T.V.O.H. 2011

Nieuw topic voor de nieuwe serie :smiley:

Ik zit er al klaar voor, vind het zo’n leuk programma. Ben wel blij dat Jeroen niet meer mee doet maar dat Marco er nu bij zit. Schijnen goede talenten te zien te zijn, ik ben benieuwd. Veel kijkplezier allemaal :smiley:

:thumbup: :smiley:

ben erg benieuwd naar deze reeks

Ik vind Marco ook veel sympatieker dan Jeroen.

Ik ben heel benieuwd naar deze reeks.

Jaaaaa :mrgreen:

ik vind het al erg goed beginnen!! :dance:

Yesssss het is begonnen!!! :dance:

@knipoogje1983 wrote:

ik vind het al erg goed beginnen!! :dance:




Mee eens :thumbup:

Ik zit ook voor de buis! Ben benieuwd, had het echt al een paar weken in mijn agenda staan :lol:

Oeps relatie on hold voor TVOH dat is een domper geworden dus… Klinkt ook echt niet zuiver.

dat vind ik nou het mooiste van dit programma :slight_smile: een kleine bekende die toch niet doorgaat. :smiley:





hahaha heerlijke opmerking van nick op het commentaar van marco :mrgreen: het is de waarheid :mrgreen: :mrgreen:

mmm vond hem niet zo echt goed… :think:

Ik heb haar wel in Aïda en Tarzan gezien en toen vond ik haar super, nu niet zo…

heeeeerlijke auditie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!

@miro wrote:

hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




ik vond hem echt helemaal geweldig, en het is ook helemaal geen straf om naar te kijken :oops: :inlove: :drool:

@knipoogje1983 wrote:

@miro wrote:
hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




ik vond hem echt helemaal geweldig, en het is ook helemaal geen straf om naar te kijken :oops: :inlove: :drool:




:clap:

@knipoogje1983 wrote:

@miro wrote:
hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




ik vond hem echt helemaal geweldig, en het is ook helemaal geen straf om naar te kijken :oops: :inlove: :drool:




Inderdaad, vandaar :drool: erbij! :inlove:

Ik moet wel enorm lachen om de jury :mrgreen:

Zonet het voorstukje: Je kunt naar Marco OF naar Nick & Simon!