oeh spannend femke :thumbup:
Heb hier al een tijdje niks meer gepost… :oops:
Maar ik neem ook ff een “pauze” van een maandje ongeveer.
In plaats van bmm ontstekingen zoals m’n huisarts bleef beweren, heb ik bmm erosie, en krijg ik dus een cryobehandeling…dus tempen heeft de komende maand ook geen zin, aangezien het zwanger raken met bmm erosie zo goed als onmogelijk is…
Maar ik blijf wel meelezen en meeduimen hoor! :thumbup:
kippie succes dan voor strakjes, met de cryobehandeling
ik heb nu even een vraagje (jaja alweer hahha)de dag voor eergisteren 37.1
eergisteren was mijn temp 37.1 gisteren was dat 36.9 en vandaag was dat weer 37.2
hij is dus gezakt en hij stijgt nu de pan uit om het zo maar te noemen, is het nu dus een teken dat ik vorige week mijn ei heb gehad???
en kun je aan het tempen ook zien of je daar werkelijk zwanger bent???
groetjes kim
Kim,
Ik las, als je zwanger bent, blijft je temperatuur HOOG. Hij zakt dan niet meer. Juist als je ongie wordt, gaat ie zakken…
Toch dames ? :shifty:
okey dus ik kan het nu nog niet zien hahahahahaha :shifty: :shifty:
tanxxx :-*
Kimmetje je grafiekje ziet er mooi uit hoor, heel duidelijke eisprong lijkt mij! :lol: … Vervelend he, dat afwachten haha! Spannend!
En vaak gaat je temp inderdaad pas naar beneden als je ongi gaat worden of al bent… dus bij de ene een dag vóór de ongi, bij de ander een dag of paar dagen nadat deze is begonnen…
Dan ga ik het nóg even ingewikkelder voor je maken: Als je temp ongeveer eenw eek na je eisprong duidelijk even daalt of stijgt (dus een extra piek of dip) KAN het een innesteling zijn.
Mijn temp doet heel vreemd, het is óf 36.3 of 36.6 en om de dag is het de een of de ander dus ik heb een hele gekke grafiek haha! Maar nog geen ei en wel slijm dus er word hier hard ons best gedaan :dance: …
@kimmetje23 wrote:
kippie succes dan voor strakjes, met de cryobehandeling
ik heb nu even een vraagje (jaja alweer hahha)de dag voor eergisteren 37.1
eergisteren was mijn temp 37.1 gisteren was dat 36.9 en vandaag was dat weer 37.2
hij is dus gezakt en hij stijgt nu de pan uit om het zo maar te noemen, is het nu dus een teken dat ik vorige week mijn ei heb gehad???
en kun je aan het tempen ook zien of je daar werkelijk zwanger bent???
groetjes kim
Dank je Kim!
Het schijnt allemaal reuze mee te vallen, dus dat komt helemaal goed.
Daarna ga ik gelijk weer aan de temp!
ik zal de nieuwe wel laten zien , ja jullie moeten mij maar even bijschaven want ik zie alleen maar streepjes hahahahahaha
…de bovenste is die wat ik eerder had geplaatst en de onderste is de nieuwste
beetje klein :oops: maar hoop dat het duideijk is, en volgens mij gaat het redelijk goed op :think:
Kim,
Idd het gaat goed. Maar dat is natuurlijk ook normaal na de eisprong. Gemiddeld genomen duurd het 2 weken voordat je na de eisprong ongi wordt. Ofterwijl, dat de temp weer omlaag gaat.
Als hij volgende week nog steeds hoog is, dan wordt het pas echt spannend!!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
wil je geen valse hoop geven maar ziet er veelbelovend uit! (duim, duim, duim, duim, duim, duim…) Spannend hoor!
Bij mij nog geen ei, dus nog meer klusplezier yeaaaahhh hahahahah!
Wat een lekker weertje he, daar wordt je toch superblij van of niet! :mrgreen: HEERLIJK!
de temp gaat weer vreder omhoog had nu een temp van 37.5 :shock:
ik durf ook niet te hopen, zou het dan toch???neehh dat kan toch niet!!!
ik ben zo’n leek op dit gebied en wil bij elke temp wel wat horen :oops: of ik het goed doe en of ik een eisprong heb gehad en of ik op het juiste moment geklusd heb…kortom ik wil gewoon horen dat ik zwanger ben hahahahahaha
helaas moet ik gewoon wachten hihihihi
hoe gaat het met jullie, in de cyclus en mag ik misschien eens een volledige cyclus van jullie zien, gewoon om te kijken hoe dat er uitziet???
groetjes kim
Kim, wat spannend zeg !
da’s wel ergggggggg hoog.
Wanneer mag je gaan testen, hoe voel je je verder ?
Ik snap je eigenlijk helemaal hoor…
Wel verwacht ik qua tempen weinig. Heb het ooit 4 maanden gedaan voordat ik Jelle kreeg, op de juiste momenten geklust maar nee steeds niet raak, toen gaf ik het op ! Hoorde ook dat ik weer aan 't werk kon, dus zwanger zijn wilde we ff op laag pitje zetten, maar toen… was het helemaal raak, met maar 1x in de maand klussen !
Zo zie je maar, verschilt gewoon, wil je echt geen vals hoop geven meid, ik hoop echt dat het raak is ! :-*
Hier mijne van de x dat ik zwanger was (maar helaas mis ging)
Zie je na 8 dagen had ik nóg een stijging, dit is de innesteling geweest! Kimmetje ik duim voor jou meis, het zou zo geweldig zijn!
ziet er mooi uit dat lijstje, jammer dat het eindigde in een mk
ik had nu een temp van 37.3
zal over een week nod moeten worden dan?!?!?!?!?! hopelijk niet hihihi
en femke wat ik voel, tja ik voel nu van alles, en ben bang dt mijn lichaam me ontzettend voor de gek houd ja je weet het niet eerder dan je een positiefe test in de handen krijgt,
ben je zelf al begonnen met temoen dan?? zo ja hoe gaat het nu??
hoe gaat het nu met jou dan affie?? wanneer komt jou ei??of is die al geweest??
Ik ben sinds zaterdag ongesteld.
Heerlijk :oops:
Maar komt ook omdat ik gestopt was met de pil en wilde weten wanneer mijn eisprong dan eindelijk eens zou komen, dus ja, nu ik ongesteld ben kan ik het ongeveer uitrekenen. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen !
Tempen doe ik dus nog niet… voelde me vanmorgen heel raar, last van steken in mijn zij, niet pijnlijk of zo … dus ja, lichaam doet inderdaad rare dingen met je !
Dus van dat tempen, ik wil 't best weer doen, maar het mag geen obsessie worden en dat is het ooit weleens geweest.
Wanneer moet je ongie worden Kim ?
Affie, jammer te horen dat het helaas niet gelukt is verder !
als ik het lijstje nakijk dan zou ik over een weekje ongie moeten worden, spannende lange week dus
en wbt die obsessie, ja dat kan ik me wel voorstellen, dat was hier ook zo nog voor dat we met lucas aan de ivf waren begonnen, de sex was niet meer om de sex maar alleen maar om zwanger te worden, en ja dan is het idd niet leuk meer…
ben er nu ook wel weer veel mee bezig, en ik heb gewoon in mijn achterhoofd dat het gewoon niet wil spontaan en dat als ik toch zwanger blijk dat ik dan de gelukkigste vrouw op aarde ben en heel kok zal het weten hahahahahahhaa
hahahahahaha…
Heb wel ooit eens gedacht zwanger te zijn, alle symptonen had ik. Maar nee hoor, mijn lichaam hield me vreselijk voor gek. En ik was juist toen te bezig met zwanger worden.
Dus ja, ik heb wel iets geleerd, gewoon laten gaan, gewoon genieten. Maar soms is 't gemakkelijker gezegd dan gedaan, mannen zijn er niet zo mee bezig dan vrouwen (wat mannen wel niet hoeven te meemaken en als ze ooit eens een pijntje hebben zitten ze er al zielig bij ).
:-*
wat zijn wij vrouwen erg he hahahahahaa. maar net wat je zegt die mannen slaat op alles hahahahaha
nou hier is volgens mij vandaag de manstuatie aangebroken
moest nog zo’n 4 dagen voor de nod…
moet ik nu beginnen met een nieuw lijstje???