Guus ik zal je dat stukje van het forum ff opzoeken vanavond.
Ha en tattoo-zetter zijn het er beide over eens hij is niet ontstoken. Maar ik reageer op de inkt en dan wel de gekleurde inkt.
De tattoo man vertelde me dat ze sinds 1 jan 07 bepaalde inkt moeten gebruiken waar een soort schimmelstof uit gehaald is. Dat klinkt veel beter maar die schimmel werkte als een soort anti-biotica. Sinds toen hebben meer mensen last van dat de tattoo wat minder goed geneest.
Vooral buitenkant been is dan een plek waar veel spanning op blijft staan door het lopen en bewegen.
Moet hem nu met rust laten en alleen als ie gaat trekken met een beetje calendula of uierzalf in smeren. Uierzalf is minder vet als vaseline en lucht vandaar dus uierzalf.
Als er over 3 maanden als ie volledig genezen is plekjes zijn ontstaan kan ik gratis terug komen voor inkleuren dus vind ik persoonlijk erg netjes.
Hij doet geen pijn maar jeukt nu wel vreselijk maar ja jeuk is een teken van genezing.
x
Coor dat had ik dus dat ik reageerde op de inkt, en idd hier toen ook alleen calendula bij jeuk en trekkend gevoel. Bij mij is hij toen weer wat bijgekleurd omdat ik wel wat witte plekjes had. Maar goed dit heeft bij mij toen een klein weekje geduurd.
Hetzelfde advies dus wat ik toen ook gekregen heb
Wel jammer dat hij het er niet meteen bij gezegd heeft.
Maar goed, op naar een mooie tattoooo :dance:
@Nicje wrote:
Hetzelfde advies dus wat ik toen ook gekregen heb
Wel jammer dat hij het er niet meteen bij gezegd heeft.
Maar goed, op naar een mooie tattoooo :dance:
Ja idd jammer maar ja. Hij verzekerde me dat het wel goed zou komen met mijn tattoo dus daar vertrouw ik nu maar op.
x
Jaja ff een updatje over mijn tattoo.
Eindelijk is de rodigheid zo goed als weg. Hij begint nu echt te genezen. Heb hem vanaf het moment van het open van dit toppic met rust gelaten en nu gaat het eindelijk goed.
Ben dus blijkbaar toch echt te schoon geweest.
Heb gisteren nog ff contact gehad met de shop en we gaan over 2.5 maand weer op nieuw in kleuren. Ik ben dus happy
x
guusje heb jij deze tattoo nou ook niet laatst laten zetten??
ik mag morgen voor mijn tattoo!!
spannend.
ciao :-*
Ja klopt Guus heeft de zelfde. Die van mij is iestje anders en wordt nog uitgebreid.
x
oeh nou ben ik benieuwd wat er anders is :mrgreen: of is alleen de kleur anders?
en natuurlijk ben ik benieuwd hoe je hem gaat uitbreiden :dance:
fijn dat het beter gaat :thumbup:
ik ben er nog elke dag blij mee,…ik hoop jij ook :inlove:
heeft die tattoo van jullie een bepaalde betekenis ofzo?
het is een vogel…de 1 vind het een phoenix en de ander vind het een paradijsvogel…beiden passen goed bij mij
ik d8 dat het een pauw was
wel mooi!
een pauw kan ook
het ligt volgens mij vooral aan welke kleur je de vogel geeft ( rood/geel bij phoenix) of blauw ofzo voor pauw…
ik heb een kleur gekozen die bij mijn huidskleur past…omdat ik zo bleek ben kon rood/geel niet…
ook een pauw heeft bepaalde betekenissen…google maar eens…
ik las ergens anders dat jouw tattoo nog niet staat…ik ben benieuwd wat je gaat kiezen
ik ook
ik zit echt in een dillema
dus ik ga er goed over na denken deze dagen en dan pas zetten
anders heb ik spijt
ik wil hem wel op mn pols maar dan is ie zo klein(heb vrij kleine polsen)
dus d8 aan een ketting…wel stoer…maar duur en moet nog goed over de ontwerp denken… denk een rozenkrans met jasly dr naam …
tjah… het word mn 4e dus moet echt goed denken…
Guus ik heb geen oog en de kleur is idd anders.
Die van mij staat voor vrijheid.
De uitbreiding is een beetje lastig uit te leggen maar er komt nog een stuk je aan staart bij en er komt nog iets van vrijheid in het latijn of zo onder te staan
x
dat van dat oog was me idd wel opgevallen…maar ik wist niet of dat later nog kwam…omdat je het over uitbreiden had…dus had ik er niks over gezegd :shifty:
vrijheid is top :thumbup: heb je al iets kunnen vinden in het latijn?
Nee nog niet. Maar heb ook nog niet gezocht.
Eerst moet ie maar ff goed genezen voor ik verder ga.
x
Al mijn tattoo’s waren zonder kleur.
Mijn eerste met kleur is die op de pols en ik had ook zo’n plekje erin.
Ik gebruikte bij de andere tattoo’s vaseline maar dit keer uierzalf.
Toen mijn tattoo genezen was heb ik de kleur laten bijwerken je ziet er nu niks meer van!!!
Ik heb toen die bijgewerkt was vaseline gebruikt dus weet niet of het door de kleur kwam of door de uierzalf :think: die smeerde ik ook nog te dik erop en kreeg toen rare druppels op de kleuren.
Mijn zus heeft dit trouwens ook met de kleur groen daar kan zij niet tegen.
Dat zweert bij haar er helemaal uit :?
Ik moest 3 keer per dag wassen met unicura en heel dun smeren met vaseline en dat maar 3 dagen.
Daarna laten rusten.
unicura :shock: dat is óók desinfecterend en dus kan goed daar dat plekje van gekomen zijn…
echt…geen zeep erop…gewoon lauwwater en droogdeppen…
en héél dun smeren…
fijn dat je er nu niks meer van ziet…ik vind die op je pols zo gaaf :dance:
ff update
Mijn tattoo begint nu toch echt goed te genezen. De wondjes die ik had zijn nu genezen en onder de korstjes zat toch een mooi kleurtje. Het lijkt toch echt goed te komen. Heb nu alleen nog heel veel velletjes.
x
Top Coor!!
Ik wil wel ff een foto zien hoor als hij genezen is!! :mrgreen: