Tempen Deel 2 Met lijstje

Ja als je echt vloeit moet je beginnen met een nieuw lijstje…

Wat jammer meis, het had zo fijn geweest! :hug:

:-*

Hier nog geen eisprong :think: … terwijl ik aan mijn slijm enz wel had gedacht dattie er al had geweest! Maar we zitten in mijn geval “nog maar” op dag 19 dus er kan nog vanalles (de laatste was op dag 27!!!)

In het voorspellingen topic is er voor mij voor deze maand voorspelt en een vriendinnetje “zag” mij al zwanger in een flits! Misschien een teken? Haha en ik ben echt niet dik van mezelf hoor! :lol:

spannend hoor, is je temp al gestegen dan??

hier blijft de temp hoog :think: hij is begonnen met 36.9 daarna 37.0 toen 37.1 :think: vreemd en ben toch echt ongie gewrden :eh:

en flink ook :shock: :?

goed weekend allemaal

yEAH Eisprong gespot! Vandaag is mijn temp gestegen met een halve graad! Mooiiii! :mrgreen: Dan kan het aftellen beginnen… :mrgreen:

He Jammer Kimmie :hug: Maar hopenlijk heb je wel een beetje inzichtelijk wanneer je ei springt en kun je daar komende maand weer op anticiperen :roll:

Affie, spannend, heb je geklust afgelopen weekend?

Ik ben ook deze maand weer begonnen met tempen. Na de MA kwamen de red devils op dag 30. Circa 4 a 5 dagen later dan de cyclus voor de zwangerschap steeds was. Dus wil ff zien wanneer mijn ei weer springt. Ik zit nu op dag 10 of 11 geloof ik (lijstje ligt boven naast t bed), dus deze week maar weer eens flink aan de klusserij.

Wat ik wel heel apart vindt… op dag 1+2 was mijn temp 36.9 en vanaf dag 3 t/m vanochtend steeds 36.7. Megastabiel dus. Wel apart hoor, dat had ik tijdens de vorige 2 maanden dat ik getempd had nooit dat het zo stabiel was. Er zat altijd wel 0,1 tot 0,3 variatie in. Voordeel is wel dat ik zo wel heel goed mijn temp.stijging zal gaan herkennen denk ik.

(en nee, de thermometer is niet stuk, dat heb ik al gecontroleerd door een keer savonds te tempen, en toen was mn temp hoger).

Oeiii CSI begint… tot laters

aaahh een gespote eisprong das mooi, en heb je oop het juiste moment geklusd??

hier gaan de duimen draaien hoor!!!

spirella ik denk dat jou ei vandaag of morgen ook wel een keertje komt

dus dat wordt ook klussen voor jou :stuck_out_tongue:

hier gaat alles zijn gangetje, gisteren niet getempt, had er ff geen zin in :angel: ach 1 dagje zal toch wel niet zo heel erg zijn zo in het begin :think: :wink:

de ongie is weer bijna weg, en kan dus weer bijna aan de klus hahahahaha

Ja op tijd geklust is er zéker, dus daar kan het deze keer niet aan liggen haha :wink:

Wel op het moment ziek als een hond, het komt er aan alle kanten uit pff :sick:

alweer wat opgeknapt affie???

nou dan wordt het afwachten he, al iets aan je temp gemerkt??? :pray: :pray: :pray:

Ja alweer opgeknapt gelukkig! Mijn temp is nog steeds hoog dus ben benieuwd! :pray:

wanneer moet de nod komen???

ik blijf heeeel hard voor je duimen dat het gelukt is :pray: :pray:

hier is de temp net een springplank, hoog laag hoog laag…geen touw aan vast te knopen dus :?

Oh balen Kim… In het begin is t ook echt een gedoe hoor, maar gaandeweg ga je er (waarschijnlijk) toch een patroon in ontdekken! Had ik ook!

NOD = 15 april, maar ik ga de Matcare Ultra test “testen” die je 6 dagen van tevoren gebruiken kan (zeggen ze :think: in de bijsluiter) Dus aanstaande dinsdag al testen! Ben heel erg benieuwd!

oe das wel heel spannend dan

ik ga heeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Affie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ff jullie mening horen.

Van dag 3 t/m 12 had ik 36.7. Op dag 13 36.9, dag 14 37.0, dag 15 37.1

Geklust op dag 8, 10, 11 en 13.

Ik hoop maar dat de zaadjes van dag 11 het dan overleeft hebben tot dag 13. Maar op dag 13 maar een temp.stijging van 0,2 graden. En daarna steeds weer 0,1 omhoog. Das wel beetje raar toch?

Voor mijn MA heb ik ook 2 maanden getempd, toen ging mn temp steeds op dag 14 duidelijk omhoog, zakte de dag daarna ff weer in en ging dan weer wat omhoog en bleef hoog.

Ik vind het wel megafrustrerend dat je eigenlijk maar ongeveer 24 uur vruchtbaar bent. Je moet zo’n mazzel hebben dat je dan net raak prikt. Maar misschien is dat ook wel het nadeel van tempen, dat je er zooo mee bezig bent, en maar rekenen en maar denken welke klusbeurt raak zou kunnen zijn enzo. Echt irritant. Ik hoop zo dat het gewoon weer raak is deze maand :pray: :pray:

Ben met tempen niet zo bezig en ook eerlijk gezegd niet met klussen. Hebben vorige week donderdag gedaan, dinsdags en nu …

Dus niet veel. En ik wist dat ik mijn eisprong ging krijgen, dan denk je toch : meer klussen :shifty:

Maar nee hoor, hier gewoon rustig gedaan, ik lees dat sommige zaad wel leven tot 72 uur, dus vind om de 3 dagen ook prima !

Veel last gehad van buikpijn, temp bleef wel een beetje rond 36,8 en 36,9. Tot vandaag, had ik toch 37,1 ! Dus ik wist dat het mijn eisprong was, en ook zag ik ineens die cervixslijm, wat een troep :mrgreen:

Dus klussen, we wachten af of het raak is :smiley:

Dus ik heb mijn eisprong wel goed gevoeld, paar dagen buikpijn, vervelende gevoel, gister was de pijn erger met last van schaamstreek :roll: en last van mijn zij… Zoiets nooit eerder zo goed gevoeld als nu.

Fijne pasen dames !

Spirella de wijze waarop een temp omhoog gaat daar zijn geen regels voor en is voor ieder persoon op zich verschillend. Zelfs per cyclus is daar geen pijl op te trekken! Je moet dus nooit van een patroon uitgaan ofzo…

Verder ben je er misschien te erg mee bezig wb het plannen van klusdagen? Ja ik weet t ook niet, maar ben er altijd van overtuigd dat het leuker en beter is om het te doen als je ook echt zin hebt en niet om het moeten…

( :oops: Ik heb rond de ovulatie gewoon meer zin, handig :thumbup: )

Dat heb ik ook Affie hoor, meer zin een aantal dagen voor de eisprong al. Dus wat dat betreft valt het wel mee hoor. Zo geobsedeerd ben ik er niet mee bezig. Ik wil gewoon klussen, niet omdat het moet :oops: :mrgreen:

Trouwens, er zo mee bezig zijn is toch niet zo raar? Jij gaat al 6 dagen voor NOD testen, dat is toch ook een teken?! We willen gewoon allemaal graag hetzelfde en ja, dat je er dan veel mee bezig bent en er alles aan wilt doen om het te laten lukken en/of om zsm te weten of het gelukt is, dat lijkt me een logisch gevolg.

Dus… succes dinsdag met testen, ik duim voor je dat het raak is deze maand :pray:

Natuurlijk zijn we er allemaal mee bezig, ik bedoelde alleen op gebied van wanneer wel of niet klussen! Zeg maar de “we-moeten-klussen-want-ik-ben-vruchtbaar-seks” :lol: Ik bedoel dat “ik-heb-zin-seks” leuker en naar mijn mening beter is :lol:

Ja dat is ook leuker …

Niet verplicht voelen zeg maar !

Ik snap niks meer van tempen, maar goed, hou het ook niet zo bij. Had zaterdag mijn eisprong, was de temp ook met 0,3 hoger gegaan, maar nu ben ik weer gewoon bij terug.

Of is dat nou normaal, zie soms de kaartjes van anderen, hij gaat omhoog met 0,3 ongeveer en dan kan hij 2 dagen weer naar beneden zakken en dan weer omhoog…

Vind het nog steeds maar vreemd :think:

in het begin heb ik er ook heel weinig van gesnapt maar na 5 cycli begrijp ik nu aardig wat mijn lijf doet rond en na de eisprong, en dan nog gebeuren er soms schommelingen dat ik denk :eh: hoe kan dát nou weer! :eh:

Gewoon volhouden en op dezelfde tijd / na evenveel uren slaap en IN BED tempen, die factoren zijn erg belangrijk

:zzz: wat is het sil hier… Mijn NOD zit eraan te komen de 15e ik kan niet wachten! :pray: