teleurstelling :( foto p5.. happy! foto p7!

o wat spannend! Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Leuk! Heel spannen, ben heel benieuwd wat eruit komt.

FOTO, FOTO, FOTO :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Intussen ben je geweest toch ?? :oops: :mrgreen:

wat is het geworden ??? En is het leuk ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben ook benieuwd.

Wat is het geworden??

Wat een teleurstelling was het vanmiddag… Mn haar is wel geknipt en geverfd… maar lang niet zoals ik het wou…



ik dacht dat dit een professionele kapper was…


Haartype, gelaatseigenschappen, gelaatsteint, gezichtsvorm en beenderstructuur worden meegenomen in de keuze van coupe en kleur en is een belangrijk onderdeel van onze totale verschijning, daarom vragen we naar je levenstijl en look die je wilt verkrijgen.

We behandelen je haar als organisch materiaal, brengen coupe en kleur in balans en bewerken onze technieken aan de hand van jou individuele kenmerken en persoonlijkheid. Hiermee creeëren we een op maat gemaakt resultaat, dat precies bij jou past.
We evolueren je look om eigenschappen die jou uniek maken te onthullen.


ik dacht dus dat zij mij wel konden vertellen wat bij mijn haar en soort haar paste... maar nee .. die vrouw wist niks..

ik was echt in voor alles ... maar ze kon me niks vertellen omdat ik geen plaatjes mee had... ik dacht dat zei wel kon bedenken wat bij mij past... maar nee ze wist het niet.. ik zei: nou kan ik dan kort haar? ja wat is kort? ja kort kort... ja uhm dat weet ik niet.. ja nou uhm ja ik zou eerst maar gewoon laagjes doen... en dan schouderlengte...

met andere woorden.. ze kon gewoon niks bedenken... heb het nu wel in laagjes geknipt... ze zei dan kunnen we dan altijd nog kijken of we het korter doen... oke zo gezegd zo gedaan... maar gaande weg kreeg ik er steeds minder vertrouwen in...

nou ik heb het maar niet korter gedaan.. ga wel naar een andere kapper toe om te vragen of ik kort haar kan... want ik had geen vertrouwen meer in haar...

kortom... ik ga daar nooit weer heen... en ben erg teleurgesteld...

Mijn coupe is nu op zich wel mooi hoor...maar het is niet wat ik wilde...

Wat raar…ik had er wel wat van gezged, dat je in ieder geval behoorlijk teleurgesteld bent. Stuur er anders een mail naartoe.



Heb je een foto?

O meis wat een domper.een kapper hoort je toch te kunnen informeren en te kunnen overleggen wat bij jou past en wat niet.

Het is ook zo zonde van je geld,als je nu weer naar een andere kapper gata omdat deze kapper je niet goed geholpen heb,echt een slechte kapperszaak als je het mij vraagt

Heb je een foto van het resultaat ??





:hug: :-*

Dan kun je het beste binnen 2 dagen terug gaan, dan doen ze (vaak) gratis een herstelkapsel. Ik was ook te laat, vandaar dat ik het weet.



En zeker een andere kapster vragen, die het wel weet.



Maar ben wel benieuwd naar een foto eerlijk gezegd.

Precies waar ik dus ook altijd zo bang voor ben! Ik snap je helemaal…



Of kappers luisteren niet naar je en doen iets wat ze zelf hartstikke geweldig vinden maar wat je zelf nooit meer voor elkaar krijgt. Of je krijgt dit. Je kunt nog beter naar de tandarts gaan, dan weet je precies wat er gebeurd :shifty:



Wel terug gaan hoor en laten merken dat je niet tervreden bent. ze hebben niet voldaan aan de afspraak:



Quote:

Haartype, gelaatseigenschappen, gelaatsteint, gezichtsvorm en beenderstructuur worden meegenomen in de keuze van coupe en kleur en is een belangrijk onderdeel van onze totale verschijning, daarom vragen we naar je levenstijl en look die je wilt verkrijgen.



We behandelen je haar als organisch materiaal, brengen coupe en kleur in balans en bewerken onze technieken aan de hand van jou individuele kenmerken en persoonlijkheid. Hiermee creeëren we een op maat gemaakt resultaat, dat precies bij jou past.

We evolueren je look om eigenschappen die jou uniek maken te onthullen.






Dit hebben ze dus absoluut niet gedaan! :snooty: Reclameren meis :hug:

het staat verder niet raar ofzo hoor… maar ik ben gewoon zo teleurgesteld dat ze me niet goed hebben kunnen helpen…





fotos komen nog!

jammer zeg… ze moeten er niet mee adverteren dan, als ze het niet kunnen bedenken



ik heb er eigenlijk nooit last van, maar ik kan me voorstellen dat het met krullen wat lastiger is…

maar misschien komt het omdat ik altijd pas na veeeeeeeeeel te lang gewacht te hebben pas ga, dan is alles beter :mrgreen:

en ik ga ook altijd zitten: doe maar wat.

Meis, weet misschien een kapper voor je in Drachten waar ze je wel willen helpen (kun je ook nog zonder afspraak naar toe). Zij willen je met vanalles adviseren. Met kleuren moet je een afspraak maken maar voor de rest niet.



Mail me anders even. Kan je dan ook eventueel het nummer van hun geven :wink: .

ik weet een goeie kapper in sneek als je wilt weten pb me maar even…



maar raar hoor want ik had hun site ook even bekeken en dacht ook wat goed… misschien doe ik daar ook een keer omdat ik op t moment ook niet goed weet wat ik met mijn haar wil… maar die rit kan ik me dus besparen

hier dan het resultaat tot nu toe… niet verkeerd… maar nog niet naar tevredenheid… heb nu mijn mans tante om raad gevraagd… die is ook kapster… naar tisento hoef ik iig niet terug! daar wil ik niet meer dat ze me knippen…







Het ziet er leuk uit hoor, mooi kleurtje maar het is jammer dat het niet geworden is wat je ervan verwacht had…bovenop zou wat meer ophoog moeten en geknipt zodat de boven kant wat voller oogt… is mijn mening :? :oops: :mrgreen: …jammer hoor…een goede kapster vinden is zo moeilijk.

Ik vind het wel leuk geworden…ik heb de verdere dicussie/ het hele verhaal een beetje gemist dus misschien heb ik wel geen recht van spreken :frowning:

Staat je goed,

En erg mooie kleur.



Alleen wat renellen al zeg,onder staat het te wijd in vergelijk met de bovenkant,Mischien inderdaad jemans tante is om advies vragen :-* :-*

Persoonlijk vind ik het niet zo geslaagd.



Het heeft niet de goede lengte en inderdaad is het bovenop te plat.



Ik zou het dus nog korte laten knippen eerlijk gezegd, goed laten uitdunnen boven en het wat omhoog laten stylen…

@Madre wrote:

Persoonlijk vind ik het niet zo geslaagd.



Het heeft niet de goede lengte en inderdaad is het bovenop te plat.



Ik zou het dus nog korte laten knippen eerlijk gezegd, goed laten uitdunnen boven en het wat omhoog laten stylen…




Sorry ik ben het met Madre eens, het is te plat van boven.

Ik denk dat jij (net als ik trouwens hoor) met je kapsel meer de breedte in moet.En ik kan ook niet veel lagen ontdekken, ze had het toch in laagjes geknipt?

De kleur vindt ik wel weer fantastisch, ik ben gek op roodtinten, helaas houdt mijn haar dat niet en na 3 keer wassen ziet het er dan ook niet meer uit.

Mag ik een onbeleefde vraag stellen?

wat heb je moeten betalen aan haar?

73,80 euro… :shock:





heb tobias tante gemaild over dit kapsel…



dit is meer wat ik wil… en aangezien zij precies weet wat voor haar ik heb (ze heeft me wel eens geknipt en ze heeft mn trouwkapsel gedaan) heb ik haar om advies gevraagd! dit was haar antwoord :



Hallo



Ik vind het heel knap van je dat je al zoveel bent afgevallen, ik geef je groot gelijk! daar hoort een ander kapsel bij.

Het kapsel wat je me stuurde vind ik heel geschikt, wanneer je voorzichtig wat veranderd aan een kapsel (wat mischien met jou is gebeurd) dan is het gevaar aanwezig dat het net niet goed is, bovendien heb je dan sneller de neiging om het terug te kammen in het "vertrouwde model’

Wanneer het nat is goed opduwen en kneden met wax, korte laagjes en aan de punten uitdunnen.

Dit is beter dan wanneer je het ‘gewoon’ uitdunt dan krijg je een ander effect, platter en je loopt het risico dat het dan nog kroezer wordt.

Gewoon plaatje meenemen!



Groet en succes!