T.V.O.H. 2011

noekie: ik denk neit dat de echt goede miner snel voor nick en simon zullen kiezen hoor.

die 2 zijn natuurlijk ook gewoon verdomd goed in hun vak.

denk dat het maar net is waar je een goed gevoel bij hebt of denkt iets ervan te leren.

Ik vind Nick&Simon ook heel goed hoor, maar wat jonger, dus ook wat minder ervaring en een heel ander genre muziek dan wat Charly hier deed. Ik zou zelf toch minder snel voor ze kiezen als coach denk ik. Als ik zou kunnen zingen, dan zou ik voor Van Velzen gaan, aangezien ik van de wat meer rockmuziek ben en dat past het beste bij hem, plus dat ik hem en zijn muziek ook geweldig vind :smiley:



Maar blijft natuurlijk persoonlijk :wink: Snapte vorig jaar bijvoorbeeld niet waarom iemand Jeroen zou kiezen, maarja, iedereen heeft er weer een ander beeld en een andere mening bij :slight_smile:

daarom vind ik het zo mooi, dat er 4 verschillende soorten coaches zitten.

er zit voor ieder wel wat bij lijkt me :slight_smile:

Hij zei dat het voor de eerste die zou drukken zou kiezen en dat waren Nick en Simon. Of ja hij zei dat hij dat vooraf bedacht had. Hij zei verder niet meer dat dat de doorslag had gegeven.

Ja, dat zou kunnen, dat dat de echte reden is. Maar persoonlijk geloof ik dat niet eigenlijk, maar ach, maakt me ook niks uit hoor :slight_smile: Nick&Simon zijn ook gewoon goed en kun je ook genoeg van leren uiteraard!

@knipoogje1983 wrote:

@miro wrote:
hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




ik vond hem echt helemaal geweldig, en het is ook helemaal geen straf om naar te kijken :oops: :inlove: :drool:




sluit ik me bij aan :mrgreen:

@Chelleke wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@miro wrote:
hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




ik vond hem echt helemaal geweldig, en het is ook helemaal geen straf om naar te kijken :oops: :inlove: :drool:




sluit ik me bij aan :mrgreen:




Ik ook :mrgreen: En wat een geweldige auditie deed ie!

Ik ook :mrgreen: :mrgreen: maar die laatste, die zichzelf begeleidde op de piano… Wát een mooi stemgeluid! Zit in een moeilijke periode nu, dus heb me helemaal laten gaan en de tranen hebben rijkelijk gevloeid. Ik ben ervan overtuigd dat hij heeeeel ver gaat komen!

@EstHe wrote:

@Chelleke wrote:
@knipoogje1983 wrote:
@miro wrote:
hmm :drool: Charlie Luske klinkt goed!




ik vond hem echt helemaal geweldig, en het is ook helemaal geen straf om naar te kijken :oops: :inlove: :drool:




sluit ik me bij aan :mrgreen:




Ik ook :mrgreen: En wat een geweldige auditie deed ie!






Eens! Lekkere man en zo heerlijk gewoon gebleven!

En Guy was geweldig!!! Ik voelde gewoon traantjes komen, wat was hij goeeeed!

Het mooie is dat de jury echt minstens zo leuk is als de kandidaten zelf!



Die van OF naar Nick en Simon was echt heel leuk, ik lag écht dubbel toen Guy net zo groot als van Velzen bleek (dat hebben ze expres zo gefilm, i’m sure!) en dan die reacties toen ze erachter kwamen dat Nora de zus is van Shakina :lol:

Ik vond Nora trouwens in Popstars/Ravish al de beste :thumbup:



Wel heel prachtig opgedroogd die meid zeg…pff…

nou idd, het gekeuvel van de jury is ook altijd zo leuk :lol:

Vind ik ook, en vooral de humor over en weer. N&S en Roel zijn zó snel soms, voor je 't weet hebben ze weer een dijk van een opmerking geplaatst. Heerlijk.

En ik ben het er mee eens, Marco is een hele goede plaatsvervanger van Jeroen. Dit groepje heeft meer synergie onderling dan het vorige seizoen en zo’n geweldige eerste uitzending belooft heel wat voor de rest van het seizoen. Mijn agenda is dus geblokt voortaan op de vrijdagavond vanaf 20.30 uur!

Ik vond die Charly Luske iets vreemd hebben en niet bepaald mooi. Ik heb toen eerdere foto’s opgezocht en daar zag hij er beter uit. Ik gok of een liftje hier een daar - hij is pas 34 oid maar vond hem er nu eerder uitzien als 40 ofzo. Iets Amerikaans gladgestrekens zeg maar.



Als mensen iets aan hun ogen laten doen veranderd er toch vaak wel iets essentieels. Kan zijn dat er ik er helemaal naast zit hoor maar ik ben eens gaan googlen en zag dus foto’s waar hij er natuurlijker uit zag zeg maar.

Zo ik heb het net gezien online, dus nu kan ik dit topic lezen :inlove: Ik vond het geweldig, die enthousiastme, die inbreng van auditanten. Heerlijk.

Heb genoten. En dan Guy wauww… ik kreeg kippevel. Muziek kan heel mooi zijn , maar met al het gevoel deze jongman zong … :thumbup:

@miro wrote:

Ik moet wel enorm lachen om de jury :mrgreen:

Zonet het voorstukje: Je kunt naar Marco OF naar Nick & Simon!




whaha ja en Roel die steeds quotes gaf uit liedteksten van marco B …



Heerlijk hé die sfeer. Mooi dat wij in nederland zo’n programma produceren op de buis gooien en succes mee boeken !

Te gek.

Er schijnt een tvob te komen. Een grietje, dat ook musical deed maar niet doorging had het zich publiekelijk laten ontvallen dat ze niet doorwas en meneer J de M was nog amused. Toen had ze zich opgegeven voor TVOB en daar heeft hij een stokje voorgestoken.

Ik las op de telegraafsite dat iedereen die aan de TVOVH een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze hun mond houden over de afloop van haar auditie totdat het op tv is geweest en dat ze als ze dat niet doen ze een boete moeten betalen. Zij had het ondertekend maar klapte toch uit de school en moest dus een boete betalen. Ik las op de telegraafsite dat ze wel mocht meedoen aan TVOB maar alleen als ze haar boete betaalde.

Ik had iets gelezen dat JdM er een stokje voor had gestoken. We zullen het wel merken als ze bij de TVOB komt opdraven.

Chaira bijna in Belgische Voice

van onze redactie

AMSTERDAM - Chaira Borderslee heeft bijna meegedaan aan The Voice in België. De zangeres had zich opgegeven en mocht meedoen, mits ze de boete van 5000 euro, die haar in Nederland door John de Mol was opgelegd, zou betalen.







John: „Chaira was akkoord met de betaling en kon dus zonder problemen in België in de herkansing. Ze zei tegen de Belgische productie zelfs nog dat ze had geleerd van haar Nederlandse avontuur. En dit keer dus een liedje zou uitkiezen waardoor ook de zachte kant van haar stem tot uitdrukking zou komen.�



De Belgische herkansing lijkt echter niet door te gaan. John: „Chaira heeft afgehaakt en wil ook de boete niet betalen.�

wat een trut ja :naughty:

wat een attitude zeg :naughty: