Hallo dames,
Ik wil heel graag een tattoo met een betekenis van mijn 2 kindjes.
Ik zit te denken aan initialen en dan op mijn rechterpols.
Nou is mijn vraag: zijn er hier nog meer meiden met tattoo`s met initialen? (of andere dingen die verwijzen naar je kids…???)
Graag voorbeelden!! Bedankt alvast!!
Jolanda
ik heb deze een jaar geleden laten zetten
er is iemand hier volgens mij die ontwerpen maakt… maar wie :think:
let niet op de plak van de pleisters die er nog op zitten, hier had ik hem net namelijk
gaaf oessie!
@ oessie mooi zeg :thumbup: :inlove:
thanx
Ik heb de mijne nog niet, maar momenteel is de tattoo artist bezig met het ontwerpen voor een tattoo op mijn voet met alle voorletters van de kids.
Alleen de 1e namen overigens. Bij de 2e naam is die 1e letter van alle 3 hetzelfde, beetje saai dan :lol:
…
Ik wil het ook heel erg graag na de bevalling. Mijn vriend wil een handje, en ik doe een voetje. Met de naam, op mijn voet. :inlove:
Ik heb de namen van mijn kids op mijn linkerbovenarm.
Jason staat bovenaan dus hem zie je meestal niet
Daarom heb ik zijn naam nog eens laten zetten op mijn pols met sterren erbij.
Zal straks eens kijken of ik nog foto’s heb.
Ik heb een tatoeage met de naam van Yeline met een vlinder op mn enkel staan. Heb er zo ff geen foto van…
Eind van het jaar mag ik weer als de kleine er is, dus moet nog ff goed nadenken wat ik dan wil.
ik breng kind ff naar school en dan zal ik ff me fotootje neerzetten.
zoals beloofd
de naam boven het sterrebeeld met de geboortedatum eronder
zodra nummer 2 geboren is komt er hetzelfde op mijn andere borst te staan.
Ik heb er geen foto van, maar mijn zus heeft een soort fee op haar pols
laten tatoeëren die drie luchtbellen de lucht in blaast. En in die bellen staan
de eerste letters van de namen van haar drie zonen.
Hoi Jolan,
Wat toevallig ik wilt dus ook een Tattoo met de namen van mijn kids of iets wat in die richting wijst.
Ik zat zelf te denken aan de namen op mijn pols en dan een soort armband :think: Maar de pols moet dus 1 van de pijnlijkste plekken zijn dus ik twijfel nog.
Maar ik ga vanmiddag ff kijken.
Ik heb een foto bijgevoegd waar een beetje op staat wat ik mooi vind. Het liefste wil ik het op de pols. Het vlindertje vind ik zo en zo erg mooi, dus misschien neem ik die ooit eens op een andere plek, ik weet niet of dat voor op de pols zo mooi is. Moet ook weer niet te groot worden namelijk.
(ik heb de foto`s wel van anderen gepikt…)
Ik denk dat het die BN gaat worden. (maar dan uiteraard in de letters J en L) en dan met wat hardjes of kleine sterretjes erbij…