nou dat lijkt me sterk. Op dag hoeveel van je cyclus zit je nu dan? En temp je wel altijd op hetzelfde tijdstip en anaal? (dat is het betrouwbaarst)
zit nu op dag 22 van de cyclus, temp altijd op dezelfde tijd en anaal
en op dag 17 was hij zo laag :think: verder ben ik nog niet boven de 36.8 uitgekomen
misschien is je piek dan wel 36.8 !? Zat je in de 1e week echt beduidend lager? Mijn ervaring is dat de temp. bij de eisprong even piekt, dan weer even inzakt 1 dag en dan weer stijgt…
Herken je daar iets in?
ik zal het volgende maand eens opschrijven :shifty: dan kan ik het precies na gaan, nu is het de ene dag 36.7 en de andere dag 36.8, dus nog weinig veranderingen, ja op die ene dag na dan
zag dat er een lijstje was waar je het nbij kan houden dat ga ik maar weer eens terug zoeken
ja, dat is iets van fertilityfriend.com. Het is een Engelse site, ik kon er niet veel wijs uit worden. Ik heb nu een digitale versie die kun je uitprinten en evt. op je nachtkastje leggen zodat je je temp elke dag daarop kunt aangeven en zo een lijntje kunt trekken en makkelijk kunt zien waar je piek zit. Als je wilt kan ik em je wel mailen, moet je me je mailadres maar ff PB’en !
ik zit nu net op die site te kijken van fertiefriendidd beetje onduidelijk, maar kan nu precies zien welke temp ik heb
nou toevallig :think: :think: :think: mijn temp was nu 37.1 dus 0.4 graden hoger, zal ik dan nu de eisprong hebben gehad,
zo ja dan ben ik blij want dan heb ik op het juiste moment geklusd :dance: (zondag nacht)
nou dat zou mooi zijn zeg :mrgreen: Wel een late eisprong dan, hoe hoog was je temp 3 dagen geleden (misschien was dit nl al wel een innesteling, dan gaat je temp ook altijd nog weer wat extra omhoog)
toen was hij 36.7
jeetje het is allemaal wel moelijk hoor!!!
ik snap dr geen snars van hahahahaa
Maar spirella maakt het onnodig ingewikkeld :lol: … iedereen zijn eigen cyclus en temperatuur, is niet te vergelijken hoor!! en een late eisprong kimmetje… JOIN THE CLUB, mijn laatste was op dag 27 (!) alles kan hoor!
Als je temp de komende dagen hoog blijft is het zeker je eisprong geweest op maandag… spannend als je zondag geklust hebt! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi affie, hihihi das duidelijke taal :mrgreen:
mijn temp was nu weer het zelfde als gisteren 37.1 dus misschien toch de eisprong?!?!
hoe gaat het met jullie in de cyclus???
Nou grote kans dattie morgen ook nog hoog is en dan “mag” je van een eisprong spreken, hij moet nl minstens drie dagen hoog zijn voordat je het kunt bevestigen
! (jaja kimmetje, weer een regeltje LOL)
Mijn afgelopen cyclus was wat in de war en duurde wel 41 dagen!, maar das niet zo gek na een mk… ik zit nu op dag 9 en mijn temp schommelt nogal, meer dan voorheen dus daar baal ik een beetje van. Gelukkig pas vanaf dag 20 kans op een eisprong (in ieder geval, dat is mijn vroegste dag :lol: ) dus ik heb nog even om te herstellen hihi…
Hoi meiden,
Denk dat ik volgende maand ook maar weer eens ga tempen. Maar ik weet niet meer waar je die kaarten kunt uitprinten om de temp. bij te houden … Die grafiekjes.
Kan iemand mij een link geven of zoiets?
Liefs,
Noortje
fertilityfriend kan je het bijhouden, en ik heb zelf ook een tabelletje gemaakt in excel… moet je maar even kijken
@Affie wrote:
Maar spirella maakt het onnodig ingewikkeld :lol: … iedereen zijn eigen cyclus en temperatuur, is niet te vergelijken hoor!!
:mrgreen: :roll: sorry, hahaha, dat is ook zo dat het bij iedereen anders is. Maar dag 21 klonk me zo laat in de oren. Maar jij Affie hebt em dus ook altijd zo laat!? Ik zeg maar even niets meer :silenced:
Ik heb wel een pdf-bestandje wat je kunt uitprinten en waarop je heel makkelijk dagelijks je temp op kunt aangeven en je dus heel handig zo’n grafiekje als op fertilityfriend kunt maken. Liefhebbers moeten me maar ff PB’en, dan kan ik em als je wilt naar je doormailen.
Mocht het bij ons deze maand niet toevallig al raak zijn, dan wil ik volgende maand ook weer gaan tempen, gewoon om ff te kijken of de cyclus en eisprong weer een beetje hetzelfde is als voor de MA.
het is wel wennen hoor, om alles zo accuraat bij te houden :shifty: maar ik hoop zo dat het werkt, want nu weet je wel precies of je het wel of niet goed hebt gedaan, en is het natuurlijk altijd een grotere kans dat het niet lukt
maar ik hoop zo dat ik nu goed geklusd heb en dat ik aan het einde van dit verhaal toch een beebje van de natuur in onze armen mag houden.
ok wie kan me ff helpen, wat zecht dit lijstje nou???
De stippellijn op zondag wil zeggen dat FF denkt dat je dan je eisprong hebt gehad.
Ziet er overigens goed uit hoor! Dat wordt weer duimen draaien :thumbup: :thumbup: (maar ondertussen nog wel blijven doortempen hoor)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ik ben benieuwd kan nu niks meer doen dan wachten hahahahaha
hoe gaat het met jou??? en de zwangerschap??
Hoi dames,
Kom zo af en toe ook ff meekletsen als het mag.
Ben niet echt bezig nog met tempen, maar had 't vanmorgen wel ff gedaan. Vond het nogal hoog :think:
37,1 !
Dus daarna had hele tijd gevoel ongesteld te moeten worden, alsof ik moet vloeien, maar nee niks. Ff plassen en zag van die slijmachtig, begreep ergens anders dat het dan kan betekenen dat je eisprong er is of kan komen :eh:
Dus vandaag maar geklutst, moet wel zeggen, ben 17 februari gestopt met de pil, was mijn laatste. Ik was al een klein beetje ongesteld. Dus daarna nog een paar dagen geweest. Nu nog niet ongesteld, wel getest.
Maar lees veel van temperatuurs hier, vond gewoon dat die van mij dan wel aan de hoge kant was… Dus als het dan hoog is en je verliest van die slijm, moet je van bil gaan :think:
Hoor 't graag… is weer ff geleden allemaal