Tempen Deel 2 Met lijstje

Helaas Kippie, het opstaan beinvloed je temperatuur…

@Dominique wrote:

Helaas Kippie, het opstaan beinvloed je temperatuur…

Oke, dan weet ik dat…dan ga ik m’n wekker maar verplaatsen, want m’n hubbie wordt niet eens wakker als je een kanon (bij wijze van natuurlijk) naast hem afsteekt, dus laat staan van de wekker :mrgreen:

Ik zat net ff te neuzen bij fertility friend, maar m’n engelse les is qua tijden nogal weggevaagd…wat was ook alweer 'sochtends, am of pm?

:oops:

's ochtends in AM en 's avonds is PM :smiley:

Succes met het zoeken van een nieuw plekje voor je wekker!

@Dominique wrote:

's ochtends in AM en 's avonds is PM :smiley:

Succes met het zoeken van een nieuw plekje voor je wekker!

Thanx, ik vergeet het noooooit meer :lol:

Ik denk dat de wekker maar op m’n nachtkastje komt te staan…dus ik zal morgenochtend zo ongeveer tegen het plafond zitten van schrik :mrgreen:

Hey Welkom hier Kippie !

Hier weinig nieuws. Ik zit te wachten op mijn ongi. Ik heb al een paar dagen spotting, dus zal het wel niet zo lang meer duren…

(Temp wel nog hoog )

Klote. Ben gisterenavond ongesteld geworden. :frowning:

Hoi Ikke, bedankt!

Zal voor je duimen dat de :evil: :evil: wegblijven!

Balen dat je toch onig bent Linde :hug:

Balen Linde :-* …

Ja Kippie, eerst nog even blijven liggen als je tempt ) en niet per ongeluk in slaap vallen als je bezigf bent met tempen :shock: hahah

Ik dacht dat mijn temp weer op zn ouwe niveau was, maar vandaag weer hoger, dus het is nog een beetje in de war. Geeft nix, deze cyclus is even voor spek en bonen… ik heb geen haast

Knuff voor jou Linde :hug:

Wat jammer, Linde. Dan voel je je echt heel sh*t. Sterkte, hoor.

Affie, temp kan vaker schommelen, hoor. Suces, meis.

Ikke, een paar dagen terug schreef je ‘deze maand wordt het toch niks’. Waarom? Moet je even wachten op gesprek bij je gyn? Of durf je er gewoon niet op te hopen? Is dit eerste gesprek met je gyn, of heb je al eerder kennisgemaakt? Succes donderdag, hopelijk krijg je clomid-snoepjes… :wink:

Hier gekke schommelingen deze cyclus. Ben daarom ook even gestopt met tempen, word er soms ene beetje kregel van. Ik ken m’n cyclus nu redelijk goed, dus tijd om even te relaxen.

Succes allemaal!

Doei doei,

Liefs Sam

Hey Sam,

Vervelend is dat als je temp zo schommelt hé. Ik heb het ook vaak, maar waarschijnlijk omdat ik niet altijd evenveel uren slaap haal…

Ik schreef een paar dagen terug dat het niks wordt, omdat ik er gewoon geen vertrouwen meer in heb dat het zwanger worden ooit spontaan zal lukken. Beetje negatieve gedachte, maar dat komt omdat we nu al zoooo lang proberen zonder succes…

Ik ben al eerder bij de gyn geweest. Ze stelde me toen clomid in combinatie met iui voor. Ik heb haar toen gevraagd of we enkel de clomid mochten proberen. ( Gewoon omdat iui nog een stap te ver was naar mijn gevoel. ) Ze was ermee akkoord. Maar eigelijk heb ik nooit de knoop durven doorhakken om er toch mee te beginnen. Het geloof dat het spontaan zou lukken had ik nog een klein beetje. Nu is dat volledig weg. We hebben alles geprobeerd: tempen, ovulatietesten, …

Nu is het tijd voor de volgende stap.

Ik hoop dus dat de gyn mij donderdag die clomid snoepjes kan voorschrijven. :pray:

En dat ik er niet teveel last van ga ondervinden, want daar ben ik best wel nog wat bang voor…

@Affie wrote:

Ja Kippie, eerst nog even blijven liggen als je tempt ) en niet per ongeluk in slaap vallen als je bezigf bent met tempen :shock: hahah

Getver, lijkt me niet zo fijn wakker worden :mrgreen:

Hoi Sam, lastig hoor als je temperatuur zo schommelt…maar wel handig dat je je cyclus al goed kent!

Ikke, zal voor je duimen donderdag bij de gyn!! :thumbup: :thumbup:

@Samantha24 wrote:

Hier gekke schommelingen deze cyclus. Ben daarom ook even gestopt met tempen, word er soms ene beetje kregel van. Ik ken m’n cyclus nu redelijk goed, dus tijd om even te relaxen.

Het eerste wat ik dacht na dit gelezen te hebben: en juist dán lukt het!
Dat hoor je zo vaak, juist op het moment dat een stel gaat "relaxen", de cyclus kent, en alles op zn beloop laat, dán worden er kindjes gemaakt haha! Succes meid!

Ikke
Een spannende tijd voor jullie! Ik kan me voorstellen dat je er misschien een beetje tegenop ziet, maar wie weet pakt net dat beetje extra hulp voor jullie goed uit! Ik :pray: voor je!

@Kippie wrote:
@Affie wrote:

Getver, lijkt me niet zo fijn wakker worden :mrgreen:

HAHAHA :lol: Ik heb het écht een keer gelezen hier op het forum, dat het iemand overkomen was.... en het voelde niet prettig! :lol:

Ik ben vanmorgen ongi geworden. Dat had ik wel verwacht.

Ik vrees een beetje dat ik nog een cyclus zal moeten wachten om met Clomid te kunnen starten… Donderdag is namelijk al dag 5 van mijn cyclus en als ik me niet vergis had de gyn vroeger al eens gezegd dat je de pilletjes op dag 3 moet beginnen.

Konden die :evil: nu geen dagje of 2 later op bezoek komen :roll:

@ikke wrote:

Ik ben vanmorgen ongi geworden.

Wij hebben aardig hetzelfde schema lijkt het wel.

Ik ben in ieder geval weer bekomen van de schrik. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ben ook blij dat ik vorige maand met tempen ben begonnen.

Het geeft toch wel inzicht.

Succes meid, ik hoop dat het bij jou ook snel raak zal zijn.

@Affie wrote:

Ja Kippie, eerst nog even blijven liggen als je tempt.

Dat vraag ik me dus af. Op de site van Fertility Friend kan ik daar niets over vinden. Zolang je het maar steeds op dezelfde plek tempt (anaal, vaginaal) en op hetzelfde tijdstip.

Ik temp al hurkend naast mijn bed. Iedere dag hetzelfde ritueel. Wekker gaat en het eerste wat ik doe is hurkend naast het bed zitten.

Volgens mij is dat ook prima.

Linde :thumbup: Ja is ook goed, als je dat inderdaad maar elke keer doet, en meteen als je wakker wordt!! Anders zal je op den duur zien dat het een zootje wordt…

Ikke, je had je ongi ook al verwacht geloof ik he :hug: En kan je niet bellen naar de gyn? Even uitleggen wat je eigen idee was, en of je dan niet 2 dagen eerder kan komen… vind het anders zo sneu voor je! :roll:

Nee, er zit niks anders op… Toen ik anderhalve week geleden telefoneerde naar de gyn voor een afspraak, was alles reeds volzet…

Nu maar hopen dat ik Clomid voorgeschreven krijg en dat ik op dag 5 mag beginnen ipv dag 3… :pray:

Balen Ikke!

Ik moet 4 dagen na jou naar de gyn, dan zit ik op dag 19 van de cyclus, dus ik hoop volgende ronde ermee te mogen beginnen!

Ik word alleen GEK van mijn ongi! Het is 30/1 begonnen met verdund lichtbruin bij afvegen, toen 1 dag niets, toen 2 dagen licht, 2 dagen zwaar, 2 dagen licht en sinds 7/2 (woensdag) af en toe wat lichtbruin/bruinroze verlies.

Dus als je het uittelt 14 dagen!! Normaal heb ik 5 dagen! En dat was sinds de laatste miskraam al langzaamaan uitgelopen naar een dag of 8, maar 14! :shock:

Ik ben ook elke dag erg moe, gauw hoofdpijn en elke avond misselijk. Wat is dit??? Zou dit toch allemaal van de metformine kunnen komen??

Iemand enig idee? Hopelijk mag ik van de gyn met de metformine stoppen en met de clomid beginnen!

X Do

Hey Dominique,

vervelend dat je ongi zo lang duurt. Ik heb geen idee of het door het medicijn kan komen… Maar zoals ik al eerder heb gezegd: ik zou jouw arts toch vragen om ermee te stoppen als je zoveel last hebt sinds het innemen ervan !

Is het niet mogelijk dat je door je cystes ook last hebt? Of kan dat niet?

( Ik las namelijk in je onderschrift dat je heel wat cystes hebt… )