Hier heeft het tempen toch weinig nut denk ik…ik heb nu voor de derde keer in drie mnd tijd een bmm ontsteking…heb 2x antibiotica gehad, maar nu mag ik dan wel naar de gyn op 9 maart. Ben benieuwd, want dit begint nu echt irri te worden. M’n temp is er behoorlijk door aan het schommelen ,zo tussen 36,4 en 36,7. Dus ik heb echt geen idee wanneer ik m’n ei heb. Fertility Friend is ook al de kluts kwijt :mrgreen:
Dank je wel, jullie zijn echte lieverds!! (hi, hi, Affie, hier dus nog zo’n emo-kipje )
Fijn dat je zo lekker in je vel zit. Is goed voor je, houen zo!! :thumbup:
En met dat ei van jou komt het vast wel goed.
Wat vervelend, Kippie, een bmm ontsteking. Doet wel pijn zeker? Komt dat gewoon door een bacterie, net als ene blaasontsteking? Bij een ontsteking gaat je temp volgens mij altijd wat omhoog, dus dan kun je er nu idd even niet van op aan. Meid, gewoon blijven klussen. Iemand zei hier ene keer ‘van tempen wordt je niet zwanger, van klussen wel’. En zó is het! :lol: :lol: :lol:
Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Nog een beetje verdrietig, maar wel weer blik op de toekomst.
Vinden jullie het erg als ik hier blijf meetypen? Ik temp namelijk momenteel niet meer… En ik weet niet of ik het volgende cyclus nog zal doen, want dan start ik met Clomid en volgens mij zijn die medicijnen ook wel wat van invloed op je temp…
ik heb niet alles gelezen, sorry, ben echt niet in de stemming,
evelien is ziek, ben donderdag naar de dokter geweest en ze had vande morgen nog koorts dus supoke opgestoken, van de middag geen koorts meer, maar ze slaapt nu wel al van van de middag, is 2x opgeweest maar begon onmiddellijk terug door haar oogjes te vrijven, dus terug in bed met haar, ik hou mijn hart al vast voor van de nacht, hoop dat ze die toch ook doorslaapt , anders voor de eerste keer sinds dat ze 3 maanden is ben ik van de nacht wakker voor haar
Mijn temp is omhoog gegaan vandaag dus eindelijk mijn eisprong geweest, en we hebben gunstig geklust zal ik maar zeggen, dus het en afwachten is weer begonnen!
Tallie, van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor je, meid!! Heb je al uitgerekend wanneer je uitgerekend bent? :lol: Zal wel ergens eind oktober zijn?? Geniet ervan!
Ikke, tuurlijk blijf je meekletsen!!! Doe ik ook hoor, ben ook (even) gestopt met de tempen. Maar daarom wil ik nog wel weten hoe het met iedereen gaat…!
Fijn dat je kleine meisje weer beter is, Dol Gelukkig. Dat lijtk me echt naar, zo’n ziek kleintje.
Nou missie ongeduld, daar gaan we dan weer: aftellen maar :lol: :lol: :lol: (grapje hoor, maar zo noemde jij jezelf toch ene keer, Affie?)