Tempen Deel 2 Met lijstje

@Samantha24 wrote:

Nou, helaas: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Het heeft niet zo mogen zijn :cry: :cry: :cry:

Liefs, een verdrietige Sam

He balen Samantha :hug:

Hier heeft het tempen toch weinig nut denk ik…ik heb nu voor de derde keer in drie mnd tijd een bmm ontsteking…heb 2x antibiotica gehad, maar nu mag ik dan wel naar de gyn op 9 maart. Ben benieuwd, want dit begint nu echt irri te worden. M’n temp is er behoorlijk door aan het schommelen ,zo tussen 36,4 en 36,7. Dus ik heb echt geen idee wanneer ik m’n ei heb. Fertility Friend is ook al de kluts kwijt :mrgreen:

Verdorie Sam wat jammer!! :hug:

Hier was ik er zo van overtuigd door gevoel én door slijm dat mijn eisprong is geweest… gaat mijn temp niet omhoog! (ja 0,1 graad, niet dus :roll: )… Pfff… Ik heb hoop voor morgen maar anders kan ik echt niet van mijn gevoel op aan hoor! :thumbdown:

Lijkt trouwens of ik hierdoor niet vrolijk ben, maar zit op een of andere manier zó lekker in mijn vel de laatste tijd, bijna vreemd te noemen haha! :smiley:

Dank je wel, jullie zijn echte lieverds!! (hi, hi, Affie, hier dus nog zo’n emo-kipje :slight_smile: )

Fijn dat je zo lekker in je vel zit. Is goed voor je, houen zo!! :thumbup:

En met dat ei van jou komt het vast wel goed.

Wat vervelend, Kippie, een bmm ontsteking. Doet wel pijn zeker? Komt dat gewoon door een bacterie, net als ene blaasontsteking? Bij een ontsteking gaat je temp volgens mij altijd wat omhoog, dus dan kun je er nu idd even niet van op aan. Meid, gewoon blijven klussen. Iemand zei hier ene keer ‘van tempen wordt je niet zwanger, van klussen wel’. En zó is het! :lol: :lol: :lol:

Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Nog een beetje verdrietig, maar wel weer blik op de toekomst.

Liefs, Sam

Vinden jullie het erg als ik hier blijf meetypen? Ik temp namelijk momenteel niet meer… En ik weet niet of ik het volgende cyclus nog zal doen, want dan start ik met Clomid en volgens mij zijn die medicijnen ook wel wat van invloed op je temp…

hey dames, meld me hier ook

ik heb niet alles gelezen, sorry, ben echt niet in de stemming,

evelien is ziek, ben donderdag naar de dokter geweest en ze had vande morgen nog koorts dus supoke opgestoken, van de middag geen koorts meer, maar ze slaapt nu wel al van van de middag, is 2x opgeweest maar begon onmiddellijk terug door haar oogjes te vrijven, dus terug in bed met haar, ik hou mijn hart al vast voor van de nacht, hoop dat ze die toch ook doorslaapt , anders voor de eerste keer sinds dat ze 3 maanden is ben ik van de nacht wakker voor haar

En, hoe is de nacht verlopen?

Dol gelukkig: :hug: beterschap voor je meisje!! :hug:

Meiden ik heb goed nieuws!!

Ik ben zwanger! :mrgreen:

Ik hoop :pray: dat er snel meer volgen!!!

Hou vol!!! :-*

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

TALLIE WAT GEWELDIG MEIS! GEFELICITEERD! :**:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Mijn temp is omhoog gegaan vandaag dus eindelijk mijn eisprong geweest, en we hebben gunstig geklust zal ik maar zeggen, dus het :pray: en afwachten is weer begonnen!

tallie gefeliciteerd meid, dat is nu eens geweldig nieuws :dance:

evelien is terug de oude, ze heeft gewoon doorgeslapen, niet 1x wakker geweest, ga straks het lijstje nog eens aanpassen

Wat fijn dat Evelien weer beter is! :slight_smile:

Tallie, van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor je, meid!! Heb je al uitgerekend wanneer je uitgerekend bent? :lol: Zal wel ergens eind oktober zijn?? Geniet ervan!

Ikke, tuurlijk blijf je meekletsen!!! Doe ik ook hoor, ben ook (even) gestopt met de tempen. Maar daarom wil ik nog wel weten hoe het met iedereen gaat…!

Fijn dat je kleine meisje weer beter is, Dol Gelukkig. Dat lijtk me echt naar, zo’n ziek kleintje.

Nou missie ongeduld, daar gaan we dan weer: aftellen maar :lol: :lol: :lol: (grapje hoor, maar zo noemde jij jezelf toch ene keer, Affie?)

Liefs van Sam

Tallie, gefeliciteerd meid! Dat geeft de burger moed. :slight_smile:

Tallie, gefeliciteerd :dance:

Samantha, het valt mee qua pijn hoor.

Alleen klussen is nogal pijnlijk, dus dat lukt ook al niet al te best.

Maar goed, van tempen wordt je idd niet zwanger :mrgreen:

Het is waarschijnlijk een bacterie, maar de ha zei dat ze dat eigenlijk alleen maar zag na een bevalling :eh:

Nou…dat had ik toch wel gemerkt dacht ik :mrgreen:

Dus deze maand zal het ff niks worden…of ik moet wel heeeeeel erg veel mazzel hebben hoor!

Meiden dankjulliewel voor de felicitaties!!! :mrgreen:

Ik ben 1 November uitgerekend, maar het zal idd wel eind Oktober worden. Maar ip dus weer een Nov. mama.

Affie ik duim voor je!!!

En natuurlijk ook voor de anderen dames hier!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

tallie meid ik denk dat ik je nog iets verschuldicht ben, heb je nog niet gefeliciteerd denk ik :wall: , dus bij deze

gefeli met je zwangerschap meid, hoop dat alles goed mag gaan en je niet te ziek bent :thumbup:

@Dol Gelukkig wrote:

tallie gefeliciteerd meid, dat is nu eens geweldig nieuws :dance:

evelien is terug de oude, ze heeft gewoon doorgeslapen, niet 1x wakker geweest, ga straks het lijstje nog eens aanpassen

hahaha :mrgreen: Dit was dus je eerste felicitatie! Maar een tweede felicitatie is ook goed hoor!! :mrgreen:

Dankjewel!!

Volgens mij heb ik jou nog niet gefeliciteerd, Chantal :think:

En eigenlijk wist ik al dat je zwanger was euhhhh ik dacht nog zo dat ik een berichtje voor je had gelaten hier?? :eh:

Nu ja, bij deze: gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Tallie ik schrijf niet meer in dit topic maar zie aan je banner dat je zwanger bent. Wat fantastisch. Heel erg gefeliciteerd!

liefs

Jannigje

Weinig nieuws hier in dit topic :think:

Ja inderdaad… ben aan het afwachten… :roll:

Houden jullie allemaal eigenlijk je temp bij op Fertilityfriend, en zo ja hebben jullie dan de gratis versie of betalen jullie ervoor?