5 en 6 vind ik de mooiste…maar ik hou ook meer van Less = more…smaakgevoelig dus…
Een zodiac-teken vind ik vaak ook mooier dan bijv. de feitelijke kop van het dier…voor volwassenen zou het dierenkop weer mooi zijn,maar de gedachten is dat het een verwijzing naar het kind is…dan vind ik de zodiac weer beter passen…
moet alleen nodig gekleurd worden (mijn huid schijnt niet zo vriendelijk te zijn tegen inkt ik bloed te snel waardoor het niet zo goed pakt :()
dubbel :?
Zo ook mooi hoor!
@Chelleke wrote:
Gaaf, leuk hoor.
Ik ben paar dagen bezig, ik wil toch niet gekleurd.
Ik vond hem to much
Dit heb ik tot nu toe (datum moet met de bocht van de D mee, waar hij onderstaat)
http://i438.photobucket.com/albums/qq106/DamianHendriks/Forum-Site/Alles.jpg
Ik vind 3 juist heel erg mooi.
Maar zoals ik ergens eerder had gelezen, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je er voor kiest om hem klein te laten zetten zal ik die tekentjes achterwege laten.
ik heb ook een tattoo van de namen van d ekids laten zetten , maar dan op mijn voet
hij is precies geworden wat ik wilde :inlove:
Wow die is ook gaaf zeg :thumbup:
Ik heb deze gisteren laten zetten
Mooi zeg!!! :thumbup:
bedankt voor de ideeen! wil ik ook laten doen in de toekomst!
Dit wordt de mijne, 24-09 wordt ie gezet, van op de zijkant van mijn kuit, naar de wreef van mijn voet.
leuke topic dit maar nog niet echt iets leuks gezien wat ik zou willen.
en ja wat wil ik dan, dat weet ik nog niet haha.
heb de voetafdrukjes van ons overleden dochter (levenloosgeboren) en haar naam eronder om mijn rechter boven arm.
Mijn vriend heeft een kinderhandafdruk (niet van haar zelf helaas, die hebben we niet) en haar naam eronder.
Maar wat wil ik van Joey???
Zijn naam zoiezo maar zijn voetafdrukjes zijn te groot hahaha (heb niet vanaf de geboorte gedaan helaas).
ook weet ik nog niet waar ik hem wil hebben ben erg bang voor de pijn, daarom hem ik die van Roxanne* ook op mijn bovenarm gezet de minst pijnlijke plek :mrgreen: .
Maar blijf zoeken en dit tipic volgen :thumbup: .
je moet immers wel 100% zeker ervan zijn vind ik.
@Vicky wrote:
Dit wordt de mijne, 24-09 wordt ie gezet, van op de zijkant van mijn kuit, naar de wreef van mijn voet.
Heel erg mooi :inlove: