tattoo met namen kids??

@joseetje wrote:

Sas heb je je foto’s op KOk altijd verwijderd?

Nee heb van 2007 of 08 tot nu alles er wel op staan.

Zo snel ik een nieuwe laptop heb ga ik alles weer verzamelen wat ik kan vinden overal… :-*

Jolan…top!

Laat je ons het resultaat zien?

Gelukkig dat je dat dan nog hebt he :hug:

Mensen weten ze niet wat ze stelen, als ze zo even een laptop meejatten.

:frowning:

Dit word misschien mijn nieuwe tattoo, maar dan met Damian zijn naam en de stier zwart

Gaan jullie dan alleen heen om hem te zetten, of gaat er iemand mee?

Ik ben er al uit ik doe de 3 letters met 3 kleine sterretjes in de kleuren rood wit groen :mrgreen:

Het is niet zo’n grote dus ik mag gewoon bellen of langs gaan of er ook plek is ja en anders een afspraak maken.

Ik ga met een vriendin naar de tekenafspraak.

Hub vind tattoages vreselijk 8) :lol:

Dat ik een 3e wil vind hij wel best, als hij het maar niet hoeft te doen :wink:

Maar ja, hij is dus absoluut niet objectief, dus neem ik iemand mee die dat wel is.

Als ik hem ga zetten vind ik het wel leuk als er iemand mee gaat.

Wij gaan vanmiddag samen, dan gaan ze alleen een ontwerp maken. En als het mogelijk is gaan we ze ook samen laten zetten. (ligt eraan of we oppas hebben voor de kids…) Ik ben wel super benieuwd…

leuk, veel plezier en suc6 :smiley:

Hier de eerste letter van beide voornamen op de binnenkant van mijn pols…

Wilde hem eigenlijk net iets kleiner maar dat kon niet omdat je daar ook beweegt elke keer en dan zou het gaan uitlopen…

Ben er nog steeds heel happy mee :wink:

dyfaine, hoe lees je het? Vanaf jouw gezichtspunt of vanaf die vanaf een ander? Ik wil nl wel dat ik het kan lezen…

Hey Jolan

Je leest t van mijn kant… dus ik kan het lezen een ander niet…

Nu weten ook niet veel mensen dat t nederlandse letters zijn haha die vragen wat het dan betekend :mrgreen:

Ook mooi :inlove:

Ik ben net geweest, hij gaat een ontwerp maken en we laten het de 10e zetten!!

Gaaf, leuk hoor.

Ik ben paar dagen bezig, ik wil toch niet gekleurd.

Ik vond hem to much

Dit heb ik tot nu toe (datum moet met de bocht van de D mee, waar hij onderstaat)

Ik vind nr 6, 7, 9 mooi.

Bij die chinese tekentjes wordt het wel een heel gepriegel denk ik :think:

Ik vind de derde heel mooi juist wel met de chineese tekens maar dat is ook heel erg smaak denk ik :wink:

Ik vind hem ook wel mooi, maar ik weet niet precies hoe groot hij moet komen. Wil je die tekens goed krijgen en houden, moet hij wel heel groot komen :think:

die tekens zijn idd erg mooi maar ze gaan snel uitlopen als je het zo diht op elkaar gaat laten zetten dat is zonde.

Ja dat is ook weer zo :think:

Nouja ik heb nog keuze zat en ben nog niet helemaal klaar :mrgreen:

Ik vind nummer 8 mooi (dat geselecteerde venstertje) :inlove: :thumbup:

Zo…weer wat gave ideeen gezien zeg! Die D-s van D.a.m.i.a.n. ,maar die letter van Dyphaine ook…V.E.? Of V.F. ?

Gaaf idee hoor…zoiets geeft wel meteen een verwijzing naar hun oosterse voorvaders…het heeft wel wat…

Ik lees voorlopig ff mee…begin meer vorm in mn hoofd te krijgen…

Het hartje zit er ook nog in…