Tempen Deel 2 Met lijstje

Heee Affie, zou jij niet gaan testen vandaag? Toch nog maar niet gedaan of nog niets positiefs te zien :frowning: of durfde je toch nog niet? Ik duim voor je ! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

kon me maandag al niet inhouden maar was negatief… Opzich hecht ik er niet zoveel waarde aan, want die andere matcare kan je ook 4 dagen van tevoren doen en die werden ook pas 1 dag voor NOD positief…

Ik wacht dus nog even rustig :liar: …tot zaterdag ofzo

maar nog steeds geen ongie???

nope geen ongie… sterker nog, de ultra matcare test was… positief!.. Maar wil niet te vroeg juichen en wacht weer rustig tot zaterdag :liar:

Affie… spannend… :shifty: maar we hopen op het goede… :pray: :-*

Heb eigenlijk nog een vraagje aan alle ervaren tempers…

Kan het ook zijn dat je niet aan je temp kunt meten of je een eisprong hebt gehad? Zit nu op dag 20 (met een cyclus van 35 dagen, sinds een half jaar…) maar ik mijn temp danst tussen de 36.6 en de 36.9…

Geen echte uitschieters… Ik temp wel elke ochtend voordat ik opsta en ook rond hetzelfde tijdstip.

Liefs,

Noortje

oooohh Affie… gefeliciteerd zeg. Ik hoop dat ik als mede ex-septembermama me ook binnenkort bij je kan aansluiten. Ik denk dat ik over een dag of 4 ga testen als de rode duivels niet al eerder komen.

Noortje, dat is wel gek, maar misschien springt je ei wel gewoon wat laat en komt je temp.stijging nog.

Femke en Kimmetje hoever zijn jullie in je cyclus? Liggen de zw.testen alweer klaar?

Noortje misschien nog heeel even geduld? :think: Wie weet een dezer dagen en is je luteale fase gewoon bijv 12 of 13 dagen!

Hier begint de spanning op te lopen, zaterdag een definitieve “echte” test, ben zo benieuwd! Ben wel heel moe en tintels in mijn borsten :oops: hihi…

Goeiemorgen !

Volgende week zaterdag moet ik ongesteld worden, wat duurt dat een eeuwigheid…

Heb hier gigantisch rugpijn, of het ligt aan mezelf of het is een symptoontje :mrgreen: Maar denk het niet omdat mijn hele rug pijn doet, dus niet alleen onder…

Verder voel ik me goed, alleen 2 dagen geleden erg misselijk, verder wat steekjes in mijn buik, maar issie niet zo pijnlijk.

Geniet ook van de heerlijke weertje ! :smiley:

IK HEB DE AFGELOPEN TIJD NIET GETEMD :oops:

hoe is het nou met jou affie??

femke klinkt hoopvol :pray:

Meiden, bedankt voor de antwoorden. Ik blijf nog maar gewoon doortempen… Anders toch maar eens de gyn bellen… :?

:-*

Noortje

-Breekt weer eens in-

Affie: meid wat spannend!!! Ik duim voor je!!! :thumbup: :pray:

Ik hou je in de gaten hoor! :lol: :mrgreen:

Ook voor de anderen meiden duim ik natuurlijk!!! :thumbup:

Hou vol! (voor mij natuurlijk nu makkelijk gezegd :oops:)

Maar oh wat hoop ik dat er snel meer meiden hier zwanger gaan worden!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Nog éééééén nachtje slapen en dan weet ik meer!! :pray: :pray: :pray:

POSITIEF!!! :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance:

Van harte gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddd :-*

JAAAAAA!!! :dance: :dance: Oh Affie meid fantastisch!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! :thumbup: :thumbup:

Natuurlijk ook wel weer een spannende tijd die aanbreekt!

Laat het dit keer goed gaan :pray:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

JHAAAAAAA WAAAUW

MEID VAN HARTE GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Grrr hier zijn de :twisted: :twisted: weer gekomen. Maar ik heb in elk geval door het tempen mn eisprong weer gespot. Nu op dag 13. Voor de MA ook 2 cycli getempt, toen steeds op dag 14. Maar ik werd nu ook een dag vroeger ongi. Dus mn cyclus is weer redelijk op orde denk ik dan. Dus ik ga voorlopig niet meer tempen. Gewoon weer extra klussen rondom dag 13, dan moet het hopenlijk snel weer raak zijn.