Tempen Deel 2 Met lijstje

Mijn leeftijd mag veranderd worden op het lijstje :wink: :dance:

gelukkige verjaardag affie :clap: :-* :-* :-* ,

zal het straks even doen, dadelijk komen de kindjes van school.

Ok, nu begrijp ik het , Dominique!

Clomid had mijn gyn me ook al voorgesteld. Ik durf nog niet zo goed omdat ik denk aan de risico’s en bijwerkingen.

Ik hoor graag van jou hoe het allemaal verloopt…

Patricia, vervelend hé, als je niet wijs raakt uit je temp. Ik vind het zelfs wat frustrerend soms en maak me daardoor onnodig zorgen.

Ik hoop voor jou dat het de komende dagen wat duidelijker wordt allemaal.

Affie, fellliiii met je verjaardag :-* :dance:

Mijn temp was vanmorgen volledig gekelderd … en ben nu echt ongi geworden. :cry: Alle hoop in één keer volledig weggeveegd :?

Maar ik blijf hopen dat het een keertje mag lukken en dat we ooit ons wondertje in onze armen kunnen houden :pray:

Hoi Ikke,

Wat balen! Ik vond het ook elke keer een teleurstelling als ik m’n temp zag kelderen, want zonder pardon kwam daar de ongi gelijk aan!

Ik zal je op de hoogte houden m.b.t. Clomid. Eerst afwachten van de uitslag van de “live” samenlevingstest!

Liefs Do

hey ikke wat verrelend nu, had zo gehoopt, je kan nu 2 dingen doen, of je zegt kom we gaan naar de volgende ronde en hopen dat het dan wel lukt :roll: of je gaat bij de pakken zitten en laat je hoofd hangen :frowning:

dames er is iets verranderd aan het lijstje, er zijn wat dingen bij gekomen, een ideetje van Dominique, en ook heel toepassellijk, alleen ik heb de tekst wat kleiner moeten maken, maar het staat er allemaal op, wil jij ook wat bijvoegen, stuur me dan een pb-tje dan zet ik het erbij op.

morgen zal ik niet on-line zijn, ga namelijk kest shoppen in Aken met mijn schoonfamiellie, wordt reuze gezellig tot over morgen, of als ik kan tot straks of morgen avond,

ga nog wat doen, die van mij is pas ten vroegste om 22u thuis.

Ikke: balen zeg dat je toch weer ongi geworden bent.

Had het zo gehoopt voor je :hug:

Dominique: ik hoop dat de smenlevingstest positief is hoor, dat zou dan alweer een goed bericht zijn.

Affie: alsnog gefeliciteerd meid!

Wilma: ik heb nooit gerookt maar kan wel begrijpen dat het erg moeilijk is om te stoppen hoor.

Als je straks een goede motivatie hebt scheelt het misschien en lukt het je absoluut! :wink:

Dol Gelukkig: ziet er leuk uit het lijstje, goed gedaan :thumbup:

Bij mij kan je evt. nog toevoegen dat het onze 1e wordt en dat we nu in ronde 14 zitten

Hier mijn tempkaart van de voorbije cyclus.

Wat denken jullie: niet zo goed dat ik zo vaak tussentijds bloed verlies? :think:

:smiley: Bedankt voor alle felicitaties! :smiley:

Ikke, balen van je ongi, maar ik vind je temp wel erg mooi! :clap: Volgens mij kan je tussentijds toch ook bloeden omdat je baarmoeder gevoeliger is na de eisprong?!

Patricia temp je wel elke dag op hetzelfde tijdstip? Misschien heeft het daar mee te maken? :think:

Pfff… ben nog steeds een beetje brak van mijn verjaardag haha! :sick: Ik weet nu ook zeker dat ik NOOIT meer drink!

wat een rust hier vandaag…

Affie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Was wel gezellig denk ik :wink:

Inderdaad niet druk hier. Volgens mij is iedereen druk met kerstboom, kaarten of eh… tuin (hihi, vandaag heerlijk weer, maar mijn man is nu met een flinke zaklamp in de tuin bezig…)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi,

ik temp nu rectaal sinds 5 dagen. De temp. is veel stabieler nu.

ik heb nu 36.7 - 36.8 en 36.9 hiertussen zit ik nu sinds 5 dagen.

Ben benieuwd of ik op deze manier mijn eisprong kan zien.

Mijn partner is deze week weg voor zijn werk, en zie ik pas vrijdagavond weer…snik snik, mis, mis.

Ik mis hem heel erg, maar heb deze week alle dagen volgepland. Hopen dat het genoeg afleiding geeft.

Groetjes Wilma

Hoi,

Vanochtend had ik 37,0 getempt. Hoogste tot nu toe.

Alleen deze week is mijn mannetjes weg voor zijn werk, en ik mis hem ontzettend, mijn maag en buik knaagt en voel me gewoon niet lekker.

Niet normaal eten en weinig structuur nu, heb zo goed mogelijk alle dagen en avonden ingepland deze week, zodat ik in elk geval wat te doen heb en wat afleiding heb. Want om wat te liggen jammeren heeft ook weinig zin, alhoewel ik vaak genoeg zin heb om een potje te janken.

Vannacht heeft mijn oudste schoonzus bij me geslapen, mijn vriend heeft haar gisteravond gebeld omdat ik met hem gebeld had en bang was thuis.

Ik hoorde vanalles in huis, en schrok van elk geluidje om me heen.

Ben wel pas rond 2.00 uur gaan slapen vannacht, dus weer weinig slaap gehad, en gisternacht waren het alles bij elkaar 3 uurtjes.

Groetjes Wilma32

@Wilma32 wrote:

Ben wel pas rond 2.00 uur gaan slapen vannacht, dus weer weinig slaap gehad, en gisternacht waren het alles bij elkaar 3 uurtjes.

Hoi Wilma,

Welke cyclusdag zit je nu?

Het veel minder slapen kan ook z'n effect op de temp hebben helaas.

Groetjes Do

Hoi,

vandaag is mijn 7e cyclusdag.

Ik heb inderdaad 2 nachten niet zo goed geslapen, minder uren dan normaal door de spanningen.

Mijn buik voelt alweer borrelend aan, alsof er wat beweegt, maar ja.

Het zullen wel mijn darmen zijn, want ben ongi geweest 5 dagen.

Heb wel nu sinds 2 dagen veel afscheiding/slijm, misschien nog door de ongi.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de gyn. in het AZM voor 24 januari 2007. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Ik neem mijn lijst van mijn temp. mee in elk geval. Misschien kan de gyn. er wat aan zien. Hoop dat er een oorzaak is waarom ik niet zwanger raak, en dat deze wel op te lossen is. Wat maakt me niks uit, ik heb er heel veel voor over. Maar dat hebben we allemaal hier.

Deze wens is zo sterk dat je er gewoon voor door het vuur gaat.

Ik hoop dat er meer zicht komt waarom ik niet zwanger raak.

Groetjes Wilma

Hey Wilma, ik kan me wel voorstellen dat je je niet echt op je gemak voelt als je vriend niet thuis is. Ik heb het ook als hubbie nachtdienst heeft.

Hopelijk geeft de gyn je bij de volgende afspraak wat meer zekerheid en duidelijkheid wat betreft het zwanger worden … :thumbup:

@Dominique wrote:

Hey allemaal,

M’n sippe bui lijkt een beetje over, ben nu alleen erg in de war… :?

Vandaag naar de gyn geweest, moet volgende week komen voor een “live” samenlevingstest. :shock:

Liefs Do

Hoi Do, fijn dat je weer uit je dip bent. Niks aan hé, als alles er zo somber uitziet. Volgens mij waren we ongeveer tegelijk ongesteld geworden (ik 5 dec). Kunnen we samen aftellen.. :lol:
Heb je de test al gehad? Was de uistlag positief? Nou, ik hoop echt voor je dat je met de hormonen mag beginnen en snel zwanger mag worden.
Dikke :thumbup: :thumbup: voor jou!

Nou Wilma, succes bij je gyn. Nog één nachtje meid, en dan komt je vriend weer thuis. Wel lief van hem, hoor, dat hij een logeetje voor je regelt.

Evelien, hoe gaat het met je zwangerschap? Ben je al lekker misselijk? :wink:

Ikke, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Jammer meid, succes de volgende ronde. Lijkt me wel verwarrend, die kleine beetjes bloedverlies... vooral als je niet goed weet waar het vandaan komt. Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen...

Affie, de brakheid weer ene beetje té boven? :lol: Nog van harte, hoor. NOu maar hopen dat dit je mama-leeftijd mag worden, hé?

He meiden, ik ben best een beetje trots op mezelf: ik heb alle dagen getempt!! 'k Zal eens proberen h'm te posten....
:clap:

Liefs, Sam

Samantha, nee hoor nog niet misselijk, maar dat ben ik gelukkig de vorige keer ook niet geweest. Dat scheelt.

Wel ben ik snip en snip verkouden (Hatsjoe!! snif snif)

:clap: Je bent harstikke goed bezig wat temperaturen betreft. Nu vol houden hè?

Wilma, jammer dat je man weg is deze week. :think: Als die afscheiding van nu maar niet betekend dat je nu al je vruchtbare dagen hebt?

Ook jij bent in elk geval nu goed bezig met het temperaturen.

Fixeer je overigens er niet teveel op. Een dagje een paar tiende hoger of lager dan gemiddeld hoeft niets te betekenen. Zou best idd al kunnen doordat je bv slecht/onfrustig hebt geslapen.

Het gaat om het gehele plaatje, de hele cyclus en niet die ene dag.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

heej dames,

Ik heb sinds drie dagen beetje bruinverlies en rose verlies… Ben benieuwd, dit kan toch nog geen innesteling zijn zoveel dagen voor mijn nod. Ik voel me wel anders en heb steken id buik.

Mijn schoonmoeder zei eergisteren uit t niets: let maar op, volgende maand hebben jullie een echo!

Ben benieuwd we wachten weer in spanning af…

Zonneschijn,

Ik heb inderdaad behoorlijk wat slijm. ( Stiekem denk ik dan weleens, zou ik toch zwanger zijn, ondanks dat ik ongi geweest ben ) Dat kan natuurlijk niet, tenminste zijn hoge uitzonderingen.

Mijn temp. was vanochtend ( 8e dag ) 36,7. 0,3 graden minder dan gisternacht.

Maar wat betreft dat slijm, zou dat kunnen dan dat mijn eisprong zo vroeg is al. We hebben zondagavond, de 5e dag nog heerlijk geklust. Vandaag pas mijn 8e cyclusdag.

In elk geval zullen we dit weekend zeer zeker aan het klussen gaan. We missen elkaar heel erg. Vrijdag is mijn 10e dag, vanaf die tijd hebben we extra aandacht om te klussen. Hij heeft wel 5 dagen geen zaadlozing gehad, misschien is dat wel eens goed, kwaliteit misschien beter.

Ook vannacht ben ik pas rond 1.00 uur gaan slapen, en nog wat gewoeld.

Gelukkig zijn mijn ouders vannacht blijven slapen, en komende nacht slapen ze ook nog bij mij. Donderdagavond breng ik ze naar huis, dan ben ik alleen donderdagnacht alleen, en gelukkig komt mijn Gerard vrijdag naar huis.

Ik mis hem echt heel erg, ik hou zo ontzettend veel van hem. Kan hem gewoon niet missen!! Af en toe moet ik me inhouden als ik hem aan de telefoon heb. We bellen een paar keer per dag over en weer, en hij vraagt wel of ik normaal eet. Hij is bezorgd.

De eetlust die ik normaal heb, is er nu niet. Ik eet wel, maar niet zoveel als anders.

Komende zaterdag gaan we een dagje relaxen in de sauna.

Vanaf volgende week vrijdag tot 8 januari hebben we allebei vakantie, en kunnen we nog wat klusjes afmaken in huis.

Ik zal echt blij zijn als Gerard terug is. Ik wist van te voren al dat ik hem zou gaan missen, en heb daarom alle dagen en avonden bewust volgepland zodat de dagen sneller om lijken te gaan. Alhoewel ze nog heel lang duren. Deze week heeft nog nooit zo lang geduurd.

Maar toch blijf ik hem gigantisch missen. Voel me gewoon onrustig, niet op mijn gemak.

Groetjes Wilma32

Wilma: lastig dat je zo slecht slaapt als je hubbie niet thuis is.

Wel goed dat je consequent aan het tempen bent hoor.

Goed dat je temp nu veel stabieler is nu je rectaal tempt.

MadameM: bij jou ook weer spannend hoop dat het goede voortekens zijn :pray:

Hier nog geen nieuws, vandaag op dag 28, dus wordt weer zenuwslopend

Heb nog een temp van 36,8 dus dat is nog goed.

Vorige keer ging mijn temp op dag 29 zakken en werd ik op dag 30 ongi dus ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe mijn temp morgen is.

Vind het wel handig met tempen dat je daaraan toch wel kan zien wanneer je ongi wordt, ik heb nu zoiets van vandaag zal er niks komen want mijn temp is nog hoog.

Nu maar hopen dat mijn theorie klopt :wink:

Wel defenitief besloten dat ik als het niks is deze ronde dan toch maar naar de huisarts ga, ik wil niet nog langer blijven tobben en in ieder geval dingen uit kunnen sluiten op het medische vlak.

Denk dat ik hierna ook niet meer temp, heb het nu 2 rondes gedaan en op zich wel redelijk stabiel, denk zelf mijn eisprong rond dag 15 te hebben dus ik kan wel wat laten zien aan de gyn.