Tempen Deel 2 Met lijstje

@wieniex wrote:

kan iemand me hier vertellen hoe het zit met tempen? bij eisprong gaat ie omhoog? en blijft dan hoog tot ongi, of zakt ie eerder of blijft ie hoog dan ben je zwanger?

thanks!

Bij eisprong omhoog en blijft hoog als je zwanger bent. Als je ongi wordt (vaak pas op de dag zelf) zakt ie weer. Je hebt dus bij tempen er niets aan om te kijken of je zwanger bent, want hij zakt dus tegelijkertijd met de komst van de rode :twisted: :twisted: . Maar wel handig dus om te kijken wanneer je flink moet gaan klussen.

Kimmetje, 0,1 graad omhoog duidt volgens mij niet op de eisprong hoor, hij moet wel echt met 0,4 of 0,5 omhoog gaan.

Dol Gelukkig… je zult wel Dolgelukkig zijn!!! Gefeliciteerd hoor!!

oohh sorry ik dacht dat het ook bij hub lag, maar dat was weer een ander berichtje :oops: , maar toch zo zie je maar weer niks is onmogelijk, :wink:

ja en over de temp ik had ook gelezen dat ie mt 0.3/0.5 graden omhoog gaat dus was er ook al niet vanuit gegaan hihihi

@ikke wrote:

feliiiiiii :dance:

dames, ik ga jullie ook verlaten…

Jammergenoeg niet met dezelfde reden als Dolgelukkig.

Wij hebben wat slecht nieuws gekregen over de resultaten van hubbies zwemmers. We moeten binnenkort met IUI beginnen, want beweeglijkheid was maar 6% :frowning:

Ik wil jullie wel verder helpen ivm vragen omtrent het tempen. Maar het lijkt mij een beetje nutteloos dat ik hier verder blijf typen als ik er toch zelf niet meer mee bezig ben.

Ik hoop voor allemaal het beste :-*

Hoi Tallie, jammer maar heeeeel begrijpelijk.

Sterkte meis, zal voor je duimen! :hug:

Anneke gefeliciteerd! :-*

Geniet van je zwangerschap! Wat een wonder :dance:

nog even een vraagje van deze kant

als ik een paar dagen niet getemd heb en als de temp nu bijv hoger is dan een dag of 2 geleden, kan het dan zijn dat ik een eisprong heb gehad??? niet dat de temp gestegen is of zo, maar ik heb nu 2 dagen niet getemp en was ff nieuwschierig omdat ik vandaag zo’m buikpijn had en dacht aan een eisprong!!!

Kan heel goed zo zijn hoor! Dáárom is het beter om elke dag te tempen dan kun je het “volgen!”

Vandaag de laagste temp ooit van mij 36.2 !!! En dus ook ongi… eindelijk :roll: op naar de volgende ronde!

uhmmet tempen he… dat moet je toch elke dag op het zelfde tijdstip doen of niet…

en jullieschrijven gewoon elke dag de temp op?? of moet dat in een speciale tabel…

ik doe nu ovutesten maar maybe wil ik vanaf volgende maand gaan tempen omdat ovutesten erg duur zijn…

@Missygirl1983 wrote:

uhmmet tempen he… dat moet je toch elke dag op het zelfde tijdstip doen of niet…

en jullieschrijven gewoon elke dag de temp op?? of moet dat in een speciale tabel…

ik doe nu ovutesten maar maybe wil ik vanaf volgende maand gaan tempen omdat ovutesten erg duur zijn…

Je kunt het inderdaad gewoon opschrijven, in een exceltabelletje zetten of op deze website: http://www.fertilityfriend.com

uuhh ff een vraagje (heb even een stukje gekopieerd van mezelf :wink: :wink:

ik heb ook nog even een vraagje, als je tempt gaat de temp toch omhoog bij de eisprong???? en wat als hij omlaag gaat dan???? zit de hele week al op 36.7/36.8 en hij was nu 36.2

groetjes kim

@kimmetje23 wrote:

uuhh ff een vraagje (heb even een stukje gekopieerd van mezelf :wink: :wink:

ik heb ook nog even een vraagje, als je tempt gaat de temp toch omhoog bij de eisprong???? en wat als hij omlaag gaat dan???? zit de hele week al op 36.7/36.8 en hij was nu 36.2

groetjes kim

normaal gezien krijg je dan 1 dag later je eisprong, allee dat is mij toch verteld.

hoop dat je goed geklust hebt kimmetje :mrgreen:

hier nog altijd alles goed, ben wel misselijk en vooral s'avonds, mijn waarde's waren goed gestegen en hoop met heel mijn hart dat jullie snel mogen volgen. ik :thumbup: :thumbup: voor jullie

ga straks nog even het lijstje aanpassen.

ik hoop het , ik heb gisterochtend geklusd, en gisteravond was mijn temp zo laag, ik hoop echt dat ik het goed heb aan gepakt, misschien vandaag nog een keer klussen??!!??!!??

fijn dat bij jou alles goed is wel jammer van je misselijk heid (al wou ik dat ik daar last van had hihgihi)

kimmetje, ik hoop het ook voor jou dat jullie goed geklust hebben :pray: , en ja waarom vandaag niet klussen??? je kan het altijd proberen :thumbup:

meiden ik hoop dat jullie allemaal snel missellijk kunnen worden van een zwangerschap :pray:

Idd Kimmetje gewoon nog een keer klussen kan volgens mij geen kwaad. Het schijnt niet te hoeven omdat zaad wel ruim 48 uur blijft leven. Maar baat het niet, dan schaadt het niet volgens mij. Laat je ff weten hoe hoog je temp morgen is ?

@Affie wrote:

Vandaag de laagste temp ooit van mij 36.2 !!! En dus ook ongi… eindelijk :roll: op naar de volgende ronde!

Jeetje Affie, wat een lange cyclus. Irritant he dat het dan zo lang duurt voordat de ongi weer goed op gang komt. Hadden jullie het de afgelopen maand alweer geprobeerd of gaan jullie er komende maand weer vol voor?

mmmm manlief had vandaag geen zin :think: :cry: nou ja morgen vroeg nog maar een keer hahahahahaha, het moet natuurlijk ook geen “moeten” worden het moet wel leuk blijven voor ons allebij :wink:

Hahaha, herkenbaar. Mijn vriend had soms gewoon het idee verkr*cht te worden door mij. Niet echt opwindend voor de man als je hem alleen maar wilt om zijn zaad :mrgreen: :oops: :mrgreen:

hahahaha ja dat klopt ja, maar als het dan toch lukt om hem in bed te krijgen, dan kan ie doen wat ie wil, maar waar het uitijndelijk omgaat komt dan niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nou had nu weer een normale temp 36.7

Hoest met je temp. gegaan afgelopen weekend Kimmetje?

nu ligt het weer rond de 36.7/ 36.8

kan het dan ook zo zijn dat als ik een eisprong heb mijn temp met 0.5 graden daalt??? ebn de rest van de cyclus 36.7/36.8???