ff een updateje.
Ik ben gistermiddag bij een tattoo-expert geweest ivm een nieuwe tattoo die geplaatst gaat worden.
Ik liet hem die op mijn been ook zien en hij vermoed dat er inkt is gebruikt die overdatum was. Omdat ik dus nog steeds wat rode plekken heb. De wondjes enz zijn allang dicht maar hij blijft dus rood op bepaalde plekken.
Nu moet ik dus morgen bloedprikken bij de ggd op hepatitus en een bepaalde bacterie.
Verder wordt er vanavond aan de binnen kant van mn pols de naam van Moreno gezet. Deze gewoon zwart. Dus hoop dat dat verders gewoon goed gaat.
x
Heb het topic even zitten lezen maar jeetje schrik wel van je laatste berichtje meid!! Hoop dat er uit de bloedtest niets komt maar vind het wel een beetje sneu voor je! Vind de tat. overigens wel erg mooi! Succes met het plaatsen van de naam van je zoontje! Ik ben bij Schiffmacher geweest en van hem mocht ik er niets mee doen. Na 1 uur spoelen met lauw water en daarna niets smeren, tenzij het teveel trok. Heb echt nauwelijks iets gesmeerd, behalve toen de velletjes los gingen laten een handcreme van niveau waar veel Vit E in zit! Mn tatoeages zijn erg mooi geworden.
niets erop smeren zijn idd de nieuwe GGD regels.
maar ik schrik ook van jouw verhaal Coor :o
nou ik hoop maar dat het allemaal met een sisser afloopt
heb je de tattoo-bot die het gezet heeft nog gebeld hierover?
want wie weet hoeveel mensen hij nog meer zo behandeld heeft :naughty:
ik hou je updates in de gaten en succes met je nieuwe!
Er is vandaag uitgebreidt naar gekeken door een tattoo-boy van de ntb.
Die vermoedt dat er niets aan de hand is met de inkt maar dat er te diep is getatoeerd en dat als het ware op bepaalde plekken mijn huid er uit gelepeld is. Ook heb ik verzorgings tips mee gekregen die dus niet meer mogen.
Advies om voor de zekerheid toch ff bloed te laten prikken. Dat ga ik morgen dus doen. En verder laten genezen. Als er toch een bacterie of zo in zit zal ik daar via de huisarts of ggd wel medicatie voor krijgen.
Vanmiddag zelf nog contact gehad met de shop waar ie gezet is en die blijven er bij dat het komt omdat ik de verzorging verkeerd gedaan heb maar volgens het ntb zag dat er prima uit en gaat het alleen om de punten waar de wondjes kwamen die kon hij dus ook zonder dat ik het verteld had aanwijzen. Werd heel onbeschoft te woord gestaan.
Op de plekken waar de wondjes zaten zijn ook kuiltjes onstaan om het zo maar te zeggen.
Morgen moet ik bij de shop langs om te laten kijken ben benieuwd wat ze dan zeggen.
Hoe dan ook het vertrouwen in deze shop is bij mij weg.
Verder vanmiddag dus mijn nieuwe laten zetten.
Gezet door een lid van de ntb. Netjes duidelijke verzorgingstips. 2 uur het gaasje er op daarna afspoelen en alleen als ie gaat trekken insmeren met een vaseline die steriel is(weet de naam niet).
Verders niets aan doen dus zeker geen desinfecterende zeep folie of calendulan zalf.
Vind 'm mooi! :inlove:
Alleen is die E zo onduidelijk? Of moet dan nog genezen? Want het oogje aan de bovenkant is op de foto niet zo heel erg open…snap je wat ik bedoel?
Hij blijft zo Mip. Het is het idee dat ie een beetje op een kinderhandschrift lijk. Hij is dus heel slordig gezet.
x
Gelukkig dan maar! Dat het de bedoeling is…
Vind dat sterretje er zo lief bij! :inlove:
Ik heb zelf nog geen afspraak…maar 3 mogelijke tatoo’s om te laten zetten…Twijfel twijfel twijfel… Dacht dat ik gewoon een naam niet zo mooi zou vinden. Maar zoals ik het nu bij jou zie vind ik dat eigenlijk ook wel mooi.
Hmmm :think:
Dan twijfel ik nog even rustig verder…
Ik wilde graag de naam van Neno maar niet in de standaard letters vandaar dus ook dat hele slordige. Ben er erg blij mee
Vandaag naar de huisarts geweest voor mijn been en ook hij geeft aan dat het lijkt als of er dus gewoon te diep is getattoeerd en daar door kuiltjes zijn onstaan. Als het ware is de huid er uit gelepeld.
De shop zelf geeft aan dat het niet zo is. Dus ja wat moet je.
Er is verders geen bloed afgenomen omdat het niet ontstoken of zo is en de ha de kans nihil acht dat er een bacterie in zit omdat ik verder niet ziek of zo ben geweest. En er bepaalde gedeeltes van de tattoo ook prima genezen zijn.
Nu dus gewoon af wachten.
x
op http://www.tonsoftattoos.nl is een forum (rechts bovenaan kan je daar naar toe klikken)
daar zitten hele goede, (door heel nederland en zelfs wereldwijd bekende) tattoeerders ( hoe spel je dat toch :roll: )
ik zou daar je verhaal eens vertellen met foto’s erbij…en kijken hoe ze reageren…misschien heb je er wat aan…
en zo wordt iig bekend wat een kluns die gast is :thumbdown:
Moreno :inlove:
@Coor wrote:
Het is het idee dat ie een beetje op een kinderhandschrift lijk. Hij is dus heel slordig gezet.
x
Vind ook wel dat het lettertype niet zo duidelijk is.
Ik persoonlijk had een ander lettertype genomen, maar het idee daar op je pols vind ik supercool! :thumbup:
@Rooike wrote:
@Coor wrote:Het is het idee dat ie een beetje op een kinderhandschrift lijk. Hij is dus heel slordig gezet.
x
Vind ook wel dat het lettertype niet zo duidelijk is.
Ik persoonlijk had een ander lettertype genomen, maar het idee daar op je pols vind ik supercool! :thumbup:
zo zie je maar weer he dat tattoo’s erg persoonlijk zijn. Op de pols zag ik ze wel vaker maar dan met allemaal mooie strakke sierlijke letters en dat wilde ik juist niet.
Deze geneest ook zo veel sneller als op mijn been.
x