T.V.O.H. 2011

@miro wrote:

hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




helemaal mee eens!

ook leuk dat die voor nick en simon gekozen heeft :slight_smile:





wat apart, jezelf begeleiden voordat je begint :slight_smile:

Die meid met die trombone vond ik helemaal niks.

En dat meisje van 19… ik zei voor haar optreden al tegen mijn man: ze lijkt wel 32 ofzo.

ze zag er inderdaad ouder uit, maar om dat dan zo direct te zeggen als je ziet dat ze het lastig vind dat ze neit door is, vond ik ook niet heel aardig… :oops:



maar vind die laura van nu ook niet zo bijzonder eignelijk :think:

ik vind hem best iets hebben eigenlijk :think: jammer dat er niet gedrukt is. vond het een prettige stem om naar te luisteren…

Angela Groothuizen heeft via twitter net haar excuses aangeboden :slight_smile:

dames, zijn jullie in slaap gevallen???



damn, wat een auditie!!! wat een stem!!! ik kreeg gewoon kippenvel over heel mijn lijf… wauw!!

Ik was aan het genieten! Vandaar de stilte.



Moesten jullie ook zo lachen toen bleek dat Guy net zo klein is als Van Velzen? :mrgreen:

Wat een auditie! Van Velzen heeft weer een winnaar

ahh dat heb ik dan weer gemist dat hij net zo groot is :slight_smile:

of nou ja, liever klein :wink:

of guy de wiinnaar is weet ik niet, want vond die charlie :drool: toch ook wel erg goed.

maar hij gaat zeker erg ver komen!

Belooft een goed jaar te worden :smiley:

Ik heb niet alles gezien maar ik heb best wel weer gelachen. Ik vond dit vorig jaar volgens mij ook wel het leukste - die audities.



En ik vind Marco Borsato wel leuker erbij dan Jeroen.

@Bella wrote:

Ik heb niet alles gezien maar ik heb best wel weer gelachen. Ik vond dit vorig jaar volgens mij ook wel het leukste - die audities.



En ik vind Marco Borsato wel leuker erbij dan Jeroen.




Helemaal sinds hij bij weekend miljonairs zit… daar vind ik hem echt niet altijd even sympathiek. Helemaal als hij weer bot reageerd op de foto’s van hulplijnen… Maar goed, dat is redelijk off topic :slight_smile:



Van die 2 zussen… volgens mij heb ik dat jongere zusje toch echt al ooit op tv gezien… maar waarbij???

@angelbaby wrote:

@Bella wrote:
Ik heb niet alles gezien maar ik heb best wel weer gelachen. Ik vond dit vorig jaar volgens mij ook wel het leukste - die audities.



En ik vind Marco Borsato wel leuker erbij dan Jeroen.




Helemaal sinds hij bij weekend miljonairs zit… daar vind ik hem echt niet altijd even sympathiek. Helemaal als hij weer bot reageerd op de foto’s van hulplijnen… Maar goed, dat is redelijk off topic :slight_smile:



Van die 2 zussen… volgens mij heb ik dat jongere zusje toch echt al ooit op tv gezien… maar waarbij???




popstars 8)

die 2e was bij Popstars the Rivals ofzo! Applaus voor de ouders :mrgreen:

Ik vind het een heerlijk programma trouwens, hoe de coaches ook met elkaar omgaan :thumbup:

@Nijmanb wrote:

Ik vind het een heerlijk programma trouwens, hoe de coaches ook met elkaar omgaan :thumbup:




Dat vind ik vooral ook vermakelijk. Ben Nick en Simon daardoor ook wel meer gaan waarderen vorig jaar.



Maar ik vind het ook wel fijn dat er doorgaans wat meer ervaren tiepjes komen dan bij die andere programma’s. Vaak wat ouder, wat meer geleefd al enzo. Voor mij een stuk interessanter om naar te kijken iig.

van velzen kende de titels van marco’s liedjes goed uit zijn hoofd! Maakte echt vaak een opmerking uit een titel :smiley:



Popstars heb ik niet gekeken, misschien onbewust toch een keer langs gezapt dus.

Ohhh, wat was het weer heeeeerlijk om naar te kijken!!! Na de show kaartjes geprobeerd te regelen, maar het was al uitverkocht :cry: :cry:



Ik heb trouwens ook meegedaan op mn mobiel, de app thuiscoach :smiley:



Guy vond ik echt ge-wel-dig! Heerlijke stem, leuke man, bescheiden, volgens mij een hele lieve man ook. En Charly was ook ontzettend goed, zeker weten! En inderdaad ook erg :inlove: om naar te kijken :wink: Ik denk eigenlijk dat ie voor Nick&Simon heeft gekozen omdat daar misschien minder snel de hele goede voor kiezen, heb ik het idee hoor.



En ik vond het ook grappig om te zien dat Guy net zo groot is als Van Velzen hahahaha. En wat is de jury leuk dit jaar!! Ik vind Jeroen zo’n kwal, bah! Dus ben erg blij met Marco! En die is natuurlijk ook gewoon ontzettend goed in dit vak, topjury!!



Ik kan nu al niet meer wachten tot volgende week!!!