foto!!!
Oké, super dat je nu wel tevreden bent!
Ben heel benieuwd…ik wacht de foto met smart af.
van dit:
naar dit:
naar nu dit:
:thumbup: :thumbup:
Klavertje nu is het mooi.
Die tweede foto,tjeeeeeeee zeg dat vond ik niet mooi. Erg stijf zeg.
Maar nu superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hey gaaf joh je nieuwe kapsel, het middelste is idd niet mooi nee, daar is je haar te zwaar voor en daardoor “hangt” het zo, dit staat je echt pittig :thumbup: de kleur staat je trouwens ook super !!
Je bent nu helemaal een ander wijffie (ziet je schoonvader dit toevallig ook niet?? :think: :think: )
Dan zou ik zo’n bril bij de fopwinkel voor em kopen met van die hele dikke glazen, gewoon voor de lol !!!
:lol: :lol:
Maarre maak nu eens een voor en na foto van jou helemaal, nu is het verschil helemaal toppie :thumbup: :thumbup:
Ja zo is het veel leuker :thumbup: En je kijkt zelf gelijk ook een stuk blijer :lol: :-*
LEUK JOH!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:thumbup: Dit is dus wèl mooiiiiiiiii :dance:
wat een mooie kleur :thumbup: dat hebben ze dan wel weer super gedaan :thumbup:
idd, t was een beetje stijfjes. jammer dat ze je niet hebben bergrepen :?
dit is wel heel leuk, maar van mij mag t nog wat wilder :shifty: :mrgreen: lekker even naar voren, lekker schudden, en achterover knallen, beetje bovenop touperen: je hebt werkelijk prachtige krullen :inlove:
hoe voel je je nu? een heel nieuw mens? is je liefje opnieuw verliefd? andere spijs doet eten he hij vreet je op zo :drool: :mrgreen:
ZOOO wat een verschil zeg! dat middelste paste gewoon niet bij je gezicht!
Dit is goed zeg, hoe het nu is!! :thumbup:
als ik morgen wakker wordt, mag ik dan ook zulke krullen van mezelf hebben?
[/spoiler]
dit staat je erg goed joh LEUK :mrgreen:
Mag ik een beetje van die krullen hebben die eraf geknipt zijn?! 8)
erg mooi hoor beter dan je tussenfase kapsel
@maria74 wrote:
wat een mooie kleur :thumbup: dat hebben ze dan wel weer super gedaan :thumbup:
idd, t was een beetje stijfjes. jammer dat ze je niet hebben bergrepen :?
dit is wel heel leuk, maar van mij mag t nog wat wilder :shifty: :mrgreen: lekker even naar voren, lekker schudden, en achterover knallen, beetje bovenop touperen: je hebt werkelijk prachtige krullen :inlove:
Ja, dat vind ik ook... Je hebt nu echt een toplengte, maar ik vind het nog steeds een beetje stijfjes gemodelleert. Dus inderdaad woel die vingers er eens effe flink door heen! Maar meid, deze lengte maakt je jaren jonger! :thumbup:
stukken beter dan de 1e 2 foto`s idd, staat je ook lekker vlot :thumbup: echt onwijs leuk, mooi kleurtje ook! :mrgreen:
Ik wil ook krullen !
Lekker vlot! :thumbup: