T.V.O.H. 2011

Trijntje Oosterhuis (38) zal Angela Groothuizen (52) vervangen als coach in het volgende seizoen van The Voice of Holland. Dat zei Evert Santegoeds maandagavond in Shownieuws.

“Het gerucht ging al even, maar ik weet het nu toch wel 100 procent zeker”, aldus de showbizzkenner. In eerste instantie zou de voormalig Total Touch-zangeres het aanbod hebben geweigerd, maar uiteindelijk heeft ze toch besloten om plaats te nemen in de jury. Trijntje is volgens Evert Santegoeds ‘de aangewezen persoon, in alle opzichten’.

Het nieuws wordt vermoedelijk vrijdag, tijdens de finale van het huidige seizoen van The Voice of Holland, officieel bekendgemaakt.

:sick: :sick:

Hoorde ook dat Anouk haar nieuwe album gaat schrijven.

Ik vind Trijntje echt vre-se-lijk.

Hmmmm…ik ben ook geen fan van Trijntje eigenlijk.

Ik ook niet. :sick:

Hoop voor haar dan dat er wel mensen haar uitkiezen als ze omdraait :mrgreen:

Mja, dat dacht ik bij Jeroen v/d Boom ook, dat vind ik zo’n kwal. Maar er kozen toch mensen voor hem :wink:

Ik heb trouwens van iemand gehoord dat dat kiezen allemaal nep is en mensen allang in een team zijn ingedeeld van tevoren en al gecoached zijn voor die tijd. In hoeverre dat waar is weet ik natuurlijk niet. Wel is me al eens opgevallen dat die blind auditions niet helemaal blind zijn, ze weten wel al iets van de kandidaten, althans, dat lijkt wel zo met sommige dingen die ze zeggen tijdens de audities. weet zo even geen voorbeeld, maar heb het wel al een paar keer gehad dat ik dacht van ehh, hoe weet je dat? Maarja, de reacties zijn soms weer heel erg verbaasd bij het draaien, dus ik heb geen idee wat er nou wel en niet echt is enzo.

ze hebben wel wat info op een briefje van wie er nu komt maar volgens weten ze verder niet wie het is. Soms staat er ook een bekende en dan de hele tijd maar je verbazing faken - kan je toch niet volhouden lijkt mij.

Trijntje :shifty:

Zag laatst een filmpje van Anoek en Trijntje samen voor de webcam. Het is niet mijn ding.

Echt…… Trijntje??? Brrrrrr…… :shifty:

Wat is er mis met Trijntje?

Ik heb er niks op tegen hoor.

Ik vind het wel een logische en goede keuze eigenlijk.

Het verbaasd me zelfs dat hier alleen nog maar negatieve reacties staan.

Ik ken Trijntje niet zo goed, heb haar nog nooit iets zien jureren ofzo, dus ik heb geen idee of ze wel of niet goed is. Ik wacht dus gewoon het nieuwe seizoen af! Waarom komen er eigenlijk nieuwe juryleden?

@miro wrote:

Als persoon trekt ze me helemaal niet aan. Niet iemand waar ik gelijk warm voor loop van wat leuk. Terwijl bij marco had ik dat wel. Maar ik vond die Jeroen ook niets en Angela vind ik best goed.

Niels-Erwin: Vond bij alle andere afleveringen Niels echt goed, maar vrijdag vond ik zijn liedje echt niet mooi. Paste niet bij hem en klonk niet lekker. Erwin vind ik eigenlijk niets aan, maar vrijdag zong hij wel beter… Overall oneerlijk, alleen gebasseerd op vrijdag wel eerlijk.

Wouter-Paul: hoewel ik Paul wel amusant vind, vind ik hem echt niet the voice. Alleen tijdens het duet, toen hij stil moest staan en netjes moest zingen, bleek dat hij het wel kan, maar toch vind ik het niet mooi genoeg. Wouter vond ik wel goed. Jammer, wel verwacht, maar niet helemaal eerlijk.

Charly-Chris: jee wat onverwacht! Denk dat teveel mensen gedacht hebben dat hij het toch wel zou halen… Nee dus. Vond Chris ook altijd goed hoor, zeker dat A-team en zijn singel. Heel mooi! Maar Charly was gewoon iedere keer goed. Vond de lady gaga van Chris wel goed, maar die hand/armbewegingen leiden wel af… Chris zelf keek nog wel het meest verbaasd!

Iris-Sharon: Beide goed, maar Iris leek meer variatie te kunnen. Eerlijk dus.

Ben echt erg benieuwd hoe het vrijdag zal gaan… Hoop op Iris of Chris. En dan denk ik Chris nog een streepje voor.

@miro wrote:

Idd… zat me er aan te ergeren maar ja… Niet iedereen heeft dezelfde smaak gelukkig.

Ik vind Trijntje wel oke.

Vind dr net als Angela eigelijk…

Gaat wel goedkomen…

:thumbup:

kan iemand me vertellen of je the voice ook online ergens kunt kijken… We krijgen straks bezoek en dochter wil kijken :?

Zouden de V reporters niet live verslag doen ofzo? En dan als er opgetreed wordt dat ze daar naar switchen?

Je kunt the voice terugkijken via RTLXL, maar volgens mij moet je daarvoor betalen :?

Wie gaat er winnen vanavond?

Mijn gevoel hoopt op Erwin of Iris, maar ik denk eigenlijk dat er het meest gestemt gaat worden op Chris of Paul…

En als we het dan toch over persoonlijke meningen hebben, paul is bij mij het minst favoriet…

Je kunt het idd kijken op rtl xl. Kost 1,30 voor de uitzending. De resultaten zijn gratis.

Arghhh… Als Erwin maar niet wint :wall: :wall: Wat een kwijlebal vind ik dat :hand:

paul turner op nummer vier in de download.

Dus het minste gedownload. Gek hè :mrgreen:

Chris op 1, Iris op 2 en Erwin op 3 in die lijst

Ik ben Paul moe :doh: :shifty: