teleurstelling :( foto p5.. happy! foto p7!

Ik vind dat een erg leuk kapsel :thumbup: , ook mooi met je haarkleur nu.

Als je straks of morgen je haar gaat wassen kam het dan niet zo plat, maar kneed de lagen in je haar. Zodat het van boven wat meer volume in komt.Misschien is het dan al een heel ander gezicht.

Een klein beetje wax helpt het pluizen voorkomen (babyolie ook en dat ruikt ook nog lekker :wink: )

Oh en de prijs is dat inclusief verven, zo ja dan valt het nog wel mee zo niet morgen terug gaan!!!

:-*

Ik ben ook niet kapot van je haar, maar ja, dat vind je zelf ook. Het kapsel op het laatste plaatje vind ik heel leuk. Dat zal je een stuk vlotter en jonger laten ogen… Make-upje er bij op en mama is tha bomb!

Ik ben niet zo enthousiast over je kapsel nu. Op zich de lengte prima,maar bovenop die middenscheiding maakt het naar mijn mening niet leuker. Het valt zo plat allemaal.

Is het een tip om de scheiding te verplaatsen naar de zijkant?

En de lengte op die andere foto lijkt me ook leuk staan bij je hoor.

Als ik veel afgevallen ben ga ik dat misschien ook wel doen.

Dat kapsel op het plaatje ziet er erg leuk uit

En wat een bedrag 73,80,jeetje en dan ben je nog niet tevreden gesteld,echt aso van die zaak sorry :oops: :oops:

:slight_smile:

ik sluit me aan bij de dames hierboven… die middenscheiding zou ik er uit halen en idd de bovenkant is te plat vergeleken met de onderkant…

dat kapsel van de foto vind ik erg leuk :smiley:

de kleur vind ik super :clap:

morgen komt tobias tante mij knippen :dance: :dance:

Hatsiflats! Nieuwe kans! Ik ben benieuwd! (ikke vrijdag!)

Klavertje…

je hebt prachtig haar… maar een misvatting van kappers is vaak dat je met dit soort haar ook altijd lang haar wilt.

Ik vind het op die foto wat stijfjes eruit zien (je kijkt natuurlijk ook niet echt blij… hihi).

Dat plaatje wat je erbij zet is wel een echt kort kapsel hoor. Die plukken zijn volgens mij niet langer dan een cm. of 8.

Denk wel dat het je heel leuk zal staan.

Succes morgen!!!

en nogmaals… wat een prachtig haar!!! ennuh… kleur vind ik mooi!

@preggie wrote:

K

Ik vind het op die foto wat stijfjes eruit zien (je kijkt natuurlijk ook niet echt blij… hihi).

ik kon ook echt niet blij kijken :mrgreen:

Hopelijk knipt die het mooi hoe jij het wil trijntje :-*

Dat vind ik echt een leuk kapsel Trijntje (ik bedoel die je tante het over had).

He, het is toch moeilijk om te lachen op een foto en al helemaal als je niet tevreden bent over je kapsel? :-* :hug:

Balen he, als je veel geld hebt uitgegeven en het zit niet zoals jij wil.

Ik vind het trouwens wel een supermooie kleur!!

En ik denk dat ik je plaatje ga stelen :wink: Wat een keileuk kapsel.

Ik heb zelf ook krullen maar juist heel dun haar, wordt ook snel stro :mrgreen:

Ik ben heel erg benieuwd hoe je je haar morgen zit, wel snel een foto he?

Hoe laat komt ze knippen?

wat een geld zeg!!

ik zou terug gaan eerlijk gezegd…

maar je tante gaat je morgen verder helpen, dat is lief zeg!

ben heel benieuwd hoe het wordt, want volgens mij met jouw krullen (supermooie krullen heb je!) wordt je nieuwe kapsel helemaal hip morgen! :thumbup:

Mijn duimpjes draaien voor je dat je een kapsel helemaal naar je smaak en tevredenheid krijgt meis :-* . Kom hem dan binnenkort wel even live bewonderen als er geen pokkekindjes meer zijn :wink: .

Dat plaatje ziet er geweldig uit…en ik zou eigenlijk terug gaan…maar aan de andere kant…ik zou ook geen vertrouwen meer hebben in die club…

De kleur is prachtig maar het model van het plaatje is mooier dan je model nu. Die tante haar gang laten gaan (ze weet inmiddels wat jouw bedoeling is) en het komt goed! Dat voel ik gewoon!

Succes meis :hug: (hoe laat komt ze?? ben erg benieuwd wat zij er van maakt :dance: )

11 uur!

Je hebt mooi haar hoor!

Maar ik zou de scheiding ook hoger doen (dus niet in het midden)

En je krullen lekker losschudden!

En wat meer in lagen vooral achter!!

Succes vandaag :thumbup:

het is net geknipt… en ik ben er nu happy mee :dance: :dance: