T.V.O.H. 2011

Te zot voor woorden dat Wouter naar huis is. Kan er niet bij

Go Chris :mrgreen:

Al had ik tot 2 weken geleden nooit gedacht dat hij de winnaar zou kunnen worden :shifty:

Wauw wat mooi Birdy en Iris

Mijn favoriet is iris…en paul mag gelijk vertrekken

Super wauw van Iris :inlove: :inlove:

Ik vind Erwin ook niet best

ik vind paul helemaal geweldig !!!

Hij wint NIET vanavond maar ik verwacht wel dat hij op gaat duiken in musicals e.d.

Rocky horror picture show op de planken :mrgreen: :mrgreen:

Ik vond erwin ook niet best, maar chris ook niet echt :think:

Tja ik was echt charlyfan maar dat duet van iris was ook wauw

Wat een misser van een plaat voor Paul… Ondanks dat hij niet mijn favoriet is, heb ik hem wel eens beter horen zingen… Volgens mij past dit niet helemaal bij hem…

Ik wil ook kijken, maar manlief zit een film te kijken :evil: ! Hopen dat ie snel in slaap valt :wink: :mrgreen: !

Iris steekt er voor mij echt bovenuit vanavond.

Solo … Iris en ook Chris … erg mooi. Paul … wel vermakelijk. Erwin … wel ok, maar het raakte me niet en ik erger me steeds meer aan zijn beknepen manier van praten (in het Engels).

Het duet met Paul … totaal verkeerd nummer. Hij zat er ook behoorlijk vaak naast qua toon en timing.

Het duet van Chris … weggeblazen door zus (wat is die goed zeg).

Het duet van Erwin … niet echt een match. Volgens mij kan hij gewoon niet samen met iemand zingen, een echte solist.

Het duet van Iris … wauw.

Erwin wil volgens mij niet eens winnen. Hij heeft al van alles geregeld voor na deze show … en dat gaat natuurlijk allemaal niet door als hij een contract moet tekenen.

Lijnen zijn gesloten … ratata ratata ratata … en exit voor …

Paul

Yes Paul eruit!

Yeaahhhhhhhh Paul er uit :dance: :dance: :dance:

Nu effe mijn oren dichthouden, gottegot want zingt ie weer vals zeg :sick:

Ik moet bij Paul Turner altijd aan Dame Edna denken :shifty: en het was inderdaad erg vals.

Pfff … nog meer Wendy

@juulke wrote:

Ik moet bij Paul Turner altijd aan Dame Edna denken :shifty: en het was inderdaad erg vals.

whahahahaa! Geweldig :mrgreen:

@juulke wrote:

Pfff … nog meer Wendy

Bij ons veranderde de tv ineens van kanaal :mrgreen:

Zoek de verschillen 8)

Ennuh … ik zit wel te geinen, maar ik blijf vinden dat Paul echt wel een artiest is. Hij zingt niet als de beste, maar kan wel performen en het publiek mee krijgen. Die zien we nog wel terug in de showbizz. Maar de VOICE of Holland … nee dat niet.

Die komt er wel met musicals of theaterproducties. Daar ben ik van overtuigd.