tattoo met namen kids??

deze heb ik iets meer dan een jaar geleden laten zetten eind dit jaar hoop ik ongeveer hetzelfde met de naam van mijn zoontje op mijn buik te kunnen laten zetten iets naar de zijkant opaan.

Die vind ik wel gaaf sabrina :thumbup: maar ik zou hem zelf niet nemen ik vind hem te groot,en die plek lijkt me ook erg pijnlijk :oops:

Ik vind hem ook erg mooi charity, maar idd ook te groot.

pijnlijk was hij helemaal niet . iedereen waarschuwde me dus ik was zo zenuwachtig en het viel zo ontzettend mee !!!

Tjah ik hou van groot en iedereen moet wel kunnen lezen wat er staat natuurlijk

en ik wil een sterretje op mijn rechter pols onder mijn horloge.

voor nog een kindje die geen naam heeft maar wel een plekje in mijn hart.

ik wil hem op die plek zodat niet altijd iedereen hem hoeft te zien.

Ik denk dat ik het ook al weet.

Ook gewoon de letters F.M en S en dan bij de F een sterretje en bij de andere 2 een hartje.

Is dit wat? Ik wil de ster en hartjes dan in kleur.

Ja leuk ,Esmie…

Mijn vriend laat op zijn bovenarmen aan de binnenkant de volledige namen tattoeren. Dus rechts Lizzie en Links Jessie. (of andersom…)

Ik vind dat veel te groot, maar ja, het zijn zijn armen he…

Ik had al een tattoo op mijn onderrug en heb na de 2e beide voorletters van de kids ernaast laten zetten…

Mijn ex heeft de naam van onze dochter heel groot op zijn bovenarm laten zetten…stom genoeg heeft hij na onze scheiding afstand van haar gedaan omdat ze niet in zijn nieuwe leventje paste…nu loopt hij zonder dochter met haar naam op zijn arm…

Zo meiden…wat gaaf allemaal!

Ik twijfel nog…ik heb van mezelf het sterrenbeeld van mij op mn schouderblad. Het eerst plan was om de sterrenbeelden van mn kids er naast te zetten…maar, ben er nu achter dat beide kids Maagd zijn (mn oudste was een twijfelgeval,maar weet het nu zeker.).

2 x een maagd op mn rug vind ik een beetje raar staan…

Misschien kom ik er nog wel op…als het mooi verwerkt wordt,dan zou het symbool vam maagd met hun beide geboortedatums geen probleem zijn…

Ik wacht er nog heel even mee…google er nog even een tijdje op…

Mandy: wat is hun chinees sterrenbeeld? Misschien is dat een idee? :think:

Becca, tja…daar ben ik zo achter…ik heb het eerder opgezocht.

Ik zat eerder te denken aan hun namen in het chinees. Iets met een verwijzing naar het oosten mag namelijk wel,dus je idee is niet gek.

Hun voorouders zijn namelijk chinezen/indonesiers…

(de oma van mn schoonmoeder is chinees/indisch en daarna zijn de daarnakomende dochters allemaal met westerlingen vermengd.)

Ik draag een zodiac teken van mezelf…voor het mooie zouden daar 2 zodiacs bij moeten. Zelfde stijl dus…tenzij ik de tattoo’s van mn kids op een totaal andere plek zou zetten…wil dat liever niet…hoe het liever centraal.

Ik vind bijv. die tattoo op de voet supergaaf,maar ik ben daar het type niet voor. De tattoo is van mij, VOOR mij…en alleen zichtbaar als ik dat zelf wil…met een voet gaat dat wat lastiger…al geeft het wel een gaaf effect met bijv. slippers…

Ik vind een hart zoals deze ook wel leuk daar kan je ook alles in laten zetten…(voor de topics startster). Alleen het vuurtje erboven vind ik minder…

dat hartje is inderdaad ook erg leuk!

je moet er rekening mee houden dat als je z´n hartje pakt en daar een naam in wil laten zetten het erg groot word.

anders komen de lijnen zo dicht op elkaar dat het na een paar jaar 1 grote vlek gaat worden/lijken. het loopt dan heel snel in elkaar over en de naam word al snel onduidelijk.

@charity wrote:

je moet er rekening mee houden dat als je z´n hartje pakt en daar een naam in wil laten zetten het erg groot word.

anders komen de lijnen zo dicht op elkaar dat het na een paar jaar 1 grote vlek gaat worden/lijken. het loopt dan heel snel in elkaar over en de naam word al snel onduidelijk.

Dat is waar…ik zou hem (als iemand dat doet) sowieso iets grover en groter laten maken.

Zelf heb ik een iets kleinere Zodiac…op dat moment helemaal prima,want vond het doodeng,maar nu 10 jaar later had ik hem liever groter gehad…tja…vandaar dat ik de nieuwe tattoo’s er ook bij wil hebben (in dezelfde grote) dan is het niet meer zo’n onbeduidend ding op die grote lege rug…

Net zoals wat Oessie heeft…an sich geen mega-tatoo’s (los van elkaar),maar bij elkaar gewoon een mooi geheel en groot zat!

Ik heb de namen voluit staan op 1 enkel.

1 aan de binnenkant en 1 aan de buitenkant.

Heb er nu geen foto van denk ik…

heb er laatst wel 2 bij laten zetten op die enkel…misschien staat daar iets bij op…

mhhh even kijken in dat andere topic of je het daar wel ziet…

geen goede foto…ben al mijn foto’s kwijt… :cry:

Mandy, ik ben met een idee in mijn hoofd naar de tattoo shop gegaan. Ze zijn nu een ontwerp aan het uitwerken (en ik moet nog tot 11 juni wachten tot ik hem kan zien :? ) en dan kan ik beoordelen of hij goed is, of niet.

Spannend!

Misschien voor jou een idee?

Kan me voorstellen dat je je rug wat meer ‘opgevuld’ wil hebben. Ze kunnen daar overal rekening mee houden. Dat tekentje van je is ook gaaf :thumbup:

Ik wil juist mijn voet, omdat ik hem erg lelijk vind en graag zelf wil zien.

Renzomam:balen van de foto’s!!!

Ja dat krijg je als iemand inbreekt en alle 3 :twisted: je laptops jat…weg foto’s :cry:

Heb nog wel veel op mijn hyves staan gelukkig…

Maar je kan altijd bij een tattoo shop binnen lopen en een afspraak maken,dan kan je samen zitten en tekenen,ze zijn er vaak erg goed in als jij iets beschrijft om dat op paier vorm te geven.

Ik teken graag zelf…en voor vriendinnen teken ik ook wel eens…

Gewoon eens iets gaan krabbelen…kan zomaar iets gaafs uit komen!!

Sas heb je je foto’s op KOk altijd verwijderd?

wauuuuw dat hartje op de vorige pagina is echt super!!

Ben alleen benieuwd hoe groot hij is.

Ik ga morgenmiddag even langs de tattoo shop… dan gaan ze inderdaad een vb maken en dan kan ik een afspraak maken om hem te laten zetten…