerste keer dat we zoiets gaan uitproberen. Ik ben benieuwd. het schijnt erg relaxerend te zijn… Doen jullie het wel vaker?

Anoniempje, een dikke :hug: voor jou, ik ken het dipjesgevoel…

Ik hoop dat je je snel weer ‘beter’ voelt en weer met volle moed kunt gaan voor het zwanger worden

Hier ben ik eigenlijk minder bezig met alle gedoe rond zwanger worden.

Komende week staat er vanalles op de planning voor de verbouwingswerken aan ons huis.

Ik ben blij dat ik daarmee eventjes ’ gedachten kan verzetten’

Idd, een tijdje niets meer gehoord van Dolgelukkig. Ik hoop dat het goed nieuws betekent :thumbup:

Jeetje wat hebben jullie lekker verder gekletst! Hier begint de klusperiode alweer bijna en we “oefenen” al flink! :lol:

De brakheid is inderdaad weer weg! Ik weet wel zeker dat ik nooit meer drink, ik was zo zwaar de weg kwijt! Ik vind gewoon dat dat niet meer moet kunnen nu! :hand:

Anoniempje wta balen van je ongi!

Wilma
Jeetje, je hebt het echt zwaar he nu je mannetje niet bij je is :hug: nou hopelijk gaat de tijd lekker snel, en kun je hem gauw weer knuffen!!

Succes iedereen!

Hoi,

Affie, ik mis mijn vriend heel erg inderdaad. Ben zo blij als ik hem weer zie vanavond, zal wel in de loop van de avond worden. Volgens mij spring ik hem om zijn nek heen!!

Ikke, wij gaan vaker naar de sauna, eens in de 2 maanden zo ongeveer.

Wij vinden het heel relaxed. Gewoon ook lekker een heerlijk uitje met z’n tweetjes. Schamen hoef je je niet, de 1e keer kan je je wat ongemakkelijk voelen, maar dat is meestal snel over. Wat iedereen is naakt, en niemand kijkt je raar aan.

Wij vinden het in elk geval heerlijk zo op z’n tijd. Lekker genieten met en van elkaar!!!

Vanochtend temp. 36,6. Ik heb nog steeds veel slijm, dik en wit, buik-maagpijn, ongi-gevoel, misselijkheid met vlagen, nare smaak in mijn mond. Moeilijke stoelgang. Urine is erg geel van kleur.

Het lijkt alsof er een ballon in mijn buik zit die in- en uitademt. Beweeglijk.

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Mis ik mijn vriend zo, of is het wat anders???

Heb gisteren 2 zwangerschapstesten gekocht. Van de ene kant wil ik zeker weten dat ik niet zwanger ben, ook al ben ik ongi geweest. Ik vertrouw mijn lichaam niet meer. Je hoort zo veel dingen dat iemand zwanger is en gewoon ongi wordt.

Van de andere kant ben ik ook bang om weer teleurgesteld te worden doordat de test negatief is.

Durf niet goed, maar wil ook zekerheid. ( Het zou wel leuk zijn als ik mijn vriend kon verrassen met een positieve zwangerschapstest !!!) Maar dat zal er wel niet in zitten hoogstwaarschijnlijk.

Wat adviseren jullie?

Groetjes Wilma32

We hebben wel nog geklust afgelopen zaterdag en zondag, mijn 4e en 5ed cyclusdag. Heb de laatste 2 dagen zo goed als geen ongi meer.

Of zou ik mijn vruchtbare periode al zitten??? Zou mijn eisprong veel eerder zijn dan? Wat heeft dit voor een gevolgen als het zo zou zijn??

Een te late eisprong heb ik al eens gehoord, maar te vroeg weet ik niet zo precies.

Groetjes Wilma

hey dames, sorry voor de afwezigheid, heb het druk gehad, maar ga nu eerst het lijstje aanpassen

He Dol gelukkig: zie je banner nog op 3 dagen overtijd staan???

heb hem juist verranderd, klopte niet meer, heb de :twisted: opbezoek gehad hoor

zo dames het lijstje is weer aangepast, hier is alles goed, maar heb wel mijn :twisted: gekregen en nog wel 1 dag tevroeg, maar 1 dagje is nu niet iest waar dat ik over ga vallen, op naar de volgende ronde.

Jammer, Anneke.

Weer veel succes de komende ronde :thumbup:

dankje zonneschijn, geniet jij maar van je zwangerschap, het is het mooiste wat dat je in je leven mee maakt

hihi, doe ik ook. Alleen ben ik nog niet echt aan het zwangeren… tenminste niet dat ik daar erg in heb. Vraag mij ook steeds af of ik wel echt zwanger ben.

Maar bij Jelte was ik ook pas ruim 7 weken zwanger voordat mijn borsten pijnlijk begonnen te worden.

Het voelt wel allemaal al wat voller enzo aan, maar dat is inmiddels ook alweer “normaal” geworden.

En ik heb gewoon niets beters te doen, dus kijk hier ook even nog even mee :wink:

hey evelien, bij kirsten heb ik ook pas na 9 weken van die kwaaltjes gekregen, bij ellen had ik de hele zwangerschap niets en bij evelien, was ik deprisief en heel veel zin in chinese tomatensoep, ook voor de rest geen kwaaltjes alleen op het laatste van mijn zwangerschappen had ik het heel erg in mijne rug, je hoeft niet altijd iets te voellen om zwanger te zijn. :wink: