Tempen Deel 2 Met lijstje

Ik kan geen wijs uit mijn templijst. Hoog lager hoog lager.

Nu komt erbij kijken dat ik nooit koorts heb als ik ziek ebn en mijn temp altijd super stabiel is… nou ja, ik ga wel een keer naar de ha…bedankt voor je antwoord

Hoi Lenie,

Sorry, zie je berichtje nu pas :oops:

Die schommelingen heb ik ook wel maar als het goed blijf je nog altijd zien of je voor of na je eisprong zit.

Voor mijn eisprong schommelingen van: 36.3-36.6 en na de eisprong: 36.6-37.0

En die onregelmatige diensten hebben (naar de info die ik gelezen heb) zeker wel invloed op je temp.

Het is zelfs zo dat als het buiten kouder is je temp al iets kan dalen, net als minder slaap of uitslapen of een verkoudheid.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Dank jullie wel voor het antwoord!!!

Hoi Lenie,

Probeer anders je waardes in te vullen op http://www.fertilityfriend.com, deze maakt dan een grafiek en dan zie of de site er een eisprong in ziet of niet.

Het liefst slaap je ongeveer even lang als je temperatuur meet, maar dat lukt mij ook nooit! :wink:

Succes!

X Do

Hier een hele stabiele temp : vóór eisprong 36.6 of 36.7, en erna bijna elke dag 37.1. In vorige cylclus had ik een dip, nu niet. Hopelijk is dat een goed voorteken…

Do, ik zag dat jou NOD erook aankomt. Hopelijk was dit de laatste tempronde voor jou!!!

Succes , Lenie. Meestal wordt je temp na een paar rondes wel stabieler, omdat je lichaam er dan meer aan gewend is op die tijd wakker te worden. Bij mij is dat inmiddels wel zo, ik wordt nu vaak rond temp-tijd wakker, of licht wakker.

Liefs, Sam

Dag dames!

Stiekem lees ik af en toe nog met jullie mee hoor! Hoewel het tempen bij mij maar 3x “nodig” was, duim ik nog steeds heel erg veel voor een wondertje voor jullie!

Samantha wanneer is je NOD? Spannend!!

Hey Affie, leuk dat je nog af en toe komt meelezen. Alles goed met jou?

Hier is het weer klus- tijd. We doen echt goed ons best :mrgreen: en hubbie probeert te stoppen met roken, dus hopelijk helpt dat de zwemmers wat tempo te maken

Vandaag maar weer effe ovutestjes halen, want nog een dagje of 3 en dan zou ik opnieuw een positieve ovutest in handen moeten hebben…

Met mij gaat alles goed hoor! Buiten het vele moe zijn en pukkels :roll: heb ik amper kwaaltjes!

Wat goed, ikke, dat je hub stopt met roken :thumbup: hopelijk gaan de zwemmertjes nu meer vaart maken! :wink:

Succes allemaal! :: :: :: ::

@Affie wrote:

Dag dames!

Stiekem lees ik af en toe nog met jullie mee hoor! Hoewel het tempen bij mij maar 3x “nodig” was, duim ik nog steeds heel erg veel voor een wondertje voor jullie!

Samantha wanneer is je NOD? Spannend!!

Hé Affie, leuk dat je even wat van je laat horen. Moet je gewoon doen, hoor. Vind ik juist veel leuker dan niks meer te horen van de zwangeren. Fijn dat het goed met je gaat.

Mijn NOD is zondag, en ik zie er als een berg tegen op, eerlijk gezegd. De vorige keer heb ik een behoorlijke dip gehad, dus ik hoop niet dat dat weer gebeurd. Ik stel me er op in dat ik gewoon ongesteld word, maar ik ben een beetje bang geworden voor de terleurtstelling die erbij hoort. Als je daar maar weer dorheen bent, dan gaat het wel weer. Eerder vond ik deze dagen heel spannend, ja, nu vind ik ze vreselijk. Maar goed, het hoort erbij. Ik probeer er maar aan te denken waarvoor we het doen.

Doei doei,

Liefs Sam

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, Samantha.

Wat kan het soms toch moeilijk zijn om ‘je erover te zetten en door te gaan’…

Hey Dames,

Nou, zelfs fertilityfriend snapt nog niets van mijn cyclus. Ik weet niet wat de medicijnen aan het doen zijn??? :shock:

Eerst dacht fertilityfriend dat mijn eisprong op dag 21 was geweest, maar door het mini-dipje op dag 26 vind die dat daar de eisprong is geweest… :?

Kunnen jullie er wijs uit? :think: Pas later in de cyclus begonnen met tempen, vandaar dat er in het begin geen grafiek is.

X Do

Hoi Do,

Aan de ene kant lijkt me dag 26 best laat voor eisprong, aan de andere kant zie je vandaar je temp wel duidelijk boven de rode lijn uitkomen Volgens mij baseert deze grafiek je eisprong op drie dagen hoge temp, d.w.z. hoger dan je hoogste temp voor de eisprong… ingewikkeld… :think: snap je h’m?

Hier gisteren temp gekelderd, vandaag ongesteld geworden… :frowning: :frowning: :frowning:

Nou ja, de spannende dagen zijn in elk geval weer voorbij, tegenwoordig vind ik dat behoorlijk slopend.

Hopelijk heb jij meer geluk, DO!

Liefs, Sam

Samantha, eventjes dikke knuf voor jou :hug:

Dank je ikke, lief van je. 'k Was gisteren op 't werk, dan heb je geen tijd om je rot te voelen. Dat komt bij mij altijd als ik weer rust heb, zoals vandaag dus.

Maar 't gaat nu weer redelijk. Mannetje erg lief, daar trek ik me altijd weer aan op.

Doei doei, liefs Sam

Ik begrijp je heel erg goed: op momenten waarbij je even niets te doen hebt, beginnen de gedachten weer in je hoofd rond te spoken. Soms kan dat echt vermoeiend zijn hé.

Vanmorgen had hubbie een zwak moment. Even een dipje en triest omdat het ook bij ons nog steeds niet is gelukt. En dit weekend moeten we alweer op kraamvisite. Dat steekt natuurlijk…

Maar ach, blijven geloven dat eens onze tijd nog komt zeker :pray:

Mijn templijst ziet er weer heel vreemd uit.

Nu geeft FF mijn eisprong eerder aan dan dat ik gedacht had :think:

Hier is m’n kaartje

Echt hoog is m’n temp nu toch nog niet? Zou het kunnen dat FF zich vergist?

Hey Allemaal,

Ik ben weer teruggegaan naar FF en heb sticky in watery veranderd (voor vruchtbaarslijm). FF vind vruchtbaarslijm blijkbaar watery en nu vind FF mijn grafiek opeens heel anders… Het enige wat ik verder veranderd heb is afgerond op 1 cijfer achter de komma. Maar dat maakte in eerste instantie niet uit…

@Ikke: heb je verder nog gegevens aan FF gegeven? Zoals watery slijm enzo? Daar hecht FF veel waarde aan namelijk. Verder valt het me op dat je temperaturen heel erg schommelen. Enig idee hoe dat komt?

Hier nu in afwachting van ongi, NOD al voorbij, voel me al een week ongi-wordend en test blijft negatief…

De Metformin-medicijnen die alles in de war schoppen?

X Do

Hey Dominique, geen idee hoe het komt dat mijn temps zo schommelen.

Ik temp steeds op hetzelfde moment, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb verder nog geen gegevens ingegeven bij FF, gewoon omdat ik nog niets van vruchtbaar slijm heb opgemerkt :roll:

Ik hoop voor jou dat je toch niet ongi wordt, ookal heb je beetje ongi-gevoel :kaars: Jou templijst is wel mooi duidelijk. Zo waren die bij mij ook toen ik ermee startte.

Okay. Dit is m’n 3e templijst, persoonlijk vond ik de eerste 2 duidelijker…

Weird dat je dan zo’n wisselende temp hebt met op hetzelfde moment meten en niet eerst opstaan. Uh, ongeveer evenveel slaap ook?